...ja sam samo jedna u nizu...

ponedjeljak, 16.01.2006.

eh...... sve je dobro kad se dobro svrši.....

da, i to je prošlo...... još jedni praznici su iza nas.....
ima li boljeg načina za provest zadnji vikend praznika nego veeelikom rođendanskom feštom?
ne, nema. sad kad je to iza mene mogu definitivno reći da je uspjelo. svi su rekli da im je bilo fenomenalno i ja sam zbog toga ponosna na sebe kao organizatora :)
kažem, na sebe, jer sam tak ionak sve organizirala sama. ovo dvoje kao da i nije slavilo. to svi vele. jedino sam se ja brinula da ljudi imaju sve i da im je dobro. oni su se zasjeli ko kokoši i nisu nikog ni pozdravili kad su došli, i to su svi primijetili. niti su kome zahvalili nit ništ. mislim, totalno nepristojno. wild se još pobrala doma prije 3, a da nikome nije rekla da ide doma i da se s nikim nije pozdravila, i nismo imali pojma di je. a mi smo ostali do negdi 5, čak smo počeli i čistiti nekaj malo....

dobila sam toliko preslatkih stvari...... nisam materijalist, kao ni moji frendovi (oni koje nazivam frendovima - o "manje dobrim prijateljima", tj. samo poznanicima ne želim pričati) i naši pokloni su uglavnom simbolični, tek za uspomenu. došli su mi svi, osim NJEGA. ON nije došo jer se posvađao sa starim i nije mogao doć..... bila sam tak tužna.....

znam, vikend prije fešte smo rekli da budemo samo frendovi, ali tak sam ga htjela vidjet..... baš sam htjela da dođe. ali nije mi to pokvarilo večer. barem sam se trudila da mi ne pokvari. čini se da ipak nisam ravnodušna, makar to cijeli tjedan tvrdim svojim curkama..... ali zbilja sam mislila da ga gledam samo ko frenda..... jako sam zbunjena u vezi dečkiju. teško se zaljubljujem, ali kad zapnem za nekog..... moj problem je kaj djelujem ko hladna i bezosjećajna osoba, makar sam jako osjećajna. mislim da sam tu masku nabacila jer su me ljudi previše puta povrijedili, morala sam stvorit neki obrambeni mehanizam.....

inače, danas sam GA vidla..... tak mi se lijepo nasmijal, rastopila sam se. rekli su mi dečki da je on trebao bit moj rođendanski poklon. trebao je doć sa mašnom oko vrata.... baš slatko, jel? ali kaj je, tu je. nema veze. imamo još puno vikenda za provest u kleti,a ipak smo se tamo upoznali i tamo je skoro pa stalni gost......

ah, da. danas je i škola počela. mislila sam da ću umrijet u školi. prvi sat nismo imali, ali ostatak dana...... činilo se kao vječnost....... pogotovo blok sat engleskog..... nisam se uopće naspavala još od fešte, jer je moja mišica opet spavala kod mene pa i nismo spavale, a i morali smo čistit jučer.....

ah, to čišćenje. nisam se napila na fešti, ali sam zato popila malo više jučer kad smo čistili..... bilo je ludo, baš smo se zabavljali. najgore je bilo čistit wc, koji je trebalo odštopat..... hvala bogu kaj su i dečki bili tam pa smo im mogli to podvalit :))))) ah, bilo je ludo..... bili smo tamo od 11.30 pa sve do 17.00.... s tim da smo 3 sata sjedili, zafrkavali se i pili.

ah, još moram sredit dojmove. imali smo i padobrance u subotu, došli su svi lokalni pankeri kad su čuli za feštu..... bilo je to nevjerojatno. moja ekipa i pankići, svi plešemo zagrljeni, sretni, super raspoloženi i pjevamo parni valjak!!!! da, parni valjak!!!
onaj tko to nije vidio, ne bi ni vjerovao..... ludilo, totalno.
vibra je bila totalno dobra, to se vidlo na ljudima. kad sam bila prošli puta tamo na rođendanu, nije bilo ni približno dobro ko u subotu. svi su sjedili i formirali grupice. u subotu toga nije bilo, svi smo plesali i svi, ali baš svi smo se međusobno družili.....

i da, za kraj imam jednu zahvalu. makar nikome nisam rekla za blog i znam da ga nitko od mojih ne čita, ali hvala trnju kaj su svirali, bilo je fenomenalno!
HVALA, HVALA, HVALA, HVALA, HVALA!!!!!

16.01.2006. u 18:02 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovo je blog o..... hm..... mojim psihičkim stanjima i nestanjima, mojim ludostima, glupostima, maštanjima, snovima..... ovo pišem za sebe, ne za druge. ali ako netko želi čitati, samo neka.....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
stranica najboljeg razreda na svijetu - ne najbolja stranica, nego najbolji razred =)

moji frendovi....koje povremeno čitam....
zok
pazuh
krazilija

i moj drugi blog :)


Utjeha kose

Gledao sam te sinoć.U snu.Tužan.Mrtvu.
U dvorani kobnoj,u idili cvijeća,
Na visokom odru,u agoniji svijeća,
Gotov da ti predam život kao žrtvu.
Utjeha kose

Gledao sam te sinoć.U snu.Tužan.Mrtvu.
U dvorani kobnoj,u idili cvijeća,
Na visokom odru,u agoniji svijeća,
Gotov da ti predam život kao žrtvu.

Nisam plako.Nisam.Zapanjen sam stao
U dvorani kobnoj,punoj smrti krasne,
Sumnjajući da su tamne oči jasne
Odakle mi nekad bolji život sjao.

Sve baš,sve je mrtvo:oči,dah i ruke,
Sve što očajanjem htjedoh da oživim
U slijepoj stravi i u strasti muke,

U dvorani kobnoj,mislima u sivim.
Samo kosa tvoja još je bila živa
Pa mi reče:Miruj!U smrti se sniva.


A.G.Matoš

Uglazbljeno by:Hladno pivo

WHAT'S UP?

Twenty-five years and my life is still
Trying to get up that great big hill of hope
For a destination

And I realized quickly when I knew I should
That the world was made up of this brotherhood of man
For whatever that means
And so I cry sometimes
When I'm lying in bed
Just to get it all out
What's in my head
And I am feeling a little peculiar
And so I wake in the morning
And I step outside
And I take a deep breath and I get real high
And I scream at the top of my lungs
What's going on?
And I say, hey hey hey hey
I said hey, what's going on?

ooh, ooh ooh
and I try, oh my god do I try
I try all the time, in this institution
And I pray, oh my god do I pray
I pray every single day
For a revolution
And so I cry sometimes
When I'm lying in bed
Just to get it all out
What's in my head
And I am feeling a little peculiar
And so I wake in the morning
And I step outside
And I take a deep breath and I get real high
And I scream at the top of my lungs
What's going on?
And I say, hey hey hey hey
I said hey, what's going on?

Twenty-five years and my life is still
Trying to get up that great big hill of hope