ponedjeljak, 24.12.2007.

Ovo je naredba: uživajte!

Hello dragi moji blogići…

Izgleda da će se ipak ispuniti želja većine s bijelim Božićem. Trenutno s druge strane mog prozora padaju prave velike bijele krpe.

Ja sam u subotu pohodila dućane u potrazi za poklonima. Ove godine sama i shvatila sam koliko je to efikasnije brže i bolje u svakom pogledu. Stvarno sam uštedila živaca thumbup
Mama me spasila kaj se tiče poklona za dragog. Rekla sam joj da ću mu kupiti kravatu koja će imat bordo boju, koja će pasati uz onu moju haljinu kaj sam kupila. Planiram ju obuć za Novu ako na kraju odemo negdje, a moj dragi je uvijek opterećen time da moramo bit usklađeni pa… Ugl, mama je imala doma jednu prelijepu Croatinu bordo-roza kravatu, meni se sviđa, nadam se da njega neće homofobizam prema rozoj boji odbit… lud

U Turbo limachu sam ostavila 250kn, što je sasvim razumna cifra kad se uzme u obzir kolke su mi oči bile kad sam ušla unutra: "Sve daj, sve!" zubo "Velika" princeza dobiti će baby pandu dok će mazica dobiti ponija, samo je bijeli i ima roza torbicu. Perverzije, ja bih rekla zujo

Pali su darovi i za frendove, uglavnom svijećnjaci, šminka i nakit. Na povratku doma slučajno sam srela moju Lanu, frendicu sa talijanskog. Otišla sam s njom i Mateom na kavu gdje nam je podrobno ispričala svojih zadnjih dva tjedna u Turskoj gdje se natjecala za Modela svijeta i bila prva pratilja thumbup Stvarno je puna dojmova, i ponosna sam na nju, čestitam joj još jednom iako znam da me ne čita cerek

Sve u svemu jako ugodno subotnje jutro. Mogu vam reći da sam sretna. Brige oko faxa malo su pale u drugi plan a ja mogu uživati u ovo blagdansko vrijeme gledajući oko sebe sretne ljude. Imam na čemu bit zahvalna. Sa starcima se super slažem, možda bolje nego ikad. S dragim je predivno, uživamo u zajedničkim trenucima. I ono najvažnije, svi oko mene su zdravi i žive bez ikakvih većih životnih nedaća. To je ono što i vama mogu poželjeti, dragi moji….

Ako već niste, okitite bor danas.
Okitite svoju sobu.
Budite s dragim ljudima.
Zabrijte na pozitivu.
Smijte se, puno.
Uživajte u malim stvarima.
Slušajte božićne pjesme.
Sjetite se nekih starih lijepih Božića.
Osjećajte se kao da vam je opet 10 godina.
Zagrlite nekog koga već dugo niste.

…. I lijepo se provedite!

SRETAN BOŽIĆ!

Image Hosted by ImageShack.us




Ciao!

- 13:39 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna