srijeda, 30.04.2008.

Svet mi stupil na nohu

Stigla ja mah
doduše, sad već odavno
Sa oko 250 eura manje u novčaniku i blizu 300 slika na fotiću. Sa prijeđenih ne znam koliko kilometara i (ako se dobro sjećam) sedam gradova.
Kao uvod stavljam vam ovu kartu da si malo predočite moj plan puta

Image Hosted by ImageShack.us



Na ovoj karti fali Modra, koju su naši mlađi kolege posjetili a mi smo eskivirali budući da smo tamo bili lani a najzanimljivija znamenitost mjesta su kosti Ljudevita Štura. Inače Ljudevit Štur je bog slovačkog jezika i Slovačke općenito.
Jedan naklon plemenitom Šturu (copyright I.M.):

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Budući da mi se ne da pisati ne znam koliko postova o tamo provedenih tjedan dana, bit ću koliko je moguće kratka. Putovali smo po noći tako da smo u institut u koji smo bili smješteni stigli oko pola 6 ujutro. Inače tamo ću biti smještena kada dođem ovo ljeto na svoja tri tjedna stipendije. Da, odlučila sam, idem cool
Nakon iskrcavanja i odspavanih možda sat vremena u novom okružju, imali smo doručak i razgledavanje. Nakon bauljanja po dragoj Bratislavi uspjeli smo popiti kavu bojkotirajući posjet predivnom Devinu, nekadašnjoj utvrdi, koju smo također posjetili lani i toplo preporučam svakom ko ide u posjet Bratislavi.
Slika od lani:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Popodne smo posjetili bratislavski filozofski koji je nažalost bio prazan jer je bila subota. Navečer smo išli u kazalište Nova scena i ostali razočarani ne toliko nezanimljivom ali svakako nepotrebno oduženom (na tri sata!) predstavom. Zapravo smo požalili što nismo umjesto te ponovo pogledali prošlogodišnji mjuzikl Na skle malovane koji nas je ostavio bez daha. Sve u svemu, po završetku nam je bila hitno potrebna piva koja se odužila do kojih 5 ujutro. Doduše, kako za koga ali ja sam bila među izdržljivima zar ste sumnjali party

Predstavljam vam za početak mog dežurnog Paparazza - već sam vam spomenula kolegicu koja zahvaljujući Djoletu kojeg je ukucala u Google njuška po mom blogiću i željno iščekuje ovaj post dead

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jedna moja pozerska:
Image Hosted by ImageShack.us

Hrana nas je užasnula, kao i lani (ali sami možete naći poštenu hranu, nemojte se bojat. I ne mislim samo na fast food):

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Drugi dan smo se donekle naspavali, čak do deset (jer nismo išli u Modru) pa smo se lagano zaputili do shopping centra jer je ostatak dana i tako bio slobodan. Nije bilo nešto uspješno, u cijelih tjedan dana uspjela sam si nać tek tri majice i poneki accessories.
I boxice Hello Kitty (Gladden kiss )

Navečer pićence i vraćanje u sobe oko pristojnih 3 sata.

Treći dan smo već napustili slovačku metropolu. Posjetili smo Trnavu, koja me se po drugi put nije dojmila, i Nitru koja nam je većini bila najbolji grad, uz Ba naravno, koliko smo vidli u toliko malo vremena.
Jedna fotkica pod Ćirilom i Metodom (da ne zaboravima na stsl koji me prati u stopu):

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Oko šest sam se smjestila u naš sobičak, na moj krevet na kat (bila sam gore jeeeei ) u Banskoj Štiavnici, maloj selendrici u središnjoj Slovačkoj. Sa dućanom koji radi do sedam sati (da, stigli u zadnji čas) i kozicama u dvorištu. Bilo nam je kao na Farmi zujo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo se ipak odužilo pa ćete dobiti u dva dijela. Glavnu novost, o stipendiji, sam podijelila. Za dugi vikend sam odustala od drage Kukljice. Valjda se ne moram ni ja stalno skitati. Jedna od dvije najdraže kolegice dobila je posao u birtiji kod faxa gdje smo i tako već inventar. Bit će veselo party

I da, nisam prošla ni onaj kolokvij. Za tri boda. Eh… Sad se idem sakrit!
Ne morate mi vjerovat, ali mislila sam na vas tamo (osim kaj me Paparazzo podsjećao belj ).
Pusam vas….
Ciao!

- 21:08 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna