ponedjeljak, 17.12.2007.

Dear diary...

Moram se pohvaliti kako se odgovorno danas nisam ni pojavila na kolokviju iz staroslavenskog cool
Nisam niš pipnula pa sam se i danas zabavljala knjigom i pisanjem onog seminara. Opće ne znam šta ću s tim STSL, imam vremena sad odlučit preko praznika al sve mi se čini da ću odustat od tog predmeta. Opet. Naime, situacion je malo komplicirana - već sam to jednom odslušala ali nisam položila. Ovo je drugi put da slušam. Ako i ovaj put dobijem potpis, a ne položim ga, novim slušanjem gubim pravo na studiranje kolko mi je poznato.... A taj predmet mi je uvjet za četvrtu na slovačkom. Ali ja četvrtu za sad ne mislim upisati iz slov nego iz talijanskog (Miss T. me pitala: studiram talijanski i slovački).
Pa bi ja lijepo zaboravila da sam sad slušala STSL i ostavila si ga eventualno kao opciju ako mi ikad dođe da upišem dalje slovački... Malo zbrkano, znam nut Al kod mene na faxu sve zbrkano pa tako i ja sretan

Srića me pitala jesmo li šta odlučili za doček. Pa, nedavno smo bili kod naših kumova pa smo se dogovorili da ćemo zajedno slaviti, negdje u restoranu (ipak). Budući da to naravno nitko osim mene neće napraviti, njuškala sam po netu i odlučila se za tri opcije: Gastro Globus (460kn), Bunčić (500) i Lido (560). Poslala sam to kumovima da oni odluče al mi se nisu još ništa izjasnili. A meni možda još i bolje. Malo mi teško pada dat 500kn za razvikanu novu godinu. Za jednu večer. Šta bi nam i falilo da izvisimo pa da budemo doma, cuga, klopa party Tak mi je svejedno...

Stvarno sam se dobro sakrila od ove zime... možda me malo i sram to priznati ali nisam se makla iz kuće od petka oko 15.30, osim što sam jutros preskočila dva koraka u dvorištu da bi došla na kavu kod šogorice. Tako da ne znam kako ću podnijet sutra kad ću se morat izvuć i otić na fax.

Jedva čekam da još ova tri dana prođu i da dođu ti praznici iako me i tada čeka dosta posla za fax. Ipak će se papati i piti i uživati winkImage Hosted by ImageShack.us
Jako me veseli i Štefanje, koje moj tata Stjepan tradicionalno slavi a nekako se dogodilo da i ja. Započelo je slučajno, tamo negdje u prvom srednje kad sam se napila bambusa a moja Evil friend me vukla niz štenge da joj idem napravit sendvič jer je gladna. O da, takvu treba tražiti. Ugl i to se pretvorilo u pravi mali običaj pa se ja izvlačim na Ivanje koje je dan poslije zubo Okupi se uglavnom kvartovska ekipa a vjerujem da ćete imat priliku vidjet i koju slikicu slavlja.

Baš me neki dnevnički postovi uhvatili... eto... bar vic na kraju sretan

Image Hosted by ImageShack.us



PS: Gray's anatomy upravo... Nemreš mi tak završit! Koja epizoda....

Ciao!

- 22:41 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna