utorak, 20.11.2007.

Već o dočeku

Image Hosted by ImageShack.us



Vrijeme leti ko ludo, na kraju krajeva vidite i sami. Iako se po obavezama koje treba obaviti prije čini jako daleko, uskoro će nova godina. A prije nje doček nove godine. Ovo će mi biti treći doček s dragim.

2006.-tu smo dočekali u Pragu. Doček, koji valjda svatko prije ili kasnije poželi doživjeti. Išla je još jedna frendica s nama. To mi je bio drugi put u Pragu, al budući da je prvi bio maturalac bilo je lijepo osvježiti one mutne pijane slike koje sam tada zabilježila. Obišla neka mjesta koja su me sjećala na te dane. Bilo je lijepo. Za sam doček odlučili smo se ne ići u ponuđen aranžman u nekom restoranu nego na trg. I stvarno je bio doživljaj! Hrpetine ljudi, svatko priča na drugom jeziku, a onda, u onoj gužvi na glavnom trgu, samo dva metra od sebe čuješ neku ekipu iz Rijeke kako počinju pjevati "Moja domovina". I sad su me prošli trnci.
Glavni je problem bila hladnoća. Koju stvarno stvarno ne volim. Nakon ponoći popili smo pivu, malo prošetali i skrasili se u nekom pubu. Ništa extra. Brbljali smo i oko 4 otišli doma.

Lani smo dogovorili sa frendovima da idemo na Plitvice. Iznajmili smo dva apartmana, koji su bili u prizemlju obiteljske kuće, a ulazi su im bili udaljeni 3 koraka, jedan prekoputa drugog. Istina je da je bilo penzionerski. Al bio je pravi odmor. Uživanje u malim stvarima. Uživanje jedno u drugom. U prijateljima. Puno smo spavali. Puno smo jeli. Jedan dan smo šetali po Plitvicama. Drugi po Rastokama. A vrijeme... kao proljeće u prosincu. Svuda snijeg a nas je obasijavala sunce koje je sasvim pristojno grijalo. Navečer bi igrali društvene igre, Jamb i Rizik a tako je bilo i na sam doček. Cugali smo si, gledali zabavni program na HTV-u i igrali igrice. U ponoć smo izašli i nazdravili šampanjcem sa vlasnicima kuće, još se malo družili pa svaki golubi u svoj krevet cerek

Dragi je rekao da ove godine ili opet inozemstvo ili doma nešto. Ako bi išli u inozemstvo dogovorili bi se valjda sa onim kumovima kaj su se vjenčali u svibnju. Meni ove godine ne bi bilo loše ni da idemo negdje u restač u Zagrebu. Al njemu se to neće. A možda bi i u Sarajevo. Nikad u Bosni nisam bila.

Al Nova je još daleko, zar ne? Ili vi već imate neke planove? Prijedloge?

Danas bez zanimljivosti smokin Idući put sretan

Ljubim vas sve, Ciao!

LUKI, već mi dva posta ne da da komentiram jer sam kao SPAM, da ne misliš da sam vas zaboravila...

- 10:02 - Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna