ponedjeljak, 20.02.2006.

part one - uvod ilite predigra!

dakle, kao i svako seksanje, i jebanje u mozak mora da ima predigru.
radnja se odvija u italijanskom studentskom gradu, koji kao i svaki drugi gradic na severu italije pati od sparine i vrucine...
ali, zajebimo vremenske prilike, jer i u predigri ima preznojavanja i bez 70% vlage u vazduhu...
dakleM, prolece 2005 godine, moja malenkost tj somma intelligenza, tj pera kojot super genije treba da diplomira. odlucim se ja tako da u stilu pravog mazohiste dam jedan ispit unapred, tako da mogu na miru da odradim diplomski (laboratoriju i pisanje) u najmanjem mogucem vremenu, pa onda pravac balkan express voz pa kuci!!! U ZEEEEEEEEZANJE, naravno.

u stilu najgoreg strebera koji sunca 2 meseca nije video, koji truli i gnoji se u biblioteci dan i noc, dadoh taj kukavni ispit (kod NAJSMRDLJIVIJEG (BUKVALNO) profesora koji postoji... koji izgleda toliko voli bakterije i ostale mikroorganizme da ih gaji kao kucne ljubimce. bolje reci kao KOZNE ljubimce.taj covek dolazi evo ima godinu dana u istim sandalama bez carapa na posao, bio jun ili januar. pa ti vidi s kim ja imam posla...)...

...i tako, krene mali debil da trazi profesora kod koga da radi diplomski. i zatekne se u neobranom grozdju!!! jer, iako zakon faxa predvidja da ne mozes da trazis profu za diplomski pre odredenog datuma i odredjenog broja datih ispita, ispostavi se da su mali zabarcici majku im jebem mafiajsku lazovsku svi vec potrazili profe jedno 2 meseca unapred!!! MARVA!! STOKA!! GOVEDA!! NEVER FORGET WHO INVENTED MAFIA....

tako, odluci se streber da se pokaze u punom sjaju svojih nedostiznih ocena i blistavog indexa kakav se u istoriji ovog faxa nije jos video, i krene u osvajanje profesora za diplomski. biolozi, svi vec prodane duse, kaju se za propustenu sansu da takvog genija mrcvare kod sebe u labu dva meseca, cigle seru od muke a ovi muski si jedu rodjena jaja za dorucak. kataklizma. katastofa. smak sveta, apokalipsa, to jest.kako bi ovaj svet uopste opstao bez mene.

u prevodu, niko nije ni izvalio da je par dobrih i postenih studenata (koji jedini nisu imali frke s ispitima) zavrsilo kako bi to zabari rekli, s kaktusom u bulji (jako, ali neizmerno jako prijatan osecaj mhhhhhhhmmmmmmmmmm)!! stavim srednji prst na celo, i zamislim se: za koji kurac ti sve to studiras, covece, kad te niko ne benda??? za sebe, naravno!! koja utesna misao!!

tako se nas par uputi u druge ustanove van biologije, idem ja na hemiju i ovako mi je omiljeni predmet od 7. osnovne, znam da me se secaju jos s prve godine kad bih brucos i jednog dana odlucih da dolazim na fax rolerima od zeleznicke stanice, da ne idem dzaba ko kreten peske 20 minuta....

... i tu, dve kolege u nesreci i ja nadjemo profu koji nas sve troje podjednako srdacno primi. uvali nam svakom rad, kao nema laboratorije, ako ima bice samo 7 dana tek vi da vidite, onako i nije obavezno, ali ajde radim to radi vas (tj dajem vam u ruke instrumente od 50000 dolara pa navise...)....

i tako krenem ja da radim u laboratoriji, sa lagano kancerogenim rastvaracima koji isparavaju lako kao aceton, naravno bez maske, kapele ili ikakve druge zastite, jedno 7 sati dnevno u takvoj prostoriji. ali eto, to je njima normalno, ja skrenula paznju na kostursku glavu na bocici dihloroetana, ali njima je ok da se tu provedu 2-3 meseca tako. kazu, cuti, moglo je i gore, to je samo lagano toksicno (per inallazione, tj. tosicno je ako ga UDISES)...

...i jedan dan, dolazi asistent kod mene, i kaze: ajde dizi se, imamo razgovor kod profe. do jaja. koji sam kurac sad zasrala???
ali neeeeeeeeeeeeeeeeeeee, otkrivam da nikoji kurac nisam zasrala, nego da je toj ekipi ocajnicni potreban biolog, ili neko slican, da oni hemci pojma nemaju o celijama isl, i da bi dusu prodali samo da pokrenu neki projekat u tom smislu. i daju mi 2 dana da smislim jedan, s koriscenjem scanning electrochemical microscope, naravno.....

... i ja budala vratim se sa jedno 6 komada, od kojih im izlozim tri (jer naucih od zabara, nikad ne otkrivaj sve karte), i oni prihvate jedan.
profa iza toga ode u kanadu, izlozi moju ideju kao njegovu naravno, jer kad bi ti ovde neko prizano autorska prava? pa nikad, eto kad!!!
ali, vraca se sa zanimljivom ponudom: narod se tamo odusevio kad je cuo da je profa to smislio u saradnji sa mnom, jadnim malim studentom bez ikakve diplome jos u dzepu, koja doduse stize za mesec, dva, i kako se ti ameri i kanadjani interesuju da ja dodjem gore na par meseci preko leta, naravno!!! KAD BI TE KO UPOSLIO TAKO PREKO SKOLSKE GODINE?? NIKO NIKADA!! JEDINO TVOJ RASPUST MOZE DOBROVOLJNO DA SE POKLONI U IME NAUKE!
al ajde, radi se izmedju milion ostalih stvari i o raku na prostati, ajde ti arianna da spasavas covecanstvo i te silne momke od toga, da ti se pre ili kasnije svi oduze. u naturi, naravno.

ija, teskog srca zbog propalog leta, prihvatim.ali mislim, ovakve prilike se ne propustaju. stize jos i neka stipendija, skroz OK lova, necu morati nista da trazim od mojih! ajmo, onda kad smo vec zaglibili.

naravno, ima da se plati cena, da odradim neka 2 ispita sa specijalizacije unapred. sednem ja degen da ucim i mislim, jebote ode mi beograd.... al dam to, odem kuci, i izhajsam se posteno.... i sve mi se manje ide, naravno....


....to be continiued

<< Arhiva >>

All content © 7.culo i 4.oko... - Designed by: Braco