< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ima svega, kaj god mi padne na pamet


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a ovo sam ja:-)))) hihihi



pišite mi:
armanina.blogerica@gmail.com



tu vas je bilo:
Free Web Counter
Free Web Counter




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
armaninin čuvar




armanina je usvojila ribicu zvonimira...



adopt your own virtual pet!

Moja lektira svagdašnja su:
almost poznata
chewbakkka
dijana
dr.luka
dupinka
gajo
grintavac
jja
koki
karmy
koivula
lafica
lanterna
lu-lu
mali svijet
nevenera
pandalavanda
pinkeye
ratnik
ribafish
rudarka
tedica
tehnožena
tulipancic
vražja
zgbaba
tutorial za neznalice


A škicnem kaj ima i kod: bombonina
ljeljin izvor
glimbo
tonkabest
trenk


koliko još brojimo do podmlatka

pogle kolko je već sati!!!!!







srijeda, 13.09.2006.

FRIZERI!!!!!!!

Metnula sam šnicle da se krčkaju polako za večeru (zakoniti dela po cele dane pa mi ga je žal i onda mu svaki dan pripremam juhice i večerice slasne, sve me strah da bum ga navikla na takav kraljevski tretman, znate kak se muški lako razmaze smijeh)

sjedam za komp ne bi li izbacila iz sebe gnjev i jad što ga danas u meni probudiše ……frizerke!!!!

O, pasmater, kad moram bit prosta, pa to je strašno. Uvek kad idem kod frizera se setim jedne epizode Alana Forda (do dana današnjeg nisam pročitala boljeg stripa a gutala sam ih svakakve) kad je Alan undercover agent u ženskom frizeraju i dođe mu dama da je zblajha a on joj spali svu kosu i ženska ostane totalno ćelava.

Tak ja imam paranoju da bum jednog dana nakon izlaska iz salona ostala ćelava, a to mi baš ne bu laskalo jer imam kvrgavu glavu (ja si utvaram da je to dokaz inteligencije, hahaha), valda me mama nije postavila spavat na bok kad sam bila mala jer mi je glava brdovita i kvrgovita. Al zato imam ličeko ko angelek pa me to vadi, hihi.

Nego, di sam stala? Kod beštija od frizerki….daklem, došla sam samo na pramenove u salon, imam kosu do ramena, i da, nije gusta i prpošna ko u Jennifer Lopez, al je moja i ne dam ju. A njih dvije zapele da me ošišaju i tupe me da bi mi bilo baš super da me ošišaju ko neku dotičnu Višnju koju su baš, eto, jučer tak ošišale (ja ne znam ko je Višnja niti kak izgleda, ali njima je to očito dovoljna referenca).

I unatoč mojim prosvjedima, nekak su me nagovorile da pristanem na malo šišuckanje. Na što je frizerka zamahnula škarama i odcarapila mi ogroman pramen odostraga. Ja panično vičem: pa kaj ti delaš????šišaš me na kratko??? A ona mrtva hladna veli: pa nije kratko, ali nebuš mogla rep zavezat!
Mooolim???? Ja nisam na to pristala!!! Fućka mi se za Višnju i kak ste nju oskubile, ja neću kratko!!! Sad sam već ljuta, pa koji je vrag tim frizerkama da su opsjednute sa šišanjem ljudi?

Uglavnom, rekla sam joj da se makne 3 metra sa tim škarama od mene ali šteta je napravljena pa sam sakata odostraga. Lepo mi fali pramenčina, na sreću je od ispod pa se ne vidi kad imam spuštenu kosu, al kad zavežem rep mi sve van beži jer je kratko.

Ajde, nema veze, bar mi nije otpala kosa.

E, još nekaj, moj zakoniti skuplja sličke životinjsko carstvo (ne šalim se!), stalno tamani po tim čokoladicama pa ih odma i lepi u album da bi dobil besplatni paket. Ak ima ko djecu koja skupljaju, ajmo se đorat! Dakle, nama (zakonitom) fale brojevi: 9, 35, 36, 39, 40, 43, 44, 45, 51, 56, 57, 59, 60, 63, 64, 66, 69, 72, 76, 78, 82, 87, 95, 97, 101, 108, 112, 113, 119, 120, 121, 123, 126, 131, 138, 151, 160, 167, 186, 186, 193, 194, 196, 199, 200, 206, 209, 213, 214, 220, 225, 227, 230, 243, 249, 250.Ako ima neka dobra duša koja želi usrećiti dijete od 29 godina, moj mail je sa strane pa bumo dogovorili razmjenu.
Dankešen.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

dnevna doza života....