arahna

utorak, 26.09.2006.

biti iznenađen..relativan je pojam!

danas, prvi put u životu doživjela sam iznenađenje u pravom smislu riječi!
dan mi je bio čist normalan.,
ujutro sam se probudila za školu, brzinski spremila, izjurila iz kuće do frendice i krenule smo autom prema vg. jedina malo neobična stvar bila je da me ovo jutro cucak nije dočekao gladan pred vratima, al reko, mora da se i njoj spava. zapravo, blago njoj, ona može čorit do mile volje.
predmeti su prolazili jedan za drugim, svaki sve brže i brže. već su nas počeli opasno rešetati, danas je čak profa iz fizike pitala na otvaranje, što inače kod nje nije običaj, te sam zahvaljujući tom neobičnom potezu s njene strane ostala-netaknuta!party
no da..na putu doma svratila sam malo do radija, da posjetim kolege i kolegice, a potom krenula na buseka! srela sam frendicu, kupila Cosmo, malo se pržila u busu uz prisjećanja na izlazak u petak, koji je by the way bio mrak!
e da, i tako vam ja stigoh doma, ovaj put uz veseli doček moje Jenne(pesa). bila je malo blatna po nogama, al mislim si aj dobro..ženska je malo okopavala.
i tak lijepo uđem ja u kuću, napapam se, operem kosu...i taman kad je seka pratila frendicu doma čujem vrištanje: "Petraaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!"
sva u strahu izletim van i vidim- 2 mala cucka!!!!
da, moja blesava Jenna postala je-mama! moj žuti pas, ima 2 mala crna peseka..
neka seoska đukela ju je nategnula! joooj,. ma preslatki su mi i sve, al kud baš crni!?
ma zapravo, baš me briga..imam najorigigi cucke u selu!!

slike..
ma budete ih već dobili!

26.09.2006. u 17:20 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Malo o meni



LINKIĆI


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
polet
ogranak
dobra,stara gorica
rvg
t-portal
google
deviantart

BLOGERI KOJE ZNAM


koomadi
anći moja