ponedjeljak, 14.05.2007.

I ja ću malo o djeci...

Primjetila sam da se ovih dana na blogu govori dosta o djeci; o njihovoj zaštiti (svakako preporučam pročitati postove Just Choco), što o njihovom samom rođenju (Život na sjeveru). pa eto sam primjer iz mog života potaknuo me da i ja nešto napišem o tome..

Godište sam 86. U zadnjih mjesec dana saznala sam za 2 dečka iz moje generacije osnovnjaka da čekaju potomke i da se žene.. cure su mlađe od njih 1-2 godine. za jednog od njih ne znam kakvu situaciju ima točno pa neću ništa pisat.. drugi studira Vern, privatni fax, na kojem kolko sam čula itko ko se maalo potrudi ne bi trebao imati problema, on nije ništa dao... njegov stari ne živi tu stara mu nije sva svoja i ne prihvaća njegovu curu. ona živi u nekakvom malom stanu sa još 5 ljudi.. ima ja mislim nekakvu srednju završenu već sam zaboravila što
a onda je poznanica, koja je moje godište, isto ostala trudna (dobro, sa 5 god starijim dečkom). zajedno su (a tolko se i znaju) oko pol godine. različite su vjere. i imaju s tim 100 problema, i što se tiče roditelja i što se tiče vjenčanja.. da ne govorim kolko ona nije spremna na to... jedino na kaj nemaju brigu su financije

i onda čitam blog od Astrid koja kaže da je sebična jer ne želi djecu... i zapitam se nisu li više sebični oni koji si dopuste ovakvu situaciju, u takvim okolnostima naprave djecu? znam ja da to nije namjerno ali svako ko to svarno želi, može to spriječiti, zaboga kontracepcija ima svih vrsta... ja nikog ne osuđujem i znam da ima puno gorih slučajeva al gledam malo kuda to sve ide.. ne znam jel ovako bilo i prije, tolko tih "situacija" s mladim ljudima pa sam ja to sad tek počela primjećivati kad se događa ljudima oko mene ili...?
mislim da, kad bi se meni to dogodilo, da bi isto zadržala dijete i ne smatram se superiornijom, sam da se zna.. ali sve me to malo šokira.. ne znam kaj da mislim..

ugl sad sam se već sva zapetljala imam 100 misli u glavi tako da ću tu stat iako sam sigurno nešto zaboravila al eto.. toliko zasad
Ciao!

- 13:24 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna