Blogerske Svađe...

14 prosinac 2018

Primjetila sam da tu na blogu postoje neki čudni blogeri, blogeri koji se međusobno svađaju, smatrala sam da je blog mjesto gdje nitko nikome ne smeta niti pak mu čini štetu, ali očito bez obzira na godine bila sam u zabludi. Eto…to je ono…učiš dok si živ.
I zato…..Draga moja djeco vrtićke, predškolske i osnovnoškolske dobi…kad odrastete i postanete veliki shvatit će te da napadati nekoga (svađati se) je bezvezarija. Svatko tko želi pokazati da je razuman, odrastao, pametan ili štolivećsve ne ne treba uopće dokazivati nekakvim priprostim napadom ili vrijeđanjem. Veličina čovjeka je u njegovoj mudrosti i razumnom razmišljanju. U koju skupinu vi blogeri svađalice spadate ne zanima me…..ali da me je iznenadilo…to me je stvarno je….
Vjerujem da ima još puno predobrih blogera koje ću ovdje pronači i pročitai, komentirati i biti zadovoljna……amen….

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.