srijeda, 22.02.2006.

glava druga (posto je ova prva zavrsila tragicno..) - HOME SWEET HOME

ajde de, tesim se ja da meni ne moze bas sve da krene naopako, pa bice bar nesto u redu!!

naravno, gazda me je odmah razuverio od takve opasno optimisticne misli, da se slucajno ne bi zajebala pa ostala optimista, jer to je veliki svetski zlocin i najgore politicko opredeljenje!
kad sam stigla njih i nije bilo kuci, nego su nazvali Johna (americkog profu) i rekli mi da kucu drze otkljucanu kao i svi u toj zabiti, pa da dodjem kad hocu.

dok sam unosila kofercinu koja je bila toliko teska da bi se i rambo usrao u gace dizuci je i oci bi mu iz glave ispale (naravo odbijajuci svako kavaljerstvo koji je onaj pedofil nudio...), eto gazde, kaze:
ovo je tvoja soba, imas mini fridge u hodniku, kupatilo je tamo i delis ga sa Morganom koji zivi u tvom delu kuce, inace mi je necak. Ovako, nema kuvanja ni pranja vesa u kuci, i to je sve 400 dolara mesecno.

do jaja. dobro da bolje ne moze biti. ma fantasticno.

ulazim u moje buduce prebivaliste za naredna 2 meseca a mozda i vise... divota, soba je velika ko citava ova ovde u italiji koju delim s cimerkom, jedno 20tak kvadrata, krevet bracni i na njemu sveza bordo posteljina (bordo?... hm hm interesantno, deluje bas sexy a ja se raspadoh od sexa u americi, mogao je ladno da mi se regenerise himen koliko sam se samo kresala tamo, ma odvalila sam se...), vrata kraj kreveta iza kojih otkrivam da stoji ormar a ne neka druga prostorija, sto i stalaza iz predratnog doba, mislim na prvi svetski rat, i naravno TV (soba bez TVa u americi je gore nego WC bez WC solje...)...

dakle, savrsenstvo. san snova. divota. nakon par dana u USA shvatam ipak da krevet nije bracni nego za jednu osobu, uzimajuci u obzir prosecne dimenzije jednog amerikanca. Za divno cudo TV nema daljinski nego me podseca na nas prvi TV kog ja pamtim jos davne 85, znate oni gde su se kanali prebacivali kao stanice na radiju, vrhunac moderne tehnike, nema sta.
na ekran od TV-a na uzasavanje svakog zivog americkog bica koje je u tu sobu krocilo lepim kalendar (znaci, necu niakda upaliti taj TV a to je njima naprosto jasno kao nama zelja za nabijanjem flase od litar i po kljucalog kravljeg izmeta u dupe) na kom udaram recke kao zatvorenik.

prva prodavnica je na 20 minuta kolima, znaci da bi mogla da napunim onaj kukavni frzider necim moram da moljakam stalno nekoga : jel ides u kupovinu aj me povezi molim te kad ides...
al ajde i to se nekako resi, makar bio pred otkricem leka za sidu ostavljas sve i polazis za trenutnim dobrotvorom koji ce te svojim automatskim kolima odvesti u food shopping...

ali najbolja stvar je sledeca: ja mogu da napunim taj frizider cime god pozelim, vocem, mlekom, pahuljicama za dorucak, povrcem, salatama, tunjevinom, jogurtima....SAMO STO NEMAM IZ CEGA NI CIME DA JEDEM, NI GDE TO SVE DA OPEREM JER JE PRISTUP KUHINJI ZABRANJEN!!!!

drugo jutro sam odlucila ambiciozno da doruckujem (koja drskost, koji skandal) pahuljice i mleko, do jaja samo mi jos fali casa i kasika, ajde casu imam neku plasticnu sto sam je juce preventivno kupila (prva namena da u njoj drzim oprano voce...), ali nema kasike. kucam na vrata koja me dele od drugog dela kuce u kom je ta velelepna kuhinja, srecem gazdu i pitam ga: can i have a spoon?
on: a spoon??? a spoon?.... i upada na 5 minuta u zonu sumraka totalno pomracenje svesti, dubokoumo razmisljane slicno meditaciji, nirvana.... nakon savetovanja sa svim belosvetskim samanima, svecima i bogovima, kaze: OK , you can have a spoon! teskog srca ko da se upravo porodio i ja mu trazim da mi da to dete... dize se i daje mi malu kasiku, onu za kafu!!!

JEBEM TE SUGAVOG IDIOTA U DUPE BI TI JE NABILA I TO POPREKO!!!!
uzimam je i vracam se u sobu... goodbye pahuljice, hello jogurt....
... i tako doruckujem jogurt s ukusom jagode u krevetu, i nakon 3 kasike odlucim da stanem jer ima ukus prljave vode ofarbane u roze s nekim crvenkastim gumama koje bi trebale da budu jagode. ukus aspartam 100%.....


jos bolja stvar je sto imam posteljinu koju su mi oni dali, sve je to do jaja.... ALI NE MOGU DA JE OPEREM!!! ta radost ce mi biti dozvoljena tek polovinom septembra, nakon dobrih mesec i po dana, kad je gazda otisao na par dana u kanadu.....


....to be continiued


- 10:08 - Deder bolan napis'mi nesto, ne mora bit pametno! (2) - Isprintaj ovaj biser mudrosti!!Papir trpi sve.. - #
pozzzd, i velka pusača.. ah ja prvi!! :-) (klocko 22.02.2006. 10:53)

dobro došla u klub sviježe šutnutih:)))))) usput,pa nisi valjda očekivala da će amerikanci imati neku hranu prirodnog okusa:))))jao jao optimiste (sumohrvat 22.02.2006. 23:39)

<< Arhiva >>

All content © 7.culo i 4.oko... - Designed by: Braco