četvrtak, 27.12.2007.

Visions of New Year?

Dakle ovih dana sam zbilja otupio doma, ali ipak se na je neštp našlo za raditi kao što je slušanje muzike i proučavanja i sređivanje kompjutera (zahvalan na tekstu koji mi je Matija ustupio o održavanju računala). Za Božić sam dobio par SMS-a od ljudi za koje se nisam ni sjetio da bi mi čestitali Božić, ali opet to je sve isprazno. Bolje da nisam dobio te poruke jer Božić je samo jedan običan dan, bah. Jedva dočekao da knjižnica počne raditi i pitah se dali će Marina doći u Koprivnicu i kada, hehe. U biti svrha Božića je darivanje i ako se bolje pogleda to je smišljeno tako da bi ljudi trošili ko ludi i da bi razno razni dućani opstali. Uopće nam ne trebaju ti blagdani i vjerujem da će Crkva izazvati 3. svjetski rat makar je to fikcija ali ne bih se čudio. A što će Nova godina donijeti? Totalno ne znam gdje ću biti i gdje god da ću završiti znam samo da mi neće biti žao. Nažalost za ovu Novu godinu nemam viziju gdje i kakva će biti ali imam feeling da će slijedeća godina biti označena mnogim događajima i da će biti presudna za daljnje stvari. Imao sam mnogo toga na umu za pisati ali biti će bolje kada ću imati doma net jer doma si bolje skoncentriraniji i sve a ovako mi je totalno bezveze i više se mučim s tim nego što uživam, a doma bih zasigurno uživao kak god da je.

(citat staroga) UVJET: "Ako se ošišate (ja i buraz) imat ćete net a prije toga ništa."

Dakle........dakle......dakle......a jebiga ništa od šišanja nego mi preostaje samo čekati i vrijeme će pokazati.

utorak, 18.12.2007.

booooooooom!!!!!........

Totalka.......štit je puknuo......dan je počeo sa praksom i nije bilo loše jer ipa je zadnji dan prakse za ovo polugodište bio. Došao sam doma oko 2 jer su prije pustili i odmarao se do pola 4 pa sam se našao sa Matijom kod Doma mladih i krenuli smo v Pevec da pogledamo multimediju. Tako sam dobro protegnuo noge da sam se osjećao izvrsno. I onda kada sam došao doma, nakon pola sata stari se nešto raspravlja s prabakom i odmah sam znao što je posrijedi dok dođe u sobu. Totalno mrzim predviđati događaje ali ovaj puta sam mislio da će imati trunku razuma i da nebu tak. Playstation 2 sam ostavio upaljen i prebacio na TV program da vidim kaj ima i stari dolazi u sobu krene prema fotelji i zamahne brzo sa rukom da jednostavno nisam znao što se događa. PS 2 odleti do ormara i kablovi se ščupali a meni mrak i totalna mirnoća govora poslije toga. Mislim da štete nema jer nisam čuo da je išta puknulo. To mi je inače drugi PS 2 jer prvi je stari razbio kada je buraz bil doma i starome ide na živce dok bilo tko od nas igra a on recimo dođe u sobu. Povrh glazbe volim na PC-u nešto poigrati ili na PS 2 i sada kužim da je ovo prvi post što spominjem neke stvari u detalje. Totalno sam out of mind jer kada nešto zasparaš pa kupiš samome sebi i onda ti recimo netko skrši to, jednostavno potoneš. Ova pjesma mi je inače totalka i totalno sam poistovjećen s njom a pogotovo početak pjesme. Makar se ovo čini kao ništa nekome tko će ovo čitati to je samo kora inače što je dublje u mome životu.



Dio - Faces in the Window


Give me - shelter - shelter
I can face the day
Then I'll just fade away
Give me shelter
Give me shelter

Sleep comes - slowly
The fire starts to die
You open up your eyes

Faces in the window
Noises in the night
Faces in the window
Hiding from the light
Faces in the window

We are - evil
And we are all divine
Creations of the mind
We are pleasure

I see - clearly
Who's behind the wall
Yes, I can see us all

We're faces in the window
Noises in the night
Faces in the window
Hiding from the light
Faces in the window

Give me shelter - shelter - shelter
Give me shelter - shelter - shelter

Faces in the window
Noices in the night
Faces in the window
Hiding from the light

Faces in the window
Faces in the window
Faces in the window
Faces in the window

When the fire starts to die
And you open up your eyes
There they are in the window
Faces in the window

We are evil and divine
Just creations of the mind
And faces in the window
Faces in the window

Faces in the window
Faces in the window
Faces in the window
Faces in the window

utorak, 11.12.2007.

Memories.....današnje vrijeme....budućnost....inekcije....

Pošto sam u knjižnici svakdonevno onda imam priliku često viđati klizalište tako da mi sjećanja dolaze sama od sebe. Vraćam se unazad 3 godine i jednostavno sve proživljavam u djelićima sekunde. Društvo koje je bilo veliko ali ne tako čvrsto kao što se mislilo, razne ljubavi, prijateljstva, poznanstva i sve one gluposti koje smo radili. Bilo je i pijančevanja, tekle su litre i litre vina, cole, spritea i konjaka. Onako u lgavnom su se pili bambusi no i bilo je tu i žestica. Sjećam se jednoga ljeta kada smo se nalazili svaki vikend (ili je bilo svaki dan?) u 7 sati pa onda u Scalu na biljar pa onda u Hollywood piti, skenirati cure i rastrgati se na tehno. Naravno što se tiče diskoteke Hollywood tu mi je najbolje u pamćenju Reho sa kojim se nismo onda družili ali smo ga viđali a on znao počastiti sa Ožujskim Strong. Zbilja smo svašta radili u te dane.

Danas? Smirili smo se, neki manje, neki više al opet ne lokamo ko konji kao što smo znali. Možda se zalomi tu i tamo koja pijanka ali sumnjam da ćemo piti kao nekada. No nije to važno toliko, važno je da smo uspjeli sačuvatu prijateljstvo pa makar nas nije više toliko kao nekada. Ne mogu se prepoznati danas koliko sam se promijenio i to na bolje. Lijepo je ponekad se osvrnuti na prošlost i na lijepe trenutke. A ono sažeo sam ta sjećanja no možda me lupi koji put pa napišem neke druge stvari iz sjećanja koje nisam sada napisao.

Sada razmišljam i o nastavku školovanja i ne znam što će biti sa sigurnošću no imam nešto na pameti ali to je zasad sa strane tako da razmišljam prvo što će biti sutra a ne za par mjeseci.
Sutra? Pa.......cijepimo se ali nek me napuca sa drogom pa bum onda tehnologiju odgovoril za 5 i nebu beda. Ne znam što mi je, totalno se nisam niš učil za sutra a odgovaram tehnologiju i trebam dobiti 4 da bi imal 4 iz tog predmeta. Znam samo prvih 5 pitanja od 12 a dalje su pitanja podugačka no bacit ću pogled večeras i probati zapamtiti koliko mogu. Totalno sad ovo radim u zadnji čas a kroz cijelo polugodište sve na vrijeme riješavao. Riješim tehnologiju i miran sam za ovo polugodište no ipak mi sutra nije svejedno. Sutra inekcija i odgovaranje i ono, vjerojatno mi to bu jedan od fakat dana za ubiti jer sam se mogao naučiti za 5 tehnologiju ali ja sam jednostavno se bavio drugim stvarima (izlazak u ZG me nije sjebao za učenje tako da se zna).

ponedjeljak, 10.12.2007.

Charlotte the Harlot/Eat Your Heart Out 4:51

Image Hosted by ImageShack.us


Inspiracija ili ne ali ja pišem dalje.......
Dakle upoznao ja jednu Charllot-u koja je nešto drugačija od Maidenove pjesme ali mislio sam da sam bio u pravu ali Dio me podsjetio da ono....... EAT YOUR HEART OUT!

Dakle priča počinje ovako......
Kišoviti dan u ZG-u, bar Runa, 9 navečer, Charlotta sjeda pokraj mene i počinje razgovarati sa Mayom the second a ja tupo pogledavam Rehoja koji radi powerful confusion Orc face. Kažem prijatelju Matiji da će ovo biti duga večer kada najednom pomislim u svoj to vrućini:

"It's been a long hot road I've been upon
Through the desert of your soul
I've looked high and low for water
But it's not there "


A zapravo pomisao na dugu večer pripisujem činjenici da je Charllota jedna zajebana frendica koja ima par asova u rukavu. Zaklinjala se na prijateljstvo ali napravila je potpuno suprotno makar se nisam žalio promislio sam zapravo:

"All the promises of springtime
Turned to lies, so cold
But I'm stronger than you know
And I've come to let you go"


No ne možeš ju pustiti kada je tako divlja ali malo divljega nikome ne škodi. No opet volio bih joj reći:

"Go eat your heart out
You've been a bad, bad girl
You've been hungry all of your life
So eat it out "


Ne znam da li će to napraviti ali osjećam se nekako čudno. No opet ide jedna činjenica koja kaže:

"I've been a prisoner just locked away
Inside your velvet jail
But it don't matter at all
Some things can grow without the light"


Da, neke stvari zbilja mogu bez svijetla jer meni je bilo lijepo u polumraku Rune ali ona ipak ima:

"Spinning cages for her pleasure
Weaving chains to hold the prize
Magic moments with the jailer
All on fire, and then he dies "


Ipak je ona još prilično živa i ono u eksperimantalnim je vodama ali to ne znači da ne treba:

"Eat your heart out
You've been a bad, bad girl
You've been hungry all of your life
So eat it out "


Ali kada je sve zbrkano ipak:

"We speed across emotions
And then we lose our hold
We turn on wheels of passion
That we can't control"


Itekako ali vidjet ćemo što će biti dalje.

P.S. Eto puklo me malo ovo ali baš me zanima kako će ovo tko shvatiti. Hvala Dio-u na inspiraciji.

Stay bloody!

četvrtak, 06.12.2007.

Coming back stronger than before

Eufroija starih postova na starome blogu..... Pretužno je to kada 4 puta kontaktiraš admina bloga i na kraju ti ništa ne odgovori. I zato sam bio primoran napraviti novi blog no on je samo nastavak mojega staroga bloga. U biti ja taj blog ne smatram starim jer će tamo biti zauvijek i podsjećati me ne jedan određeni period moga života, a ovaj blog je samo nastavak. Naravno da će dizajn biti isti jer ipak je ovo nastavak novih eventova mladoga antijunaka. Trenutno nemam ništa na pameti nego reći da je super opet se vratiti u blog život.

Sljedeći mjesec >>