Baustelac...

10.06.2019., ponedjeljak

IZGUBLJENA GENERACIJA OJEBINA

Čitam komentare pojedinih ojebina i vidim kako pišu pizdarije. Vole objašnjavati neke pojmove i onda izvlačiti neke zaključke! Nema se potrebe objašnjavati da je nekada bio mrak, znamo da je danas još mračnije, znam ja da svako od vas ima argumente za sebe, ali nitko od vas ne smatra da je već u startu u krivu. O mojoj budućnosti zasigurno neće neki kurac iz fotelje odlučivati, nego JA. Zato sam pokupio kofere i otišao.

Ne bi me uopće čudilo kada bi se ponovila povijest prethodnih generacija, nadajući se da će danas baš oni biti ti koji će zaustaviti vrijeme, iako nas je povijest naučila da to ne pali. Zbilja mi se počinje srati jer ne razumijem način komuniciranja automatiziranih debila na ovom blogeru, njihove potrebe i kombinatoriku kojom u nekoliko rečenica grade čitavu filozofiju.

Kada se poslože svi detalji i kada naše vukojebine postanu pusta pristaništa po mjeri pojedinca, demokratski će vas nevine opet htjeti naguziti, samo što vi tada nećete ispuštati uzdahe, vjerujući da baš tako treba biti.


Frižider mi je prazan kao koncertna dvorana kada Doris Dragović dođe pjevati. Radujem se ovom neradnom sunčanom danu kao ciganka novoj trudnoći.


- 12:37 - ako želite nešto reći (5) - možete ovdje -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2019  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Lipanj 2019 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi


brojač posjeta