02

ponedjeljak

veljača

2015

SEZONA 2014./2015. - Skijaški dan 8 - Sljeme, Hrvatska (02.02.2015.)

Nakon Irana i Afganistana vratio sam se napokon na svoju planinu. Snijega je napadalo posljednjih dana, prognoza je bila dobra i tako sam se odlučio za poludnevno skijanje na Sljemenu. Cesta sa zagorske strane odlično očišćena i bilo koji auto se bez problema mogao probiti do vrha. Kada sam došao do parkinga uz jezero u 08:30, autiju nije bilo. Ja prvi. Par minuta kasnije došao je još jedan pa još jedan auto i tako se parking počeo puniti.
Sedežnica je već radila zbog treninga. Niz polovicu crvenog spusta postavili su stazu za veleslalom, pola sata kasnije ih zamijenili sa slalomskim štapovima, a malo iza deset pokupili i njih i cijeli je crveni bio otvoren.
Prvi put sam na Sljemenu skijao sa chip karticom i nisam pretjerano oduševljen. Od troje vratiju na ulazu u sedežnicu samo su skroz lijeva dobro i brzo očitavala, dok si se morao boksati sa srednjima da se otvore, a skroz desna niš koristi. Ta nikako nisu očitavala karticu i par puta sam samo snažno nogom gurnuo prečku. Balkanska posla.
Prvo iznenađenje danas sa Sljemena je da je pokretni tepih na ulazu u sedežnicu RADIO. To se doživi svega par puta u sezoni. Žica i dalje spora, ali nakon žica u Iranu, nećemo više to zamjeriti Sljemenu. Snijega posvuda. Drveće prepuno snijega. Snijega u izobilju i na stazama i izvan staza, tako da su mnogi išli i u off piste, pogotovo ispod sedežnice. Ja danas nisam bio raspoložen za skijanje izvan staza. Ski Frankie mi je savršeno sredio skije nakon iranske avanture i nekako nisam htio odmah riskirati i uništavati ih.
Crveni odlično popeglan. Bilo je malo ledenih ploha. Jedna na dijelu crvenog koji je paralelan s filterom, a druga na slalom livadi, iako ništa pretjerano opasno. S malo bolje naoštrenim rubnicima dalo se i tamo jako kvalitetno skijati.
Jedna stvar mi međutim nije bila jasna. I dalje službeno stoji da su plavi, zeleni i bijeli spust zatvoreni. Međutim, snijega ondje ima više nego dovoljno. Niz Činovničku livadu spustio sam se samo jedanput jer su se vrlo brzo počeli skupljati klinci iz ski škole. Ali zeleni je bio također speglan (doduše, očito sam jedanput jer je bio dosta mekan u odnosu na crveni) i bio je užitak spuštati se niz njega. Na S zavoju tj. spojnici s crvenim bilo je oko podneva par malih kamenčića, ali ništa što se nije moglo zaobići. Rano ujutro je primjerice na S zavoju bilo desetak centimetara svježeg powdera. Fantazija. Tek su se kasnije pojavili ti kamenčići kada su i ostali otkrili čari zelenog. Ali ako se skijalo tik uz lijevi rub S zavoja, mogli su se izbjeći svi kamenčići i tamo je čak bilo powdera i u 13:00.
Plavi također odličan. A najbolje mi je bilo tu i tamo se spustiti niz bijeli. Bez žive duše i sve u jajetu od vrha do dna. Ni kamenčića ni bilo koje druge prepreke.
Sve u svemu odlično jutarnje skijanje na Sljemenu. Snow fairytale! Sada se očekuje kroz sljedećih par dana novi snijeg pa će biti još i bolje. Ali navodno da Žiljak razmišlja radi sigurnosti skijaša o zatvaranju skijališta ako napadne previše snijega!!!


UKUPAN BROJ ODSKIJANIH KILOMETARA DANAS - 24.5
UKUPAN BROJ ODSKIJANIH KILOMETARA U SEZONI - 192.3
UKUPAN BROJ PADOVA U SEZONI - 1
NAJVEĆA POSTIGNUTA BRZINA DANAS - 63.5 km/h


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.