09.08.2006. / srijeda

sinoch

Free Image Hosting       poshaljem ja juche oko podne esemes johnu; cof today? jerbo mi je duzan jenu kaficu vech cijeli tjedan.on je narawno pristao da se nadjemo chim zavrshi s uchenjem za faks sutra(tj. danas).pokupio on mene oko 9 i oshli mi na nashu famoznu kaficu.btw kava im je wamo predobra,pila sam mocha s bijelom chokoladom ...njamipa si wi mislite i budite ljubomorni...envej,popli mi kavu,rasprichali se,smijali,ogovarali,bla bla jare jare i oshli na plazu,tj. ne na plazu,u neku luku i tam sjedili nekih sat i po wremena.jebote chuko garawi shta na susjeda laje!nisam glupa,skuzila sam da pokushava nesh,ono mic po mic.porblem je samo u tome shta on mene ne zanima na taj nachin iako je dechko stwarno diwan.u zadnje wrijeme imam prewisoke kriterije,mora bit sawrshen da bih ga uopche poljubila.jebiga...al nechu odustat,nechu past na njega.ne zelim ni s kim bit owdje najvishe iz razloga shto ne dopushtam da se dogodi isto sranje kao s dejvidom(ak ne znate prochiajte post koji sam namjenila samo njemu,tam negdi dole).NEMA TEORIJE!il chu bit s nekim ko je iz zabrega il nechu bit s nikim i umrijet chu sama u swojim wlastitim govnima.thumbuppartysmokinzelim se druziti s johnom i dalje,on me uvijek oraspolozi i ima tako slatke i genijalne esemesove...znate ono kad se na neki esemes nasmijete od uha do uha i osjechate posebno u tom trenutku...al ne zelim da on moje prijateljstvo shvati na pogreshan nachin...ne dam se ja...danas iem u melbourne,za nekih 2,3 sata i bit chu tamo do nedjelje i nechu se s nikim wamo widit...kme kme...bash su mi neki ljudi wamo prirasli srcu i sranje,opet chu ih morat ostawiti...stalno,ali stalno napushtam ljude koje zawolim...ali lijepo je shto ih ne zaborawim...Free Image Hosting       jucher sam bash gledala za faks wamo i trebala bih danas prije puta il next tjedan otich do tog Junivrziti ov Western Ostrejlja i prijavit se da bi doshla wamo na godinu...neb trebo bit problem jerbo ak platish dobro doshao si...sranje...al ko ga shljivi..jedino che bit teshko opet ostavit sve mi drage i predrage ljude!pufam was!!!!!!!!!!!kiss
btw owo je moj zadnji post do sljedecheg tjedna jerbo ewo odoh za par sati pa mi ostawite komentara puno puno,cijelu hrpu...falit chete mi!!!!:-)

- 07:32 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.