četvrtak, 02.02.2006.

moj zivot je film....

... to jest od njega bi se moglo napraviti bar 4-5 filmova raznih zanrova, evo sad bas pokusavam svrstati ih:
to bi otprilike bila tragikomicna romanticno-dramaticna prica koja je uz to akcioni film sa gomilom preokreta situacija i bar 4 drzave i 2 kontinenta bi trebale da se snimi kako valja. cekaj. 5 drzava.

da bi snimili film trebalo bi da tu bude cjela trupa hiperaktivnih ljudi koji mogu ukombinovat 500 stvari u 24 sata pritom spavajuci jako malo a bit uvjek aktivni i budni (jedino me podocnjaci izdaju), spremni promjenit grad drzavu i kontinent u 5 minuta.

spremni pratit me u svim mojim ludostima. biti u stanju naciniti sve radi jednog najobicnijeg (na prvi pogled) sarajevskog luzera, "pasti" ko trula kruska s grane radi jednog francuskog inter-railer-a i kociti svom snagom da se slucajno ne desi da se zaljubis u prijatelja.

iskaliti sve svoje emocije na komadu papira,6 zica zategnutih preko drvenog vrata i 88 drvenih tipki.

zatvoriti oci i baciti se u nepoznato.biti slobodni i ludi kad potrebno.

izaci uvjek visoke glave i ponosno makar se radilo o izlazenju iz okeana govana.i uz to biti do dna nesigurni u sebe.

hmmmmm........... sto vise ovo citam, to vise vjerujem da bi za takav film u sustini trebalo angazovat moje prijatelje... koji me trpe, podrzavaju i vole nakon svih mojih gluposti...

THANK YOU FOR BEING THERE,
VOLIM VAS....



<< Arhiva >>

All content © 7.culo i 4.oko... - Designed by: Braco