petak, 05.10.2007.

Koliko smo odrasli?+Austrija

Naletila sam na ovu simpa listu na ovom blogu, iako bloger to vjerojatno nije napisao da ne bi bilo. So....

Odrastao si....

1. - ako su sve tvoje biljke i biljcice zive i nijedna se ne moze popusit

Pa, moj Benjo, jedina biljka koju imam, je još uvijek na životu i ne može se popušit

2. - ako ti je seks u "jednokrevetnom" krevetu neizdrziv

Uh, zdržala bih, ali moram priznat da volim komfort

3. - ako ti je u frizideru vise jela nego pica

Je, ali fridge je u biti mamin, tako da…

4. - ako u 6:00 ujutro ustajes iz kreveta umjesto da u njega ides

Nit ustajem, nit idem. Spavam u to doba.

5. - ako svoju omiljenu pjesmu cujes u supermarketu

Hmmm.. ne… neam baš neku omiljenu pjesmu. A i ne idem baš u supermarkete

6. - ako su ti omiljene emisije prognoza vremena i "Nedjeljom u 2"

Definitivno ne

7. - ako se tvoji prijatelji zene i razvode, umjesto da hodaju i prekidaju

E o tom bi se već dalo… Količina vjenčanja ljudi mojeg godišta u zadnje vrijeme je fascinantna i zabrinjavajuća. Količina potomaka na putu također.

8. - ako ti jeans i jakna vise ne vrijede kao "roba za izlazak"

Vrijede, samo što ne izlazim baš

9. - ako zoves policiju jer su klinci u susjedstvu preglasni

Klinci u susjedstvu su još premali da rade tulume, ali još uvijek bi im se prije pridružila nego zvala muriju

10. - kad stariji rođaci pricaju bezobrazne viceve u tvojoj nazocnosti

Pričaju, ali često padne isprika prije ili poslije vica

11. - ako se ne mozes vise sjetiti, je li McDonalds otvoren 24 sata na dan

Znam da McDrive na Heinzelovoj radi do 1 zubo

12. - ako sve vise placas za osiguranje auta, a popust ti je sve manji

Don't drive, don't have car

13. - ako tvoj pas jede kvalitetnu psecu hranu iz konzervi a ne vise ostatke od rucka

Šmrc… jeo je suhu hranu (vezano: jeste primjetili ikad koliko se psi SVUDA spominju????)

14. - ako te od lezanja na kaucu bole leđa

U zadnje vrijeme mi se događalo da me boli vrat od buljenja u lap

15. - ako vise ne mozes od podneva do 6:00 ujutro lagano lokati

Lagano lokati? Pa ono… ugl ili pijem il pijem nešto brže od toga

16. - ako su ti vecera i kino cijeli izlazak umjesto jedne prekrasne noci

Pa, u zadnje vrijeme mi je to često takav izlazak

17. - ako ti je hrpa kokica ili lijepi snicl oko 3:00 ujutro vise opterecenje za zeludac nego olaksanje

Nije… Nažalost

18. - ako u ljekarni kupujes aspirine i tablete protiv zgaravice umjesto kondoma i testova na trudnocu

Test na trudnoću???? Hvala ne bih kupovala! Od žgaravice mi boluje dragi (al to je samo pokazatelj da pije preveć)

19. - ako ti boca vina od 12 kuna nije vise "vrlo dobra cuga"

Nije mi više vrlo dobra cuga.. Al piva za 12 je dobra belj

20. - ako jedes "zobene pahuljice za dorucak" stvarno u vrijeme dorucka

Ne volim zobene pahuljice a doručak ugl preskočim

21. - ako ti je recenica "Ne mogu vise piti kao prije" zamijenila onu "Ma necu vise nikad ni kapi alkohola"

„Još uvijek pijem previše“

22. - ako 90% vremena provodis za PC-jem i to bas radeci nesto "pametno"

Definitivno radim previše gluposti

23. - ako prije izlaska ne drmnes nesto kratko da bi vani ustedio koju kintu

Samo kad sam na Ugljanu, u ime starih vremena (al onda nije kratko, nego traje..)

24. - ako citas ovu listu i ocajnicki trazis barem jednu tocku, koja za tebe ne vrijedi ... :)

Nisam još tolko očajna


Vezano uz broj 21, vic koji bi vrijedio za mog dragog:
Štef se nedavno oženio i sretne Jožu:
„Štef, kako brak, kako žena?“
„Nikako, ja mislio da žena kuha kao moja mama, a ona cuga ko moj tata!“

…ili tako nekako smijeh



PART II

Vratih se maloprije iz Austrije. I mislim da će sad ispast kao da sam sve nešto malo seruckala prije par dana kad sam pričala o trima stvarima koje ne volim. Kao što se da zaključiti, išla sam u shopping. Više radi društva, ali na kraju krajeva i ja to povremeno moram obaviti. I zaboravila sam još tamo napisati, da ja volim imati nove lijepe stvari, jedino mi ih se ne da kupovat.
Išli smo dragi i ja, i frendica, moja susjeda koja nas je i upoznala, s dečkom. S njima smo već bili i na moru, i na dočeku na Plitvicama tako da nam se nerijetko omakne da si svi međusobno obraćamo s "ljubavi" zujo

Budući da nisam bila u šopingu izvan zemlje (ne mislim na onaj usputni nego ovako, isključivo radi šopinga) već nekoliko godina, iznenadila me invazija Hrvata po dućanima. A ne lažem ako kažem da bar svaki drugi govori hrvatski! Najsmješnije je bilo, što smo dolazeći jedva nagovorili dragog da nam malo pusti Connect, kad tamo u H&M sretnemo Juru iz Connecta. E brijala sam da mi se priviđa, koja slučajnost.
Dobra stvar je bila što nisu bile gužve (osim na blagajni u H&M u di sam bila iza tročlane zagrebačke obitelji koja je valjda nakupovala robe za slučaj zatvaranja u atomsko sklonište na 3 godine valjda, ostavivši barem 500 ojra, pa je to malo potrajalo). Inače me se i nije posebno dojmilo, ponuda nije ne znam kakva, niti cijene, a još k tome platiš put, klopu, i sve. Mislim da me Austrija još koju godinu neće vidjet.

Moram priznati i da smo cijelim putem smišljali razne načine kako da prevarimo naše revne carinike, ali nam na kraju nije bilo ni potrebno, nisu davili.
Nije da sam se vratila praznih ruku, bio mi je dobar dan tako da sam si kupila par stvarčica, koje ću vam naravno predstaviti:

Dvije vestice, onako college style sretan

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Jedna majičica koja je više za neki večernji happening

Image Hosted by ImageShack.us


Nove tenisice, koje su marke "Fake" (di je pamet bila čovjeku kad ih je tako nazvao) al meni se sviđaju i bile su razumnih 30 eura, za razliku od npr. adidas po 75 ili pumica po 100

Image Hosted by ImageShack.us


Prave tople čarape sa Kitty (sjetih te se Lady G. sretan ) i neizbježne H&M gumice za kosu

Image Hosted by ImageShack.us


I na kraju, kako bi se dakako do kraja pobila, sa Ivanom sam otišla u neki dućan gdje su kao jeftine čokse, i budući da su mi oči uvijek veće od želuca, nakupovala tih slatkih sranja za 10 ojra:

Image Hosted by ImageShack.us


Kupila sam i neke gaćice, 4 komada u živim bojama, ali su ostale kod dragog u vrećici. Ma, sve bitno ste vidjeli! mah

Ciao!

E da... opet ništa od odmora s dragim. I zadnja nada propala. Jebemu. Ne pitajte! tuzan

- 18:58 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna