Kako je moje pojavljivanje na blog sceni Mračni udostojio popratiti komentarom koji do neke mjere objašnjava moj lik&djelo, podsjetio me na zajednički boravak u Chicago-u. Iako znam da se njemu tamo jako svidjelo, ja u vezi toga želim reći sljedeće: oni su tamo u banani. Svi su jedni drugima "customers". Kod nas je puno bolje, bolja hrana, bolja atmosfera, bolja klima, manje zagađenja, manje tog konzumerističkog drkanja kupi ovo-kupi ono; radi toga svega su svi neurotično zbunjeni i forsiraju vlastitu zaposlenost, a kako to možeš forsirat ako objektivno nemaš kaj za radit? E pa oni su našli rješenje i to jednostavno - uvijek možeš povećat tržišni udio, tako da tko god ima malo vremena ima svetu dužnost da vrti telefone, šalje mailove i pokreće marketinške kampanje, sjedi na glupim sastancima i drka nezainteresirane potencijalne kupce dok svi ne popizde i isprazne par šaržera jedni u druge. Bowling for Columbine, muthafuckas!!! |
siječanj, 2006 | > | |||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv