16

nedjelja

lipanj

2013

Zabranjeno voće...

Pizdaaaarija...

Doša vikend doša ja u grad..... pet dana na otoku Bogu iza nogu,gdje ima više ostataka rimske civilizacije nego ove moderne.... di god pljuneš očuvani prahistorijski primjerci okamina... al jbg nema nikog da ih otkrije..jer pogađate .. nema žive duše..par baba prekrasni specimeni za staracke domove al jbg nedaju se u dom.

I to je to, al bitno da poštanski ured radi tutaforca.....

Nege nego ( reko bi Kerum) di sam sta, e doša ja u grad... civilizacija jebo te... muvig, auti, trafika ..jebo te, trafika!!! odma po cigare dopizdilo mi motat, noću dok spavam rolam lancun od navike motanja...
Ma nemoš to opisat...možda pomorac sa antlantika zna o cemo pričam.. jelte..

E i doletim ti ja doma, pod tuš i drito u birtiju,ekipa brate, pije se, baca na pikado....sedmo nebo...živm za to od ponediljka do petka... I tako malo pomalo zalomimo...
Posli se otišlo do varoši popit još koja da nebi bilo da sam lega prije nego pekara otvori jer... jebote čekam na krafnu peeet dana ko u samici!!

Dobro,.. dosta spike o životu na otoku...jer na otoku je lijepo jel tako, divota more mir tišina..osama..... pič*e materine za umrit.

E, i držimo ti tako šank cilu večer, da se ne odlipi od poda i cugamo nas par...kad snimim ti ja neko šaroliko društvo mladih košuta za susjednim separeom vidno 3 level alkohola u krvi... plešu,pivaju, grle se , slikivaju se gejfonima, nokti dužine koplja, ( kako se briše na wc-u još mi nije jasno) dirkaju, ljube... sodoma i gomora baš za moj ukus.

Kad vraže te crni eto sestrine prijateljice među njima... bonus tip za uvalit se među njih.Šibnem ja dvi tri kratke za ohrabrenje, kao ono triba mi, a to što sam već pijan ka letva nema veze.
I malo pomalo javim se ja njoj, upoznam cilo krdo, kako im je ime sad da me pitaš,neznam. Da me Mosad spoji na dalekovod nebi se sitija jednog, al to nije bitno u ciloj priči. I pomišamo ti se mi lagano ekipa sa njima ko virus na zdravo tkivo.

Da ne duljim, iz birtije u birtiju amo tamo mi skupa s njima ko će s kim će ja sa sestrinom prijateljicom..... i cilu jebenu večer pokušavam se sitit jednog članka iz Klika ( ja mislim da je bia Klik). Kako smuvat sestrinu prijateljicu u deset koraka... A ja tupina nad tupinam od deset koraka, zapamtim samo naslov.

Pojedinosti nisu bitne, neznam bili ih admin i dopustio da ih napišem, a nisam ni sam siguran.. jer po bolovima u jetri, lipo sam ju namočio etanolom pa može biti da sam i sanjao nesto od toga. Al kako bilo da bilo, dogovor je bio da sekica o tome nezna ništa... jer mi samo još fale njene prodike posli pijanke.

Eto , baš mi je bilo lipo u civilizaciji za ovaj vikend, sad idem leći, taman doša od sestre.. napunila mi glavu prodikama....



A.



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.