četvrtak, 25.12.2008.

Jedna čestitka više za vas

Dok sam jučer u sedam trljala oči pomislila sam da je to valjda značenje one rečenice: Za ljubav se svašta radi. Ja mrzim rano ustajanje a ustala sam da bih išla sa dragim u Metro po neke stvari koje su se mogle kupit u neko normalnije vrijeme u nekom drugom dućanu. Još me više iznenadilo kad sam vidla kolko ljudi ima u to doba u Metrou – ili su svi jako zaljubljeni ili nam nacija pati od nesanice. Ili je stvar u meni Smileys

Image Hosted by ImageShack.us
Božić je doletio puuuno prebrzo… Potrošila sam praktički sve što sam zaradila posljednjih mjeseci, uključujući lovu od prijevoda, ponešto na sebe i na poklone najdražima – mama, tata i baka dobili su kalendare na kojima su nećakinjice, dragi vestu i košulju, nećakinje nekakve peseke iz uvijek aktualnog Limacha, frendice šal, papuče, maskaru… ode lova nut Dočekala sam Božić u zagrljaju svog dragog, bili smo malo s njegovima, malo s mojima, pa pili kavu s Brbelom i Naj, sve je onako kako treba i dok on drijema navratila sam da zaželim najdražim blogerima

SRETAN BOŽIĆ! kiss
Ciao!

- 18:58 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna