...ja sam samo jedna u nizu...

petak, 20.01.2006.

kraj

da, napokon kraj tjedna.... mislila sam da ne bu nikad došel, a sad je tu :))))

ne znam, valjda ima više razloga kaj sam danas dobre volje. doduše, osjećam se pomalo nadrogirano zbog tableta protiv bolova ( mrzim one dane u mjesecu, zapravo bolove koji idu uz to....) ali mislim da to nije razlog. u školi čak i nije bilo tak loše danas.....

a i vidla sam se sa svojom ljubičicom napokon. dosta je zaposlena u zadnje vrijeme.... život medicinske sestre definitivno nije lak ;) nismo baš puno pričale, došo joj je dragi pa nisam htjela pričat o NJEMU jer su ipak frendovi..... makar je i on super i sve, ali bolje ne.

kad smo već kod NJEGA, danas smo se napokon čuli. čak smo se popodne pozdravili pred školom, čuda li:))) eh da. i onda sam ja, sad navečer, s nešto malo promila i drugih kemijskih spojeva u krvi, skupila hrabrosti i poslala mu sms. i odgovori ON meni lijepo da ne bi vjerovala, ali da mi je upravo pisao sms :) lijepo, velim ja NJEMU, a ja mislila da on na mene zaboravio..... a ON veli da nije, da krivo mislim. još smo se nešt dopisivali i pozvala sam GA na kavu i reko je da može, ak bude imal vremena. eh, pa neka ga nađe. rekla sam MU da javi ak bude mogo, da meni nije problem. eh, sad .... baš ću GA zajebat ak ću morat dugo čekat da se javi..... ma ne.... nisam ja takva. ne bi ja to mogla. baš sam happy.

ali, naravno.... opet su me dečki raživcirali komentarima o mojoj prošlosti..... mrzim to. kad budu napokon shvatili da je to PROŠLOST?!! i on, njegova cura me tolko napada kaj smo zabrijali dvaput i misli da se palim na njega (apsurd totalni), a onda ovaj mene počne dirat i mota se oko mene! naravno, ona to ne vidi i opet ću ja bit kriva. oni su jedni od onih od kojih se definitivno moram distancirat. mislim, već se i jesam poprilično..... ali očito ne dovoljno....

ali ne. ne dam da mi oni pokvare dan. danas napokon vjerujem u ono


everything's gonna be allright....

i zato sad idem slušat marleyja:)))))


20.01.2006. u 23:12 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovo je blog o..... hm..... mojim psihičkim stanjima i nestanjima, mojim ludostima, glupostima, maštanjima, snovima..... ovo pišem za sebe, ne za druge. ali ako netko želi čitati, samo neka.....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
stranica najboljeg razreda na svijetu - ne najbolja stranica, nego najbolji razred =)

moji frendovi....koje povremeno čitam....
zok
pazuh
krazilija

i moj drugi blog :)


Utjeha kose

Gledao sam te sinoć.U snu.Tužan.Mrtvu.
U dvorani kobnoj,u idili cvijeća,
Na visokom odru,u agoniji svijeća,
Gotov da ti predam život kao žrtvu.
Utjeha kose

Gledao sam te sinoć.U snu.Tužan.Mrtvu.
U dvorani kobnoj,u idili cvijeća,
Na visokom odru,u agoniji svijeća,
Gotov da ti predam život kao žrtvu.

Nisam plako.Nisam.Zapanjen sam stao
U dvorani kobnoj,punoj smrti krasne,
Sumnjajući da su tamne oči jasne
Odakle mi nekad bolji život sjao.

Sve baš,sve je mrtvo:oči,dah i ruke,
Sve što očajanjem htjedoh da oživim
U slijepoj stravi i u strasti muke,

U dvorani kobnoj,mislima u sivim.
Samo kosa tvoja još je bila živa
Pa mi reče:Miruj!U smrti se sniva.


A.G.Matoš

Uglazbljeno by:Hladno pivo

WHAT'S UP?

Twenty-five years and my life is still
Trying to get up that great big hill of hope
For a destination

And I realized quickly when I knew I should
That the world was made up of this brotherhood of man
For whatever that means
And so I cry sometimes
When I'm lying in bed
Just to get it all out
What's in my head
And I am feeling a little peculiar
And so I wake in the morning
And I step outside
And I take a deep breath and I get real high
And I scream at the top of my lungs
What's going on?
And I say, hey hey hey hey
I said hey, what's going on?

ooh, ooh ooh
and I try, oh my god do I try
I try all the time, in this institution
And I pray, oh my god do I pray
I pray every single day
For a revolution
And so I cry sometimes
When I'm lying in bed
Just to get it all out
What's in my head
And I am feeling a little peculiar
And so I wake in the morning
And I step outside
And I take a deep breath and I get real high
And I scream at the top of my lungs
What's going on?
And I say, hey hey hey hey
I said hey, what's going on?

Twenty-five years and my life is still
Trying to get up that great big hill of hope