četvrtak, 09.02.2006.

ljubavnik

veceras je tu
osecam njegove sokove njegovu prisustvo svuda oko mene. zna moje korake. moje cipele kupljenje '98 u londonu.
cuje moje misli, prati otkucaje srca i slusa kako ubrzavaju, svakim korakom koji napravim.
tu je. i slusa. slusa me.
otvaram mu dusu, pustam sve nemire da izadju iz nje.
hvata me za ruke i odvlaci me u noc....u provod, u ludilo...
kaze let the good times roll baby... nek ona odnesu sve sto ne zna nac mira u tebi, sve sto je tuzno, nesnosljivo... kao bujica pred kojim nista ne moze preziveti...

...veceras je tu. zna moje korake, poznaje moje pokrete.
znam njegove ulice. njegove zvukove, njegovu dusu. budna je, kao i uvek.
zna kuda cu skrenuti, kud ce me putevi odvesti, unapred. sam ih namesta, a ja pratim znakove.

ova noc je nasa, veceras sam njegova nekrunisana kraljica.

veceras je tu...
..... beograd je moj ljubavnik, veceras.

<< Arhiva >>

All content © 7.culo i 4.oko... - Designed by: Braco