Ovo malo mene

subota, 03.09.2005.

988 ili gluhi telefoni

Moram dotaknut 988 koji intenzivno koristim kad mi nije dostupan internet (na poslu, a i privatno) i stalno se pitam jel tamo radi vojska nagluhih, totalno odsutnih ili neka treća vrsta manje-više ugodnih "glasova". Jer često, potrebna mi je uz ili bez broja telefona i - adresa, a redovito i u pravilu se dogodi da nakon poziva 988 samo što uspijem izreći ime čovjeka, tvrtke, restorana ili onog što već tražim i "molim adresu" oglasi se: "bili ste na radnom mjestu 106 traženi broj je 01 23456789." (To što ja tražim adresu je izgleda skroz nebitno !!!!)
Promjenila sam 4,5 taktika i to: specijalno naglašavanje riječi A D R E S A, koji put je upalilo s "N E T R E B A M B R O J N E G O A D R E S U", ali recimo od 30 poziva za adresu 25 bi u principu bilo: "bili ste na radnom mjestu 16 traženi broj je 01 23456789." Možda bi se to i moglo opravdati profesionalnom deformacijom OK, jer 99 od 100 ljudi, pretpostavljam, traži određeni telefonski broj, ali je fakat frustrirajuće za onog jednog koji traži jednu običnu pišljivu adresu. Pa usredotočite se malo ljudi ! Zašto bi ja, uostalom nepotrebno nabijala telefonske impulse (tj. da preciziram 1,80 kn/poziv) uzastopno nazivajući 2,3 puta s istim pitanjem tj. preklinjajući za adresu, pa sve i da se čekanje na slobodnog operatera ne naplaćuje. Pita li se ko dali se moje izgubljeno vrijeme na tu radnju naplaćuje i ko ga plaća. A osim toga je i izuzetno iritantno. Čisto mi koji put dodje da se obračunam s operaterom na radnom mjestu 106 ili 16, kad bi imala živaca i načina do njega doći. Onda da skratim daljnje živciranje, nazovem broj koji su mi dali i pitam tvrtku, dućan, restoran ili što je već direktno koja im je adresa. Opet dodatni impulsi, pa se već na koncu i pitam se jesu li 988 dostojne imena informacije kad me eto već redovito polovično upute kako da sama dođem do cilja, ili da im nadjenem ime po zgodnoj igri - gluhi telefoni.
Sigurna sam da se Deutsche telekomu takve sitne neprofesionalne omaške ne događaju, pa žao mi je što moram reć - ne bi trebale ni njegovom posinku - (razigranom rozom) T-comu.
- 00:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>