introverted, occasionally leo https://blog.dnevnik.hr/astigospe

utorak, 19.03.2019.

SEBE VOLIM

Kad voliš sebe onda voliš i druge.
Voljeti druge ili pak voljeti sebe znači razumijeti, prihvaćati i kao takvo gledati s poštovanjem.
Zaista, jedna od najtežih stvari ikad mi je naučiti voljeti se.
Jer tek kad sam se zavoljela dovoljno shvatila sam kako zapravo ljubomora nije dio mene.
Kad sam našla ljubavi još malo za sebe odjednom sam izgubila poriv da naudim drugima. Verbalno i fizički.
Tek kada sam iskopala sebi svoju ja prestala sam biti uvrijeđena tuđim perspektivama koje nisu bile kao moje.
Kada sam počela grliti i ljubiti sebe onako kako bih htjela da me drugi grle i ljube... tek tada sam i ja bila spremna uzvratiti im taj zagrljaj i taj poljubac.
Kad voliš sebe uravnotežen si. Shvaćaš cijelinu i shvaćaš svoju vrijednost. A tek kada znaš koliko vrijediš sposoban si u životu za sebe odabrati ispravne stvari. Ljude i trenutke.
Al’ lako se izgubimo u toj silnoj ljubavi pa jedan dan krene po krivu i eto ga!
Zagubimo se u zakašnjelom računu za vodu, zaflekanim hlačama dok smo tokom pauze jeli krafnu s pekmezom ili manjku love. Postanemo mali ogorčeni trolovi. I sve se vrati. I ljubomora, zavist, agresija...
Toksični vampiri. Nekad to potraje pa naletiš na gospođu koja te uči posao koji ti radiš već 40 godina, a ona je nekad prije tek par i pritom je ljuta.
Na tebe. “Nemojte vi meni govoriti, ja sam radila taj posao.”
Stoga, u borbi protiv nas, toksičnih vamp-trolova, hajmo se svako jutro buditi s pomisli kako nas očekuje jedan divan dan.
Pa i kad to ne bude u inat tome vi glumite da je! Najdivniji! Budimo zaljubljene budale u dan što nas čeka. Svaki dan. Cijeli tjedan. I vikend.
I volimo se.
Svoje mane, svoje greške, svoju smotanost i krivu narudžbu koju smo primili.
Ako se neću nasmijati ja oko tvoje razlivene pive, tko će prvi?
...



Oznake: SELF-LOVE, ljubav, iskrenost, odnosi, Attachments, HUMOR I SAMO HUMOR, priroda ljubavi, ljudi

19.03.2019. u 12:01 • 0 KomentaraPrint#^

utorak, 12.03.2019.

Žene, feminizam i sranja

Planirala sam napisati kako ne volim žene. To je idejno bila početna rečenica mog teksta, no pišući par dana u međuvremenu sam na svoje mišljenje dobila samo negativan odbljesak. ..
I zbog toga sam odlučila, žalosno ali istinito, većina vas moj prvi, originalni tekst ne bi prihvatile.
Htjela sam se dotaknuti dana žena i feminizma, no u procesu sam naučila jednu stvar... Prosjetljive smo da bismo mogle prihvatiti prosti tekst.
Da, jesmo. Jeste. I ovo je napisala žena.
No, svejedno sam odlučila jednu origninalnu rečenicu upotrijebiti;
Niti prava, niti feminizam nisu tu da bi ti imala razloga biti ogorčena kuja.
Već, jebeno suprotno.

Zaista sam htjela pobliže objasniti svoj pogled na sve to, no svaki put kada bih i krenula feministica bi me napala optuživajući me kako se ili „hvatam teme“ jer mi je sad baš zgodno ili vjerovatno samo mislim kako nešto imam za reći. Ili moja vjerovanja ne valjaju. Ili ne znam. Nisam pročitala. Proučila. Jebote, šta sve nisam!!!
Napale feministkinje svoju!
A ja sam, zatupljena mislila kako žene koje se zauzimaju za to da se njihova delikatnost i snaga prihvate to stvarno i imaju u sebi, no sve mi se više čini kako je feminizam postao klub.
Imaš mengu?
Malo si ogorčena?
Imamo pravu stvar za tebe – feminizam!
Tu ćemo mrziti ono što je nama mržnje vrijedno i podizat ćemo tu ljestvicu.
Pritom ćemo pokazati kako smo zaista kao nezavezane krave, hvatat ćemo se na tu temu jer NITKO nema pravo imati drugačije mišljenje i mukat ćemo na njih. Javno i javnije.
Mukat ćemo toliko dok ne odustanu, a kad to mukanje zamijene za dramu... E, to vam dođe kao da ste crnu rekli da je prljav pa je sigurno zato crn. Takvu reakciju dobijete.
Iskreno, ne čudim se zašto muški dio smatra kako posao na mjestu voditelja u užareloj tvrtci bolje pristaje muškarcu. Jer, teško je ne povezati mukanje s mogućim živčanim ispadom.

Zašto nikada na šalteru niste naletjeli na nadrkanog frajera? Pa kad ih nema...
A ove što su niz godina pokazivale kako zapravo ni taj posao na šalteru nisu zaslužile., e one će bit te koje podižu hajku kako gore u uredima rade samo muške face.
A to što ti dobiješ 3000kn za izdrkavanje, ispijanje kave i 65% krivo odrađenog posla, neka to. Uskraćena si sestro, nisu ti dali ured.

Ma mi znamo što mi možemo, znamo mi koliko smo jake, a i znaju svi oko nas, ali džabe kad nas vodi većina koja je povedena osobnim stajalištima.

Pa se tako bojim feminizma, ja, vi i oni koji to ne smiju reći.
Bojim se tih žena i njihovih reakcija na jedno žensko mišljenje.

Oznake: feminizam, dan žena, žena, prava, ženska prava, sranje, bullshit, ISTINA, Osobno, ženke, muškarci

12.03.2019. u 12:10 • 0 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2019 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2019 (1)
Lipanj 2019 (1)
Ožujak 2019 (2)
Veljača 2019 (2)
Siječanj 2019 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

introverted, occasionally leo


Linkovi