nedjelja, 28.11.2010.

Over the top....ojuea



Hm, hm od nikakvog updejta bloga sad bih kao morao poloviti sve događaje od ljeta ali bum nekim redoslijedom išel.

Dakle tam u ljeto negdje ja bio sa Anom na motorijadi na Šoderici. Ubiti kao pješke išli ali Ana hiti prsta i vrlo brzo se zaredaju 2 bikera (jedan na skuteru a jedan na kroseru ak se ne varam). Bilo bi to sve super ali su bili pijani ko letve ali eto; Die Young :) Međutim preživjeli se i to nekako, došli na ulaz u rakiju morali malo sčesati i ja sam se malo glup pravil zakaj nemam kacigu ali ipak sam upal. Uf, kosa je bila zapetljana ali sam je uspio nekako otpetljati jer ipak negdje do pola leđa kosa i sam tak jureti bez kacige...bome strašno iskustvo ali za sve postoji prvi puta. Dakle upad je prešao free i onda smo se premjestili tam malo dalje kod drveća i počeli piti. Na kraju je i Reho doletel z dečkima iz Bjelovara ak se ne varam i tak nas je još više bilo ne računajući tko sve nije još došel od Špiroja pa do Gažija itd. I tak smo nekak spili do početka koncerta Hladnog Piva. Ukratko koncert je bio presuper i negdje pri zadnjim pjesmam počela kiša a ja odmah ispod šatora i tak ćubel sve dok nisam uspel Rehoja dobiti i otići po toj kišurini do auta i to još s kratkom majcom se smrzaval unutra z ljudima sav mokar. Ana se nekam zagubila kad je nisam razmel pa je kod Račkija kovrčavog otišla i još mi je kod nje ostala duga majca od Maidena ali to je kasnije vraćeno :) U autu sam inače vozača pijanog nagovaral valjda 2-3 sata da krene i nekak je krenul i nekak sam došel sav čitav doma. To mi je ovo ljeto zapravo bil najveći event al sve u svemu bilo je OK ovo ljeto. Pokušavam se sad sjetiti za ostale eventove što se sve dogodilo dalje ali eto mi ga na kad nisam redovan u pisanju, hehe. Ako se sad ne mogu sjetiti budem možda kasnije nadopunil ako se još nečega sjetim.

Ok, idemo dalje....bilo je manjih pohoda po ZG-u.
Bio je to 13.10.2010. i dogovoril sam se z Eleninim bratom Tomislavom da pemo skupa kad i on sam išel do ZG-a pa da se skrati vrijeme u vlaku. Ja sam si sjel u vlak i onak čekal i baš je naletel pa smo se spominjali tak i začas došli do ZG-a. Elena je tam već čekala na kolodvoru i oni su nekam dalje otišli a ja sam se otišel najti s Hrvojem kojem sam ostavil pare da mi kupi kartu. Našli smo se kod sata na trgu i otišli do pivnice Mali medo i tam počeli po gričkoj česati. Zanimljivo mjesto koliko se različith cura/žena tam najde i prođe. A kak nebi kad je tam najfinija piva. Ajde bila je tam neka grupa za stolom a to mi nekak variralo al su bome dobro česale. Hrvoje se pohavlil kak dok je kupoval kartu bil drugi u redu i tak je pisalo na njoj broj 2...sve u svemu lik je car i spašava stvar za one koji nisu u ZG-u. Dobro kaj je bil Happy Hour pa je grička došla 10 kuna a ne 13. I tu je proletjelo vrijeme jer sam se u međuvremenu čul s Elenom i rekel da se najdemo kod Boogalooa u pol 8. I još vrag Hrvoje veli idemo do Rune na jednu brzinsku pivu, reko ajde. I tam popili jednu brzinsku i upoznali se z nekim likom koji nas je pratil do Boogalooa. Do Boogalooa smo došli negdje oko 8 gdje je i Kekez već čekal sav umoran kad na Ravnicama ima stan ti bokca. Elena i buraz s curom su došli tek oko pol 9 pa smo još brzinske bambuse pili ali ja sam ostal vani i spominjal se z ljudima i čekal da bendovi projdu kaj taman na Dark Tranquillity doletim. Ubiti doletel sam na jednu predgrupu koju sam do kraja slušal i onda je DT došel na stejđ i nisu bome kasnili a mjesta sam imal dovoljno i još sam se u drugi red zbuksal a ispred mene neka cura pa sam ju čuval kolko sam mogel jer dok ti masa na leđa nahrupi onda teško zadržat a nem bogicu zdrobil valjda. DT je rasturil i iznenadil me je i to je dobro s obzirom da sam ih duže vrijeme čekal da dojdu u Hrvatsku. Pjevač mi je čak i sam dal ruku kaj sam se iznenadil i zbilja je dobra komunikacija bila između benda i publike i atmosfera je bila presuper. Trzalice nisam nikako uspio uloviti ali mi je zato jedna palica doletjela od bubnjara točno u ruke. Kak sam ju primil tak mi je neka ženska iza htela uzeti z ruke ali ja sam to čvrsto držal. Koncert je završil u ponoć i Kekeza i Elenu sam našel na terasi i tak smo si malo otpočinuli. Ja sam Elenu žical dal morem prespati kod nje i dogovorili smo i to i još se Kekez pridružil. Zbilja joj od Boogalooa nije daleko stan jer smo hodali kojih 20 minuta. Lijepo došli s dizalom do petog kata i dalje pješke na šesti kat koji je zadnji u toj zgradi. Raskomotili smo se u kuhinji i otišli na terasu i tam sjedili i spominjali se svi umori a Elenina cimerica je spala i nije nas čula. Do pol 3 ujutro smo svakaj brijali tak umorni. Ja i Kekez smo lijepo na pod se smjestili i dobili još jastuke i deke tak da ja to zovem sad hotel s 5 zvjezdica iako nije bilo za jesti nikaj ali to i nije toliko bitno koliko je bitno da imam barem gdje prespati tak jer čekati vlaka do 5 ujutro za Koprivnicu nebih nikome preporučao na tom ZG kolodvoru jer svakaj se more tam doživjeti. A bome sam spal do 9 sati a cimerica je negdje oko 7 ošla na faks. Pogledal sam si tam prek neta kad mi ide vlak i polako krenul s Kekezom do kolodvora. Na vlak sam stigel bez problema i bio je to još jedan super koncert i super event.

24.10.2010. je Hala slavil kod Gonzoja rođendan i bilo nas je 20.-tak. Neki su doma išli a dost nas je i ostalo do fajrunta. Ja sam z Rehojem otišel negdje oko 1 ujutro kad me najednom umor primil. Popil sam si dobro, pojel sam si dobro, napričal sam se z ljudima sve je super prošlo. Tu nemam kaj puno tipkati ali si ostavljam podsjetnik jer mi i ovaj blog za to i služi da se podsjetim na svakakve događaje.

6. na 7.11. 2010. smo feštali Rehojevu diplomu. Prvo smo otišli na chickenburger u Skalu i tam popili jednu pivu usput pa se zaputili na finalno odredište u pub. Tam smo česnuli Jack Danielsa kojeg sam prvi puta u životu pil i mogu reći da je fini. Onda je usljedil Tomislav jedan i nakon toga Karlovačko samo. Bila je živa muzika i totalno je brzo večer prošla a to i je tak dok se napričaš z ljudima i dok se stalno nešto događa.

Za sad je bi to bilo to. Možda me pukne i češće pisanje, tko zna. Svakako ću se natjerati za neke eventove na licu mjesta napisati jer ovak dok se trebam nečega prisjetiti a želim si voditi evidenciju onda se možda i nešto sjećanja i izgubi do tad dok ja to napišem ali svakak sve u detalje nem pisal nego kao što sam i rekao, podsjetnik na događaje :)

P.S. Ne znam zašto sam zaboravio ali ovo ću ljeto svakako pamtiti i to datum 10.7.2010.g. kada sam se ošišao na 0.5 i time je moja duga kosa do kojih pola leđa zauvijek otišla u povijest ali eto rep sam ostavio za uspomenu. Jednostavno sam osjećao promjenu i zato sam se odlučio ošišati a sad da li ću ikada više imati dugu kosu ili ne više nije važno. Važno je da proživiš život punim plućima i uživati u svakom trenutku koliko je god moguće.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>