AUTO MOTO

Moj drugi blog:

SVIJET F1

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Automobile 
Pišite o kojem biste automobilu željeli čitati i u roku od 24 sata na ovom blogu izaći će post o tom automobilu

 










Image Hosted by ImageShack.us

Glasuj!

FORMULA 1:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

 

 27.08.2006., nedjelja

HONDA CBR 1000 RR FIREBLADE

NAJBRŽI POLICIJSKI PRESRETAČ NA SVIJETU

Image Hosted by ImageShack.us

S obzirom na sve veći broj prometnih prekršaja i nesreća uzrokovanih prevelikom brzinom, Ruting d.o.o. je u suradnji sa MUP-om RH pokrenuo inicijativu opremanja supersportskih motocikala Honda CBR 1000 RR Fireblade sustavom za nadzor brzine kretanja. Poduzeće Ruting d.o.o. je zastupnik renomirane japanske tvrtke Honda, koja je veliki svjetski proizvođač automobila, najveći svjetski proizvođač motocikala i skutera te ATV vozila. Nove tehnologije i inovativnost kao jedan od najvažnijih pokretača, najvećeg proizvođača motocikala i skutera na svijetu, još jednom je dokazala zbog čega je upravo Honda svjetski lider.

Image Hosted by ImageShack.us

Uređaj za mjerenje brzine "travimo" instaliran je na motocikl Honda CBR 1000 RR, supersportski motocikl koji razvija brzinu i preko 290 km/h, a sam uređaj za mjerenje brzine kretanja može izmjeriti max. brzinu od 300 km/h. Cilj opremanja ovih motocikala je lov na sve brže prekršitelje prometnih propisa. S obzirom da je Honda CBR 1000 RR konstruirana na podlozi trkaćih motocikala, a glavni moto konstruktora motocikla bio je "total control" što u prijevodu znači potpuna kontola, dolazimo do zaključka da će hrvatska policija uz pomoć motocikla Honda CBR 1000 RR napokon pokušati postići potpunu kontrolu na hrvatskim prometnicama.

Image Hosted by ImageShack.us

Osim ovog motocikla MUP RH posjeduje i Hondu Accord opremljenu opremom za mjerenje brzine koje već neko vrijeme krstari hrvatskim cestama. Ruting d.o.o. je motocikl Honda CBR 1000 RR za ovaj projekt s MUP-om RH dostavio u bojama hrvatske policije, a premijeru motocikla Honda CBR 1000 RR "policeblade" možete, po prvi put, vidjeti na Zagrebačkom Velesajmu na Interprotextu (Međunarodni sajam zaštite osoba i imovine) od 27.09 – 30.09. 2005.
- 11:08 - Komentari (5) - Isprintaj - #

 26.08.2006., subota

LEXUX LS 600H

PRVA NA SVIJETU V8 HIBRIDNA LIMUZINA S AWD

Image Hosted by ImageShack.us

Lexus na pariškom salonu automobila slavi europsku premijeru novih hibridnih modela iz gornje klase, modela LS 600h. LS 600h je treći Lexusov model koji se nudi s Lexus Hybrid Drive pogonom, podcrtavajući neumornu potragu ove kompanije za boljom ekonomičnosti i smanjenjem emisije štetnih plinova uz povećanje performansi radi većeg užitka u vožnji.

Lexus LS 600h i LS 600H L

LS 600h duguje svoj naziv činjenici da njegov V8 5.0-litreni benzinski motor u suradnji s hibridnim pogonom bez problema postiže performanse konvencionalnih V12 motora. Plava 'h' oznaka označuje sve Lexus modele koji posjeduju Lexus Hybrid Drive pogon. Napravljen na osnovi modela LS 460 i njegovim inovacijama u sigurnosti, profinjenoj motorizaciji i kvaliteti izrade, oznaka 'L' u nazivu LS 600h L označava inačicu s produženim međuosovinskim razmakom.

Image Hosted by ImageShack.us
Lexus napreduje i dalje s Lexus Hybrid Drive pogonom predstavljanjem prvog na svijetu V8 hibrida sa stalnim pogonom na sve kotače (AWD)


Ovaj model je 12 cm duži od standardne inačice, nudeći putnicima iskustvo vožnje u prvoj klasi. L model nusi dodatne inovacije kao što su stražnja sjedala kojima se može mijenjati nagib s funkcijom masaže i klima uređaj na osnovi tjelesne temperature, sve u kombinaciji s velikom količinom funkcija koje život u kabini čini još ugodnijim. LS 600h i LS 600h L su također prva vozila na svijetu opremljena s LED prednjim svjetlima za noćnu vožnji u vožnju s kratkim svjetlima.

Lexus Hybrid Drive


Lexus će prikazati svoje najnovije uspjehe u hibridnoj tehnologiji, kao što je to prikazano u modelu LS 600h; njegov Lexus Hybrid Drive pogon daje snagu od 450 DIN KS /330 kW s najmanjom potrošnjom u segmentu od samo 9,5 l/100 km (kombinirana vožnja) i razinu CO2 emisije ispod 220 g/km. Kako bi mogao upravljati s povećanom snagom i omogućio linearna ubrzanja, novi sustav pogona na sve kotače radi zajedno s novo razvijenim dvostupanjskim elektronski kontroliranim, kontinuirano promjenjivim mjenjačem (E-CVT).

LS 600h ima potporu u svojim hibridnim rođacima, modelu GS 450h i RX 400h, koji su oba prepoznati po tome što su postavili nove standarde ekološki prihvatljivih performansi u najvišoj klasi vozila.

Image Hosted by ImageShack.us
Europska premijera za hibridne modele iz gornje klase – LS 600h i LS 600h L – na Mondial de l'Automobile

Model RX 400h je pokrenuo revoluciju u segmentu vrhunskih SUV vozila nudeći jedinstvenu kombinaciju visokih performansi (200 kW/272 DIN KS), niske potrošnje goriva (8,1 l/100 km – kombinirana vožnja) i ultra-maloj CO2 emisiji (sa 192 g/km, otprilike 30% manje od direktnih konkurenata).

Model GS 450h je prva na svijetu limuzina visokih performansi s Lexus Hybrid Drive sustavom. Njegova kombinacija sprijeda postavljenog motora i pogona na stražnje kotače, nagrađuje vozače sa sportski dinamičnom vožnjom. 3,5-litreni V6 benzinski motor iz ovog modela, je prvi u segmentu nudio dvostruko ubrizgavanje goriva (kroz otvor i direktno) radi povećane efikasnosti i performansi. Kao rezultat GS 450h troši 7,9 l/100 km pri kombiniranoj vožnji s emisijom CO2 od samo 186 g/km – što je niže od bilo kojeg konkurenta u segmentu.

Više vijesti će se moći dobiti kada Lexus održi svoju službenu press konferenciju na Mondial de l'Automobile u četvrtak, 28. rujna, u 17:00 u Dvorani 4.
- 11:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

 19.08.2006., subota

LANCIA DELTA HF INTEGRALE

KRALJICA RALLYA

Image Hosted by ImageShack.us

Svibanj 1986. godine u razmišljanjima automobilskih entuzijasta uistinu je značajan povijesni trenutak. Tada prije više od 20 godina rodila se legendarna kraljica, rally monstrum koji je pokorio svijet i kojeg svi štuju, jedna i neponovljiva Lancia Delta Integrale.

Prva inačica nosila je ime Delta HF 4WD i bila je pogonjena 2.0-litrenim agregatom. Redni četverocilindraš je uz pomoć turbo punjača razvijao za to doba iznimno respektabilnih 165 KS. Osim velike snage, pravi adut Delte bilo je odlično držanje ceste za koje je bio zaslužan pogon na sve kotače s stražnjim Torsen diferencijalom.

Image Hosted by ImageShack.us
2.0-litreni turbo agregat smatrao se vrlo pouzdanim osim u slučajevima nestručnog tuninga. Zahtijevao je puno pažnje, ali je zauzvrat pružao velike količine gušta. Ovisno o izvedbi razvijao je od početnih 165 pa sve do konačnih 215 KS

U studenom 1987. godina svijetlo dana ugledala je Delta HF Integrale izvedba koja je već na prvi pogled djelovala znatno agresivnije od prethodne. Veći intercooler i unaprijeđena elektronika omogućili su povećanje snage na 185 KS u overboostu, a to je bilo dovoljno za sprint do stotke u 6.6 sekundi te postizanje maksimalne brzine od 215 km/h.

Točno tri godine nakon prve izvedbe na tržištu se u svibnju 1989. godine našla verzija HF Integrale 16V. Prelazak sa tehnologije od dva na četiri ventila po cilindru doprinijelo je brzini vrtnje agregata, a modifikacije poput: hidraulične spojke, širih gume i naplataka te ABS sustava činile su ovu izvedbu znatno ozbiljnijim automobilom. Ova je inačica značajna i po tome što je po prvi puta omjer snage bio u korist stražnje osovine. Već spomenuti prelazak na 16V tehnologiju rezultirao je povećanjem snage na okruglo 200 KS, ubrzanje je palo na 5.7 sekundi, a maksimalna brzina je narasla na 220 km/h.

Image Hosted by ImageShack.us
Vrhunski očuvani primjerci poput ovog na slici u današnje su doba prava rijetkost

Delta HF Integrale Evolution koja je na tržište stigla u listopadu 1991. godine donosila je nova poboljšanja. Širi trag kotača, novi prednji i stražnji amortizeri, direktniji upravljački sustav te unaprijeđeni kočioni sustav, značili su još bolju stabilnost te samim time i aktivnu sigurnost. Evolution inačica Delte bio je automobil koji se početkom devedesetih godina uzimao kao referenca za suvereno držanje ceste, a i još dan danas bi bio u stanju očitati lekciju velikoj većini modernih i višestruko skupljih automobila. Zajedno s poboljšanjima na ovjesu stigla je i nova elektronika motora koja je zaslužna za povećanje snage od desetak 'konja', na okruglo 210 KS.

Image Hosted by ImageShack.us
Crveni slon simbol je koji se u krugovima znalaca itekako štuje

Sve do lipnja 1993. godine sve inačice bazirale su se samo na estetskim promjenama koje su uglavnom bile djelo Martini Racinga te su se njima proslavljali naslovi prvaka u svjetskom rallyu. U lipnju 1993. godine, u posljednjoj godini Deltinog života, na tržište je stigla 215 KS snažna Evolution II inačica koja se zbog ekskluzivnosti proizvodila u samo pet boja: Gialla, Blue Lagos, Pearl Whit, Dealer Edition i Final Edition.

Proizvodnja Lancie Delte Integrale stala je, na žalost svih ljubitelja ovog legendarnog automobila, u listopadu 1994. godine.

Za automobil koji cilja na tako uzak krug kupaca Delta se prodavala odlično te se s punim pravom može reći da je osim u rallyu Delta bila pobjednik i na tržištu. Već u prvoj godini proizvodnje Delta 4WD prodala se u 1566 komada, a već iduće 1987. godine broj prodanih primjeraka narastao je na 4399 te Lanciji nije trebalo puno vremena za dosezanje prodanih 5000 automobila nužnih za homologaciju u Grupi A.

Image Hosted by ImageShack.us
Čak i nakon 20 godina mišićavi dizajn Delte HF Integrale djeluje iznimno privlačno

U slijedeće tri godine: 1988., 1989. i 1990. prodaja je išla odlično te je vrlo brzo premašena brojka od 10.000 komada potrebnih za homologaciju. U te tri godine Delta HF Integrale 8V i Delta HF Integrale 16V prodale su se u 22.500 primjeraka. Konačni broj prodanih primjeraka od 1986. do 1994. godine iznosi 44.296, što je uistinu za svaku pohvalu.

Lancia će zauvijek ostati zapamćena kao najuspješniji proizvođač u svjetskom rally prvenstvu svih vremena, a najveće zasluge za to pripadaju upravo Delti koja je imala uspješnost od 100 %. Gotovo nevjerojatno zvuči podatak da je od šest sezona nastupanja u svjetskom rally prvenstvu Delta Integrale osvojila svih šest naslova. Bio je to automobil koji je konkurenciji jednostavno bio neuhvatljiv.

Već u premijernoj sezoni 1986. godine Delta je u Grupi B osvojila sve važnije rallye prije nego što je zbog niza nesreća grupa ukinuta, a od 1987. do 1992. godine osvojila je sve što se moglo osvojiti u Grupi A. Sa čak 46 pobjeda u WRC-u Delta je ostatku svijeta očitala bukvicu, a nju su vozile veličine poput: Kankkunena, Biasiona, Auriola, Alena, Toivonena, Röhla i Sainza.

Image Hosted by ImageShack.us
Šest osovjenih naslova prvaka u šest godina nastupanja u svjetskom prvenstvu u rallyu uistinu su nevjerojatan rezultat

Osim u svjetskim razmjerima, Delta Integrale bio je automobil koji je često bio neuhvatljiv u raznoraznim regionalnim prvenstvima. Tako je bilo i kod nas. Legendarna Lancia koju je ing. Zlatko Kvočić pripremao za Niku Pulića bila je gotovo neuhvatljiva, a 1996. godine Pulić je s tim automobilom vrlo uspješno vozio europsko brdo i vodio žestoke bitke s Otokarom Kramskyem. Nažalost taj automobil je svoj put završio te iste godine na brdskoj utrci u Buzetu. Koliko je Lancia Delta Integrale izdržljiv automobil najbolje pokazuje činjenica da Delta Austrijanca Felixa Pailera koju je također pripremio ing. Kvočić razvija monstruoznih 520 KS.

U današnje je vrijeme teško pronaći Lanciu Deltu Integrale u vrhunskom stanju. To je automobil koji zahtjeva iznimno puno vlasnikove pažnje, ali zato je i u stanju puno toga i dati. Najbolji primjerci najčešće su neki iz limitiranih edicija čiji pregled možete pronaći u tablici, a cijena im se kreće od 20.000 pa sve do više od 40.000 eura.


Svi "Limited Edition" modeli Lancie Delte HF Integrale:

MODEL, NAZIV OPREME, BR. KOMADA
HF Integrale, 16V with 8V Catalytic engine, 2700
HF Integrale, Evo I with 8V Catalytic Engine, 4650
HF Integrale, Evo I 5 World Rally Champion, 400
HF Integrale, Evo I VERDE YORK, 200
HF Integrale, Evo I CLUB HF, 44
HF Integrale, Evo I CLUB ITALIA, 15
HF Integrale, Evo I 6 World Rally Champion, 310
HF Integrale, Evo II GIALLA, 220
HF Integrale, Evo II PEARL WHITE, 365
HF Integrale, Evo II BLUE LAGOS, 215
HF Integrale, Evo II EDIZIONE FINALE, 250
HF Integrale, Evo II DEALER COLLECTION, 180






- 12:29 - Komentari (6) - Isprintaj - #

 17.08.2006., četvrtak

MONDIAL PIEGA 1000

LJEPOTA I LUKSUZ IZ BOLOGNE

Image Hosted by ImageShack.us

Svaka želja može postati san, a neki od tih snova mogu postati stvarnost, zahvaljujući dodatnom entuzijazmu, strasti i volji, ali samo uz čistu predanost i odlučnost - riječi su to glavnog čovjeka Mondial moto-a Roberta Zilettia.

Mondial Piega 1000 je najekskluzivniji ručno izrađen legalni cestovni dvokotač na svijetu. Pedesetih godina prošlog stoljeća, dok se Honda još uhodavala u svijet utrka, Mondial im je pomogao poklonivši im jedan sportski motocikl. Danas Honda Mondialu vraća uslugu kroz agregat kojim je pokretan Piega 1000. Radi se o stroju preuzetom s Hondina modela VTR 1000 SP-1. Ovaj 4-taktni, vodom hlađeni, 90o V-twin agregat, obujma 999 ccm s omjerom kompresije 10.81 razvija snagu od 140 KS pri 9800/min, što mu je dostatno za brzinu od 300 km/h.

Image Hosted by ImageShack.us
Prigušnik ispušnog sustava potpuno je skriven ispod repa motocikla

Umjesto aluminijskog Piega ima okvir izrađen od krom-molibden-venadij čeličnih cijevi u Ducatijevu stilu. Tu su i prednja vilica od Paiollia, amortizer upravljača i zadnji amortizer od Ohlinsa u superbike stilu, te najnoviji Brembov sustav kočnica. Oklop je u potpunosti izrađen od karbonskih vlakana i djelo je tvrtke Carbon Dream. Uz sve to motocikl teži tek 179 kg, što je lakše od bilo kojeg Hondinog ili Ducatijevog V-twin modela.

Image Hosted by ImageShack.us
S Hondinim agregatom obujma 999 ccm, Piega razvija maksimalnih 340 km/h

Piega 1000 je doista dobar kako i izgleda, spajajući izvedbu Hondina agregata sa zamalo nevjerojatnom upravljivošću i lakoćom zaustavljanja, za što zasluge pobiru Brembove kočnice iz serije Oro. Ispušni sustav potpuno je inovativne izvedbe 2-u-1-u-2 . Izrađen od nehrđajućeg čelika i titana s prigušnikom potpuno skrivenim ispod repa motocikla, što je pridonjelo boljoj aerodinamici.

Cijena Piege 1000 je 25.000 eura, u što nije uračunat porez.

- 12:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

 15.08.2006., utorak

VISION SLR STIŽE U ŽENEVI

VATRENI KABRIOLET PO CIJENI OD 665.000 DOLARA

Image Hosted by ImageShack.us

Proteklih su dana u javnosti osvanule prve slike Mercedesovog modela SLR u kabriolet inačici koja bi se prema najavama iz Mclarena trebala zvati Vision SLR. Mercedes Vision SLR službeno će biti predstavljen za otprilike šest mjeseci, odnosno na salonu u Ženevi.

Vision SLR za pogon će koristiti identičan agregat kao i Coupe inačica. Uz pomoć 626 KS performanse bi trebale biti vrhunske, ali ipak zbog veće mase za nijansu slabije od izvedbe s tvrdim krovom. Za razliku od 'običnog' SLR-a čija se cijena kreće oko 450.000 dolara, Vision SLR imati će cijenu od otprilike 665.000 dolara.
- 15:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

 12.08.2006., subota

POLO SA ČAK 300 KS

Image Hosted by ImageShack.us

Tvrtka B&B ovih je dana predstavila najžešću tuning verziju Volkswagen Pola koja se bazira na modelu GTI. Snaga 1.8-litrenog turbo agregata podignuta je sa serijskih 150 na čak 300 KS te je time Polo GTI B&B postao uvjerljivo najsnažniji Polo svih vremena koji se mogao nabaviti kod tunerskih kuća.

Popis modifikacija učinjenih na 1.8-litrenom agregatu je uistinu impresivan te ovako tunirani Polo stotku, prema podacima tvrtke B&B, hvata već za 5.8 sekundi, a ubrzanje prestaje tek pri brzini od 254 km/h. Za vanjski su dojam zaduženi bodykit i kromirani naplatci u veličini od 18 cola.
- 21:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

 11.08.2006., petak

TRUCKS, HOLY TRUCKS

Image Hosted by ImageShack.us

Neki vole automobile, neki vole motocikle. Neki pak vole jahte, glisere, jedrilice. No, postoje ljudi čijim venama teče krv kamiondžija. Kada čujemo za kamiondžije, pomislimo na Amerikance koji u svojim ''drugim domovima'' prevaljuju tisuće kilometara dnevno po američkim putovima obasjani jakim američkim suncem. Pri tome ne mislimo na MAN, Renault, Mercedes nego na malo jače mašine - AT (American Truck), firma koja dugi niz godina proizvodi kamione namijenjene za američko tržište, firma koju svi američki kamiondžije veoma cijene.
Često možemo vidjeti prekrasno dizajnirane kamione kojima njihovi vlasnici posvećuju više pažnje nego svojoj obitelji.
Slike:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ipak, ne smijemo zaboraviti ni naše dobre stare europske kamione koje svakodnevno vidimo na našim cestama, a izdvojio bih neke:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Ovaj Renault još nismo imali prilike vidjeti, ali i to će biti vrlo brzo

Kamioni nisu samo prijevozna sredstva. Oni se, kao i automobili, upotrebljavaju za utrke. No, ta namjena kamiona pomalo izumire. Prošle sezone iz utrka su se povukli MAN i Mercedes te proizvođač mjenjača ZF. Povukao se i proizvođač kamionskih guma Continental koji je najavio da svoje gume više neće isporučavati besplatno, već će timovi morati kupovati njihove gume. Već se zna da se to neće dogoditi jer jedna guma stoji od 500€ pa naviše. Na Continentalovim je gumama posljednjih godina osvojeno 13 naslova u Race i Superrace klasi utrka kamiona. Nakon odlaska najvažnijih sponzora i momčadi postalo je potpuno neizvjesno da li će se svjetsko prvenstvo u utrkama kamiona uopće nastaviti. Ako se i održi, iduća će sezona biti znatno siromašnija od dosadašnjih.

Image Hosted by ImageShack.us
- 19:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

 08.08.2006., utorak

LADA KALINA GTI

TIHA PATNJA MLADIH RUSA

Image Hosted by ImageShack.us

Tjuner TMS podvrgnuo je Ladu Kalinu tretmanu nakupljanja 'mišićne mase' i od skromnog obiteljskog automobila stvorio predmet snova mnogih mladih Rusa.

Kalinu GTI pokreće 1.8-litreni atmosferski agregat sa 161 KS, baziran na standardnom pogonskom stroju. Zasad nema podataka o ubrzanju 0-100 km/h, no tvorci tvrde kako se najveća brzina kreće oko 220 km/h.

Osim osnažene konjice, Kalina GTI dobila je pojačan ovjes, učinkovitije kočnice, aerodinamične karoserijske dodatke i stilizirane 16-colne naplatke s gumama dimenzija 205/50. Cijena još uvijek nije poznata.
- 19:24 - Komentari (3) - Isprintaj - #