četvrtak, 23.02.2006.

glava druga, part two: UKUCANI ( cekicem po glavi)

dakle, sto se resorsa na raspolaganju tice, imam sobu, friz, WC koji ne moze da se zakljuca sa WC soljom kakve smo imali u vrticu, tako da ti utrnu noge ako sedis tu duze od 3 minuta, perem prljave gace u istom lavabou u kom perem i voce i povrce i tanjire i case i u kom se moj cimer svako jutro brije...

e, a zato ukucani....
gazda (gary) i zena (ann), tri sina, dva blizanca od 32 i jedan od 27, dvojica zive relativno blizu, a jedan ukanadi (jedini normalan),i naravno MORGAN, 36 godina, sin garyjeve sestre koji sa mnom deli taj deo kuce.ah da, i pas, chelsea, matori koker od 14 godina kom ne radi besika i tako pisa gde god stigne...

zvuci posteno. ali, ima 1567 grmova iza kojih cuce ne samo zec, nego i tvorovi (majko moja kako to smrdi..), rakuni, veverice...

dakle, jason, jedini normalni sin kog nisam upoznala se ozenio i zivi u kanadi, najmladji adam zivi u new haven-u tj gde je Yale university naravno, i tip je pravi pravcijati americki seljober, kom je jedini nacin da animira drustvo da naruci litre i litre piva koje se pije u tisini eventualno gledajuci neku sugavu baseball utakmicu, i to je extra zabava. koji razgovor, koje sale, koji mozak, samo daj da pijemo pa cemo se i zabaviti. ali nije to kao kod nas, pa zanimljivije mi je s drustvom ispred dragstora na novom beogradu s penzionerima kraj nas koji pomno i pobozno grle njihove unucice i trgaju ih do dna u dva cuga...ma ludilo...

adam je inace drugi put kad me u zivotu video izjavio kako posto su mu dva puta pokusali da kradu kola,i posto je ta dva puta morao izaci na terasu sa baseball palicom, da si je iza toga kupio DVOCEVKU da odma puca na lopove... divlji zapad, nema sta!!!
dakle, to sto ce neki jado pokusati da ukrade tvoj sugavi jeep, mora crknuti !!!! a mislim da bi i najgori cigo sto zivi od kopanja po kontejnerima odustao od kradje kad bi video unutrasnjost tih kola... jednom je hteo da me odbaci negde ali je odustao jer je sve sem vozackog seditsa bilo potpuno pokriveno smecem nepoznatog porekla, u najvecem broju prazne ambalaze sokova, slatkisa, krofni, koka kole i ostalih slicnih kurcifikata...

dakle,to je adam, najnormalniji lik u kuci.

noe, drugi blizanac,e on je posebna prica... dakle lik zivi u susednom gradu na 20min voznje kolima (posto se u ovoj zabiti daljina meri u vremenu voznje autom....), tamo gde je i prvi supermarket... a zivi tamo jer s roditeljima vise ne moze, tj oni ga nece. noe je bipolaran, bio je vec 4 puta u ludnici i nekoliko puta na kucnom lecenju. inace ta kuca je puna lekova, najvise amfetamina a bogami i poneki barbiturat, ne znam tacno za sto ce im to, ali bi svaki narkoman pozeleo takvu kucu, i naravno sve je to legalno po doktorskom receptu. ma milina. e, noe ne zivi s roditeljima jer im je par puta na kucnoj negi "izmakao kontroli" pa je u napadu histerije valjda unistio kucu, bacio tv preko dnevnog boravka, zapalio deo kuhinje, itd. ah da li sam napomenula da kucu ne zakljucavaju?pa i moja soba je bila bez kljuca, u 2 meseca sto sam bila tamo nikakvog kljuca nisam videla,< mogo je ko god da mi udje u sobu i uzme ili uradi sta hoce s mene.kao i ono pseto koje je volelo da se popne na moj krevet (da se tu upisalo pa ispekla bih ga na raznju majke mi...) i da mi rovi po kanti za smece, naravno prosipajuci ceo sadrzaj po podu...
ah da, usput, noe je inace na heroinu uz sve to, ima propali stan koji deli s narkosima po potrebi i cesto spava na ulici,osim toga sto je bipolaran.

morgan, moj cimer. najbolja osoba u toj kuci.ima kcer koju ne vidi 8 godina, koju je napravio nekoj droci narkomanki (kako on sam kaze) i s kojom je ziveo 3 godine, koja je pocela da se gudrira 4 meseca nakon porodjaja a dojila je punih godinu i po dana (pa vi vidite sta je ta jadna beba jela i na cemu je rasla....), i kako kad je jedno jutro dosla kuci i popisala se u hodniku koliko je bila odvaljena nakon sto ga je prevarila sa nekim meksickim narkodilerom koji je inace bio verenik njene sestre, morgan se s njom do jaja zakacio,na tsa je ona cim je on otiso na poso nestala sa devojcicom.
osim te potresne price, morgan ima zavidnu narkomansku karijeru i sam, jebi tih 23 godina trave i sl, dodaj s tim i 17 godina pusenja crack-a i smrkanja kokaina, trgovine tim istim i sl, momak se skinuo s toga pre dve godine, nakon sto je bio u zatvoru, kampovao napolju do novembra meseca dok ga jedno vece nisu napali kojoti u sumi pa se odlucio da se skine s koksa....
...i da dodje da zivi kod ujaka dok se ne sredi.
ovo mi je sve on sam pricao, bio je jedina osoba s kojom sam mogla da pricam, jedino i najbolje drustvo prvih mesec dana tu.... nazalost, morgan se nakon 7 dana nepunih zaljubio u mene, to mi otvoreno rekao, pokusao me osvojiti milion puta iako sam ga otvoreno odbila i dala mu do znanja da nema sanse (imala sam decka, jos uz sve to nizi je od mene, i sto je najgore 14 godina stariji pa dosta vise ljudi dosta vise matorih ma ne mogu vise jebote!!!!).
u kupatilu su me cekale jednog jutra bombone, drugo jutro cvetic, trece cokoladica, jednom cak i neka narukvica (od 50 centi hvala bogu), par puta smo odgledali neke filmove zajedno, ali to sam odlucila da prekinem jer dvd player je bio kod njega u sobi (duplo veca a 250 dolara narvano s koriscenjem kuhinje i pranjem vesa....), a to je znacilo sedeti s njim na istom trosedu dok se on priblizava ,proteze se i stavlja mi ruku na ramena.ono, ko na reklami za fantu - FANTAsticno!!!
jednom cak sam se vratila i on je stavio plave neonske cevi oko mog kreveta... nisam znala dal da ga ubijem jer mi je usao u sobu i uvlacio se u moj krevet (jer sam izvalila kasnije da jeste ladno....) ili da ispustim vilicu do poda jer je zaista do jaja izgledalo tako.
svejedno, boljeg drustva od njega nije bilo, mada mi nije bilo uvek lagodno u njegovom prisustvu, njegove su namere bile drukcije od prijateljskih, a to u meni uvek izaziva osecaj kao kad sam u domu zdravlja i cekam da primim vakcinu....brrr

ann je bila ok, nije je nikada bilo i ona bi mi jadna (a i morgan) dozvolili da kuvam i perem, ali gary se nije dao ubediti i preobratiti na civilno a ne krmece ponasanje, tome jos goveda u glavi ricu izgleda.... a naputovan covek...
morgan je jednom svercovao moj ves, i gary nas je izvalio pa je dobio kaznu 7 dana bez pranja a sa mnom nije pricao 2 nedelje, ma nemam reci, pravo americko gostoprimstvo!!!
ma, ludilo!!!




- 00:21 - Deder bolan napis'mi nesto, ne mora bit pametno! (3) - Isprintaj ovaj biser mudrosti!!Papir trpi sve.. - #
ja kad sam imao cimere u zagrebu,sam prošao još gore.6 ih je hrkalo ko da je pilana.4 su pričala u snu,a nekima su noge brutalno smrdile.ma vodi me u shoping,kuhaj mi,ženi me,radi šta hoćeš,kad si već takva legenda (sumohrvat 23.02.2006. 02:18)

Au, gdje si se ti našla! (babl 23.02.2006. 03:26)

Hvala na komentaru, jako mi se svidje tvoj blog! (jadranka666 23.02.2006. 15:48)

<< Arhiva >>

All content © 7.culo i 4.oko... - Designed by: Braco