utorak, 15.09.2009.

Apel blogosferi i šire

Sutra.

Sutra mi je rođendan. Ne trebaju mi čestitke.
Ne treba mi ništa osim jedne dvojčice.

Sutra je dan vrlo važan jer... ne položim li više taj krvavi ispit neće biti dobro. Nikako.

I zato. Vi koji ste vjernici, molite. Vi koji niste, šaljite pozitivu.
Poželite mi da se sutra preporodim.

A pođe li po zlu mogli bi dogovorit neki znak da vi javite da je bomba na faxu rofl
[sad kad me uhite sutra]

Daklem, sutra u deset. May the force be with me (već bi bilo vrijeme).

Bilježim se.
Assilletta Živčani Slom

Update: dobro, ko je za bombu bio zadužen???
enivejs, ak prođem javim između četiri i pet. ak ne, drugi put više pozitive Smoking Smileys

HVALA VAM! party

- 17:27 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna