ponedjeljak, 17.07.2006.

Tristprvi post: badM i drotovi

pazi slika

Mislili ste da badM nevoli drotove? Mislili ste da ih u snovima ganja s nožem? Mislili ste krivo! badM mrzi korumpirane drotove i drotove- seljake koji kao da su sišli s brda u grad minutu prije nego što su vas zaustavili sa priglupim izrazom lica i glasom blago retardirane osobe: "Frajeru, na crveno se ne prelazi. Šta's ti umišljaš, da si neki Bruce Lee?" . badM ih u snovima gađa snajperom i ganja motornom pilom, ili ubija njihove ovčice jednu po jednu dok oni grcaju u suzama privezani za obližnje stablo. Drotovi valjda osjećaju da su ovčice iz njihova sela na neki čudan način ugrožene od ovog momka koji se obukao kao odrpanac i koji na lancu vodi grooozno oooopasnog Tosu koji izgleda tako krotko, što je sigurno zbog momkove sotonske moći. Momak još ima i dugu kosu! Kakav neukus! On naprosto traži da ga se zaustavi i gnjavi. "Znaš li da opasni psi moraju imati brnjicu?" Ling ima brnjicu, ali ne klasičnu. Napravio sam mu brnjicu od čvrstog platna koju mu omotam oko njuške i lagano stegnem, što je sasvim dovoljno da mu drži zatvorenu čeljust, no naši drotovi-seljaci očito imaju opaku dioptriju ili su im centri za opažanje u mozgu neobjašnjivo izostali pri rođenju. I što mu ja tu mogu osim navlačiti se s njim dok me konačno ne pusti na miru? Ali ne krivim njih, jer i sam VAŠIMA-BBBAJ zna da je glupost neuništiva. Krivim sustav. Zašto?
Sjetite se kako ste birali srednju školu nakon što ste završili osnovnu. Sjetite se koji su pojedinci iz vašeg razreda upisali prometnu školu. Ja se sjećam, bile su to osobe koje su spadale u one koji se provlače sa dujama i ne spadaju baš među velike lumene. I zašto se onda čudimo što nam je policija u kurcu? Trebalo bi drugačije promovirati prometnu školu, drugačije postaviti prag, učiniti nešto. Ali, što mene briga. Uskoro odlazim iz ove državice i toplo se nadam da ću, tamo gdje idem, naići na nekog drota-čovjeka.

| 13:00 | Komentiraj (3) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © zivot badema - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Natječaj
U ime svog skorog napuštanja ove drage nam državice na Balkanu, odlučio sam rasčistiti sve razmirice s mojim neprijateljima, tako što ću ih ukloniti, dakako. No to ne mogu sam, a budući da moj dragi dečko Yoda nema potrebnu dozu zlobe, trebam Vašu pomoć. Jedine predispozicije su zloba, sklonost sadističkom iživljavanju (u granicama normale, naravno) i niski prag tolerancije.

Koga treba ukloniti?
-- GOLUBOVE
-- SKEJTERE

Nije nužno da se vidimo u živo da biste mi se mogli pridružiti, jer zapamtite, važna je volja, a ne brojnost!

Ukoliko ipak imate želju podijeliti svoje zamisli samnom, šaljite ih na mail:
crvenokosi_bog_mars@net.hr

Moje trenutačne zamisli bile bi ovakve:
a) rušiti golublja gnijezda i ratovati sa susjedima koji ih hrane; nije da imam premeko srce da ih skidam sa zračnicom, ali bojim se da mi ne bi koji mrtav sletio na glavu
b) ovo je teško, jer bolest skejterstva toliko se raširila da mi se sve više čini da ju je nemoguće iskorijeniti; za sada, ja bi ih srušio sa skejta, zavezao za stup i pokušao uliti nešto pameti u njihove egoistične glave; OPREZ!pazite da razlikujete egoistične, sebične skejtere od normalnih i čak zabavnih skatera

daljnje zamisli šaljite mi vi :)






Da vam se stranica sporije učitava...
Ja imam modem.
Ja pizdim jer mi se sve sporo otvara.
Pomozite mi.
PATITE I VI!!!

Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting



i za kraj
don't click this link...

badM u paklu
The Dante's Inferno Test has banished you to the Seventh Level of Hell!
Here is how you matched up against all the levels:
LevelScore
Purgatory (Repenting Believers)Very Low
Level 1 - Limbo (Virtuous Non-Believers)Moderate
Level 2 (Lustful)Very High
Level 3 (Gluttonous)Moderate
Level 4 (Prodigal and Avaricious)High
Level 5 (Wrathful and Gloomy)Moderate
Level 6 - The City of Dis (Heretics)Very High
Level 7 (Violent)Very High
Level 8- the Malebolge (Fraudulent, Malicious, Panderers)Very High
Level 9 - Cocytus (Treacherous)Low

Take the Dante's Inferno Test