Audiofil klub

26 veljača 2018

Preksinoć sam navratio u Audiofil Klub u Baštijanovoj. Moj frend Riki imao je dvije demo sobe sa dva "jeftina" audio sustava od NAD-a, sa KEF zvučnicima. Jedan sa grebalicom, drugi sa cd-om. Izvor-integrirac-zvučnici. U inicijalnom điru, moje uho odabralo je gramofonski sustav kao podnošljiviji. Ne znam da li zasluge pripadaju gramofonu ili Kef zvučnicima, ili se na grebalici našla baš prava ploča u pravo vrijeme, ali jednostavno dobar zvuk je dolazio iz te kombinacije. Kasnije sam saznao da je taj sustav imao bolje zvučnike, od onoga sa cd-om. U nekim trenucima, sjajno prenesena zvučna pozornica ispunila je sobu, i nacrtala orkestar "od zida do zida". Timbralno, i nije bilo baš pogodak u sridu, ali ako uzmem u obzir da je na grebalici namontirana Ortofon OM5 zvučnica, mogu se samo nakloniti ccijeloj priči. Nažalost, čarolija nije trajala dugo jer je igla nakon par vinila nakupila toliku količinu treša na sebi, da je čijela slika potonula, a i timbar netragom nestao. Kamo sreće da je Nebojša dofural onaj svoj međikneedlecleaner ...
Evo fotka by Željko Riha:



To je sve bilo divno i krasno dok nisam uočio cijenu dotičnog "jeftinog" sustava, od nekih cca 13500 Kn. U tu cijenu, koliko sam ja skužio, nisu uračunati kablovi, stalci, polica ...
Ja sam fakat prespavao 20 godina, ali mi se nekak to čini jako puno para za ne tako puno muzike. Ne znam kaj tu toliko košta, ali sam siguran da su se cijene u ovih 20 godina mog zimskog sna barem učetverostručile. Moral sam si maknuti jednu pivu, pa sam zbrisal doma. Bilo kako bilo, bilo je baš fora.

:D

Oznake: gramofon, hifi, audiofil, klub

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.