Ovo malo mene

subota, 03.09.2005.

Na rubu kleptomanije

Nije mi se jednom dogodilo da dođem i sjednem, a friendovi dreknu: "Ekipa, stigla je !" Ne, nije to izraz oduševljenja, iako im, bar iskreno se nadam, bude i drago što me vide. To je znak na opći oprez.
Nosim i nositi ću tu etiketu na vratu, vjerojatno cijeli život.
Etiketu opće opasnosti, opravdanu etiketu, je, eto priznajem !
Kao na grupnoj terapiji izjavljujem: Ja BBS kradem upaljače. Manijakalno.
Ja čak izvodim pretvorbe upaljača.
Tako, naprimjer, izađem s crvenim i žutim, a vratim se s jednim na cvetiće, plavim i metalik. Gdje, kako i kad se izvrši pretvorba to ni Bog sam ne zna.
Onda, imam sindrom i svrake, jer recimo kad su mi starci na putu i idem obilazit babu svako jutro, i svako jutro kad dođem kod babe prije posla zapalim, nakon 7,8 dana na stolu u kuhinji se nađe i po 30-tak upaljača svih vrsta, boja, marki, kvalitete, na punjenje i bez punjenja. Odakle to meni i kod mene i čije je i kako ja to tako i kada sistematski dovučem na stol, ja blage veze, majke mi mile, nemam.
Svaka moja torba je opremljena s bar 5,6 uglavnom tuđih upaljača. Ma ne sjećam se kad sam zadnji put upaljač kupila.
Što je nagore meni osobno upaljači u životu ama baš ništa ne predstavljaju osim vatru za zapalit cigaretu. Uopće se ne identificiram s njima, s njihovim dizajnom i ljepotom, vrijednosti ili bezvrijednosti. Svojevremeno darling mi je poklonio zlatni MASSERATI. U roku dok si rekao keks vratila sam se kući s plavim plastičnjakom umjesto masseratija. Ja se s nekim mjenjala. Pretvorba, gdje kad i kako niko ne zna. Taj se bome nije bunio. Ali, ima ljudi koji imaju svoj jedan jedini i ljubljeni upaljač i dobrano se raspizde kad skuže da su ostali bez njega, pa makar koštao i 5 kuna. Jebi ga, ljudi se pouzdaju da imaju s čim upalit cigaret. I onda prođem ja. I onda ga odjednom nemaju.
Jedan kolega s posla mi je za rođendan poklonio baksu, pakiranje od 100 upaljača. Ništa to mene nije smelo da ih za danipo sve do jednog potamanim.
Kunem se svim živim da namjerno ne kradem, ne pretvaram, ni sipam okolo upaljače.
Pa ipak, he, he, he, bolje da ih manijakalno kradem, nego da manijakalno palim i žarim s njima !
- 11:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>