četvrtak, 08.11.2007.

Kad se male ruke slože

Image Hosted by ImageShack.us




Znam da vas koncert najviše zanima, pa ću počet s njim...

Nakon ispijene pive, frendica iz srednje, njen dečko, njegov frend i ja zaputili smo se prema KSET-u i došli tamo oko pol 9. Već kad smo ušli, kod šanka su stajale neke poznate face iz srednje. Malo smo pričali pa kao idemo dalje. Malo me trema hvatala kad je trebalo preć u onaj "veći" dio, prema pozornici, kolko zbog onih koje sam nakon dugo vremena trebala vidjet, tako zbog onih koje sam tek trebala upoznat.

Pozdravila sam se još s nekim ljudima, a onda se nas pet-šest cura iz razreda stacioniralo i informiralo što se trenutno događa u životu jedne, druge, treće itd., kako to već ide. Ja sam redovito među ruljom tražila jednu plavušu kraće kose, u svakom frajeru duže kose tražila poznatu facu i svakoj curi duge crne kose se tako zabuljila u facu da su se većinom i one već nasmiješile, jer su mislile da se odnekud znamo.
Da, nisam pročitala onaj kasni komentar da Bojan ima problema sa zakonom, niti mejl u kojem mi Choco javlja da se i ona razboljela. Uglavnom, od blogera nije bio nitko no Osim mene. A ja se u ovom slučaju ne brojim kao bloger. Moram priznat da me to razočaralo, jer sam baš bila vesela što se ljudi odazivaju i što ću neka lica sa bloga napokon upoznat.

Osim naše Choco, razbolio se i pjevač Voodoo Lizardsa, tako da su oni otkazali. Gatuzo je tako počeo tek oko pola 10, slijedio je Skaut i trajalo je nekih dva sata. Nisam baš neki kritičar za tu vrstu muzike, dečki su bili dobri al meni to baš i nije nešto gušt slušat. Uz to, od cuge je bila samo točena piva, što se ne bi žalila da je valjala, al bila je fuj (i voda, to ni ne računam). Malo nam je falilo da odemo na benzinsku po bombice Jegera, al dok smo se mi dosjetili.... party
Drago mi je da je jedan dečko snimao sve za Tomija, i koncert i nas koji smo bili pa će bar nekako doživjeti kako je bilo.

Najvažniji je podatak da se skupilo 15 tisuća kuna za Tomislava! thumbup


Nisam nešto puno naslikavala, al evo šta imam:

Gatuzo
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Gatuzo
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Skaut
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Hvala svima što ste mi držali fige za kolokvij, ja sam zadovoljna kako je prošlo a rezultati će biti u utorak fino
O faxu neću danas puno, preumorna sam od njega rofl



Nastavila sam se dopisivati sa dečkom čiji sam vam post prevela, bio je jako sretan što vam se tako svidio. Moram priznati da je lik dosta čudan. Ja sam jedna od osoba koja je dosta nepovjerljiva kad se radi o ljudima s neta, jer nikad ne znaš na šta možeš naletit. Pogotovo kad su iz druge zemlje. Stalno piše kako ga vesele jako moji mejlovi, napisao je da je blog jedino mjesto na kojem može olakšati dušu jer nema puno prijatelja. Meni je to bilo čudno, pa sam ga pitala kako to.
Onda mi je napisao jedan poooduži mejl o tome kako je sa 13 (!!!!) godina ušao u vezu koja je trajala 10 (!!!!). Naviknut da bude stalno s curom, nije stekao puno prijatelja. Kad su prekinuli, išao je psihiću, imao napadaje panike, uzimo lijekove, zdebljao se 30 kila i izgubio kosu. No, da skratim priču, sad ima tu neku malu od sedamnaest godina, o kojoj i piše u onom postu, i koja ga navlači za nos i tako.

Ne znam, žao mi čovjeka a opet to je sve tako čudno... Pa di ja baš od 60 milijuna Talijana naletim na nekog takvog. Al neka, njega mejlovi vesele, meni je dobra praksa pa dok se ne pokaže opasno, ili ako ne poludim od posla dodatnog psihića, sve OK. Budući da imam osjećaj da će njegovi mejlovi imat oblik ispovjedi... Ne znam kolko vas opće sve to s njim zanima?

Obilazim vas kolko mogu... sorryte kiss

Ciao!

- 17:56 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna