Aurora borealis

25.09.2004., subota

Tunj na naglo sa salatom

Probudila me glad, a za doručak mi je došla želja jesti griz. I dok sam spremao doručak javio mi se prijatelj koji je noćas dobio kćer. Porod je prošao super i mala Petra je živa i zdrava.
Spavao sam duže jer sam zadnja 3 tjedna imao iscrpljujući ritam. Jako sam puno radio no završio sam na vrijeme sve poslove. Sada se treba dobro odmoriti i krenuti dalje.
Budući da sam zadnja tri tjedna živio jako asketski danas su se probudila moja osjetila i došla mi je želja napokon otići u spizu, prije svega na ribarnicu. Vrtila mi se po glavi želja za tunjem, pa sam i kupio jednu fetu od 70 deka i jednu manju palamidu, pa onda još malo šljiva, jabuka, paprika, patlidžana, grožđa, blitve, fažoleta i pomidora. Doma sam na naglo pofriga tunja, polio ga maslinovim uljem, češnjakom, solju, svježe mljevenim paprom i limunovim sokom, a pomidore, sitne slatke šljivare s paprikom i kapulom polio maslinovim uljem, solju, paprom i limunovim sokom. To je bilo baš za gušt, baš za dušu, a sad je baš sezona tunja. Uskoro mi je mami rođendan, a baš mi je ona često pričala kako su babu Anku uvatili trudovi dok su išli izvlačit tunje. Kada mi tijelo traži neku određenu hranu, uvijek ga poslušam i dam mu šta oće. Zanimljivo je kako kada počnem pričati o hrani automatski pređem na dalmatinski. I to mi je baš super. U hranjenju sam tipični Mediteranac.
Prije izlaska iz tramvaja vozačica je tako naglo zakočila da sam skoro izvalio nogu. Još me boli zglob. Bol koju sam osjetio me podsjetila na onu kada sam slomio prst u vojsci na debela teška željezna vrata. Za ne falit sam slomio srednji prst. Pa sam tako htio ne htio uvijek pokazivao pimpača ljudima, kao mr. Bean u Americi, s razlikom što je on to radio kada je pozdravljao, a ja stalno. : )) Stavit ću si malo leda na zglob. Valjda će bit dobro.

- 15:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Kronika
Blogovi koje pratim
Lucy Fair
Rosso di sera...