ponedjeljak, 02.06.2008.

Sunce utječe na razne načine

boomp3.com

cool

Iza nas je definitivno pakleni tjedan. Kako Junac izmišlja svoje praznike tako sam ja dobila inspiraciju za PLJuF, tj. Početak moje Ljubičaste Faze. Ona naime udari po najvećim vrućinama (uglavnom oko 30°C) kada moje lice poprimi boju patlidžana i ljudi me onako sažalno gledaju svaki čas očekujući da se srušim. Kako to otprilike izgleda možete naći negdje u arhivi. Uglavnom, PLJuF je definitivno počeo u utorak.

Osim toga, vezano uz te temperature, kod faxa sam vidla jednog kosookog (kaj ja znam jel Japanac il Kinez il kaj) koji se po toj vrućini šetao sa kišobranom. Što je najsmješnije, opće mi to više nije bilo čudno već je izazvalo samo sjetni osmjeh. Kad sam bila u Firenzi, gdje je dva tjedna bilo 39°C sve grupe kosookih bile su pod kišobranima i to je izgledalo nekako ovako:

Image Hosted by ImageShack.us



Valjda mi je cijela ta vrućina udarila u glavu pa sam sanjala i neki ludi san. Da sam na moru i da su kod strica u viksu (koja je ispod moje) došli Gibo, Bregović i talijanski operni pjevač Bocelli. I da sam se ja raspametila od sreće jer svu trojicu obožavam do boli. Dobro, Gibu fakat volim, Bregu cijenim kao glazbenika, a Bocelli ima strašan glas ali ne štujem ga tak pobožno. Ali ja sam onda došla gore ko najveći fan, pa smo svi pričali na talijanskom, i onda je došao Gibo pa sam se njemu poklonila jer je car i tak lud Pa sam imala priliku s Bocellijem pjevati ovu njegovu savršenu pjesmu koja je gore na vrhu posta. Oni su imali koncert tu večer… sve i svašta!

Moram odat počast Junčevoj fizičkoj kondiciji s kojom je danas biciklom dojahao do mog brda na kavu. Svaka čast! U to ime svaku rupu između odlomaka posvećujem njemu.
I bilo je lijepo ovaj put trijezno se napričati, tako da se za promjenu oboje sjećamo o čemu se radilo dead

A nakon kaj sam s njim popila kavu i nakon što je dragi podbacio po ko zna koji put, našla sam se s Kenyjom na MSN-u pa smo pretresle brda i doline starih i novijih srcedrapateljnih pjesama, i otprilike isto toliko tema o uspomenama, o ljubavi, i tako… kako to već ide kad žene zapnu oko depresije. Ili bar jedna od dvije.

Listam svoja sjecanja
Stakla lipih boja
Slikam dobra lica
A slika je uvik tvoja



A bilo je tu Bogu hvala od narodnjaka, do Graše, Olivera, Škore, I čega sve ne. I dok pišem ovo petnaest do jedan je, Kenya je pobjegla glavom bez obzira u krpe a i meni bi bilo pametno nakon što objavim ovaj post za koji sam mislila da definitivno neće bit objavljen večeras.

Pa vam lijepo želim slatke snove…
Ciao!

EXTRA: fakin mrzim blog.hr. I fakat mi se ne da objašnjavat u jedan sat u noći. Sve već znate.

VIJEST DANA! Plin! Topla voda! Moja tuš kabina! Plin! thumbup sretan sretan

- 00:58 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna