< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Priče, poezija i kazalo..

Svašta, od osobnih iskustava do intimnih preokupacija koje imaju veze sa općeljudskim problematikom egzistencionalizma zapisanog u trenutku slabosti... u nekom svom sopstvenom stilu...lud

Za laklje snalaženje, evo linkova priča (onih glavnih), nije mi se dalo lektorirati ih, pa su u oriđiđi obliku.. linkove pjesama ću kad mi se bu dalo..

Arachidusove priče..
Cigareta i kalašnjikov
Nema mi do cigarete..
Jadanje jednog beskućnika (skoro pa autobiografija)
Dok nas smrt ne rastavi.. 1. dio
Dok nas smrt ne rastavi.. 2. dio
Televizija
Solus i Aspera..
Mi je točna ura?
Solus i vile
L' amour
"Ništa nije ni dobro ni loše"
Baš vas ne rade bez greške.. dio prvi..
Seasons
Per aspera ad astra - duga akcijska priča u pet djelova
Plavooki melem - za one romantične
Pero Drkalo - pulski hiperrealizam
Prilika

Staklena zvona - saga o prvom Rastislavu i njegovoj bezimenoj djevojci
prvi dio
dio drugi
dio treći
dio 3.5
dio četvrti

Finalmente sono finito - saga iz koje se izrodila saga o Alizi!..
dio prvi
dio drugi
Aliza.. idejno dio sage koji je sam prerastao u sagu..
dio prvi
dio drugi
dio treći
dio četvrti

Zajedničke priče..
U parkiću usred mraka..

Rastislavove priče
bačkiZagre ićBak janDe
kronike jednog tupana, vol.1
kronike jednog tupana, vol.2
Parental care (o gerijatrijskoj kurvi)
Conanova kriza srednjih godina - dio prvi
Conanova kriza srednjih godina - dio drugi

Malo (puno) glazbe dok čitate, te o meni i drugu Rastislavu..


















Ljudi iza djela, myself & Rastislav

Image Hosted by ImageShack.us
By arachidus
A šta da kažem o sebi kad, više -manje, sve piše u pričama..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Drug Rastislav, "ON OSJEĆA...UUuuuuUUuuuu..." Okej frajer, piše solidne pjesme i solidnije priče.. p.s. (što god bilo na slici) Rastislav ne puši, studira u Zg-u i single je >:-)..




Linkovi i druge stvari..

Imate nešto pametno za reći? Kakav savjet, pohvalu il pokudu?? Pišite mi na: arachidus pri gmail točka com
Potražite me na MySpaceu ili Facebooku..

Plizno - službena maskota mog bloga i mojih priča..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vrijeme u Puli
The WeatherPixie




Hrvatski Web Pretraživač

..Bljuzgarije & stuff..

..Život je igra u kojoj porazom naučiš više nego pobjedom..
..Tko svoje tajne čuva za sebe ostaje zauvijek svojim gospodarom..
..Iskustvo je strog učitelj, prvo ti postavi test, a tek potom lekciju..
..Audaces fortuna iuvant..
..Ja sam kao magnet za žene; one su plus i ja sam plus..
..Biti ili živjeti, to je pravo pitanje.. ( a i biti ili piti, hehe..)



Millencolin - No Cigar
Tell us where you're from,
what you want to become.
And we'll say if you're OK.
Where did you go to school?
Right answer and you're cool.
Yeah, you're the kid the whole day.

You get a sticker in your face.
Information about the case,
so you know your potential.
Don't you think you can extend.
Don't you think you can extend, just comprehend.
But I don't wanna hear it,
no, it's more than I accept.

I don't care where I belong no more.
What we share or not I will ignore.

We will shut you out.
We'll put you in doubt.
If you think that you're special.
We'll tell you who you are.
Tell you that you're close but no cigar.
But I don't wanna hear it,
no, it's more than I accept.

'Cause I don't care where I belong no more.
What we share or not I will ignore.
And I won't waste my time fitting in.
'Cause I don't think contrast is a sin.

What they say is...
Go back, where you came from.
They'll tell you that, but I don't wanna hear.
No I don't wanna hear. No I don't wanna hear it.
No, it's more than I accept.

'Cause I don't care where I belong no more.
What we share or not I will ignore.
And I won't waste my time fitting in.
'Cause I don't think contrast is a sin.


The Cure - Boys don't cry
I would say I'm sorry
If I thought that it would change your mind
But I know that this time
I've said too much
Been too unkind

I try to laugh about it
Cover it all up with lies
I try and
Laugh about it
Hiding the tears in my eyes
'cause boys don't cry
Boys don't cry

I would break down at your feet
And beg forgiveness
Plead with you
But I know that
It's too late
And now there's nothing I can do

So I try to laugh about it
Cover it all up with lies
I try to
laugh about it
Hiding the tears in my eyes
'cause boys don't cry

I would tell you
That I loved you
If I thought that you would stay
But I know that it's no use
That you've already
Gone away

Misjudged your limits
Pushed you too far
Took you for granted
I thought that you needed me more

Now I would do most anything
To get you back by my side
But I just
Keep on laughing
Hiding the tears in my eyes
'cause boys don't cry
Boys don't cry
Boys don't cry

GALLOWS - "Orchestra Of Wolves"
My name is Casanova
I'm basically a man
I have the head of a wolf
The appetite of an entire land
This song is going out to the girls
You're all looking fucking fine
Baby spread those shaking legs
Because I'm feeling fucking hungry tonight
I like to feed on broken hearts
There ain't no taste like lovers falling apart

If I offer to buy you a drink
Trust me when I say it's non-alcoholic
You're no good to me if you can't even speak
I don't want you passing out I want you sucking my dick
If I offer to buy you a drink
Trust me when I say it's non-alcoholic
I want you to wake up and remember my name
When you're washing my cum off your fucking face

My name is Casanova
I'm basically a man
I have the head of a wolf
The appetite of an entire land
This song is going out to the girls
You're all looking well buff
I'm sick of all this long term shit
I just wanna fuck

My name is Casanova
I'm nothing but a beast
Baby the way you're shaking those hips
Has got me ready for a fucking feast
This song is going out to the girls
I want to feel your body close against mine
Why waste time with conversation
When we can fuck for the rest of our lives

The hardest thing you'll ever learn
Is just to love and be loved in return

subota, 28.10.2006.

Sivi oblaci sudbine opet klize svoj put nadamnom,
Put dalekog kraja,
Gdje moja nekadašnja sreća, te jedina nada
Snove pletu...
Zvonki šum minulih vremena
Tuče mi slatkorječivu pjesmu tuge,
u Uši...
Kraj mene jure vlažna polja raznih nijansa suza; Šume,
Prelijepe Šume, negostoljubive,
Stabala punih trnja kroz koje šiba Studen vjetar; Planine
Daleke Planine, crne, mrkle, Snježnih brada,
Vrhova obavijenih maglenim cilindrima,
Prijete mi,
Prijete u neznanju da ću proći njihovom utrobom,
Utrobom mračnom i zagušljivom
...Tama...
tisuće šarenih svjetala rasutih po obroncima kraj mora,
pijesak pun dragog kamenja...
...srca puna nade...

- 06:09 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 25.10.2006.

..za ljubav neću moliti već staklena zvona zvoniti..

Toplina, božanstvena toplina.. Rastislav se topio od miline dok je osjećao sve topline njegove drage; Toplinu njenog čvrstog zagrljaja, toplinu njenih mekih grudi, toplinu njenih leđa koja mu je palila dlanove, toplinu njenog daha na svom obrazu, te naposljetku toplinu njenih nježnih usnica na svojima. Nije se mogao sjetiti kada je zadnji put toliko uživao u jednom poljupcu; Točnije, mogao je, ali ne sasvim detaljno, jer je taj poljubac ujedno bio i jedan od prvih u njegovom životu. Dok su se Rastislavova čula prepuštala svoj milini hormonalne navale, njegov je um, kao i obično, radio punom parom. Zgražao se sam nad sobom; Kada i kako mu je sve ovo postalo rutina, običan ritual prije pražnjenja jaja?? Kada je on to zaboravio uživati u običnom poljupcu, zagrljaju, nježnom dodiru?? Nije si to olako priznao, no morao je, Rastislav je jednostavno imao obrambeni mehanizam, mehanizam koji je sprječavao emocije, mehanizam koji je svaku aktivnost pretvarao u igru.. Rastislav je sav život gledao kao jednu veliku igru sa mnoštvom čudnih pravila, pravila koja je on obožavao iz inata kršiti (ali zato u igrama nije volio varati op.a.)..

«Reci mi da si moj.», prekinula ga je djevojka iz njegove vantjelesne meditacije.
- Tvoj sam.
«Moj, moj i samo moj..ah..Mmmmm..», tepala mu je kao neka uvrnuta dječja brojalica dok ju nije ugrizao u vrat.


«Tvoj, moj i samo svoj..», nastavljao je brojati u svojim mislima.. Tužna istina je bila da je on sebe smatrao samo svojim.. «Private property», ili točnije «ničija zemlja», «solus» i te pizdarije.. Još tužnije je bilo to što je on nju smatrao samo svojom, samo on je imao pravo na nju, pravo gledati je požudno, milovati je, ljubiti i ..khm..ati. Već sto puta je vikao na sebe: «Sebična pizdo!», ali nije se osjećao previše krivim za to, on je znao da se ljudsko biće ne može posjedovati, naše meso da ( živo, mrtvo, cijelo, ili u komadima ), no ljudi sami, njihov razum, Ego, to im nitko ne može uzeti, kao i što oni sebe ne mogu dati, eventualno posuditi..
Žar ljubavne igre je prisilo Rastislava da prestane voditi filozofske rasprave sam sa sobom te se opusti i prepusti i duhom i tijelom svojoj zamamnoj djevojci.

«...jer ti me niiiisi..zna-o razuuumjeti..i ne bi mooooga-o..za mene uuuumrjeti...», tiho su stihovi Ninine pjesme prelazili iz auto-radija u Rastislavovu svijest.. «Umrijeti za Ninu, buahahaha..», smijao se Rastislav svojoj budalastoj misli. No onda ga je uhvatio njegov uobičajen slijed misli: Počeo je razmišljati i došao do zaključka da je to najveća glupost od sviju. Mi smo sebi samima sve što zapravo imamo, a svi drugi su nam zamjenjivi; Doduše, neki su kao potrošna «upotrijebi i baci» roba, dok gubitak drugih ljudi uzrokuje malo dublje rane koje je kasnije teško popuniti, pa ih vučemo za sobom kroz život u obliku bolne, stare uspomene. Nina ga je podsjetila na «Romea i Giuliu», za koje je Rastislav zaključio da ih je smislio ili netko tko godinama nije vidio pičke, pa je jako napaljen, ili žena, ili možda netko tko se tim dijelom htio dodvoriti ženi.. Jer muškarci su najromantičniji (i najagresivniji, ovisi o individui) kad su im jaja puna, ali su svejedno daleko od patetike ženskih emocija, jer muške emocije imaju svrhu (razmnožavati se), pa ih u tu svrhu i koriste, a žene su tobože emotivnije (jer dublje osjećaju >J), tj. njihova sama svrha i jesu emocije, pogotovo one obiteljske.. «Tipovi su tu da začnu obitelj, a ribe da je održavaju..», zaključio je Rastislav svoju pomalo šovinističku teoriju, te se zadovoljno uparkirao pred zgradom i izašao iz auta.

..Kraj trećeg..četvrti čim ga narišem..

- 18:31 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

nedjelja, 22.10.2006.

Laganini street made poetry volume no.1

Tužna je sudbina
Ja nisam netko,znam
Ja nisam ni nitko
Ja nisam kukavica da se bojim
Al nisam ni hrabar, da te volim

U tvom mesu ja nađoh mnoge dane utjehe
Znojne i slatke
U tvojim očima nađoh svo razumijevanje svijeta
Toplo i nerazumno

Ja nisam tvoj, makar me svojim zvala
Al nisam ni svoj, da ti se dam

Ja sam hrabri rob, kukavni vojnik sudbine
Kojem suđeno je
Da maršira sam

Krivo tražiš, kad u meni tražiš sreću
Zamnom ostaju
samo tuga i jad..

- 18:11 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

petak, 20.10.2006.

Duhovi imperfekta (kvazi-nastavak staklenih zvona)

PlayStation, dvije čarobne riječi koje su Rastislava vraćale u najljepše doba njegova djetinjstva. Toliki sati pred TV ekranom, Rastislav mjesecima nije redovito jeo, spavao, učio ni pisao zadaće, nije se tuširao, on bi postao likovi iz igri, a likovi iz igri su postajali on. Zajedno su spašavali svijet, vozili aute, sk8 bez ozljeda, zaljubljivali se, mrzili i bojali, Rastislav je upijao njihove vrline i mane te se trudio postati kao oni. Najviše je vremena Rastislav poklanjao Final Fantasy-u..VIII,IX,X,VII,VI..Igrao ih je sve, ali najviše osmicu, otišao je toliko daleko da je (namjerno ili slučajno) poprimio neke karakterne crte glavnog lika, asocijalnost, samotnjaštvo, bijes prema svijetu i nepravdi..
To su bila davna vremena, prisjećao ih se rado sad već skoro odrasli Rastislav, no, kad bi taj dio sebe, svoje djetinjstvo i idole pokušao približiti voljenoj djevojci, naišao bi na hladni zid indiferentnosti i nerazumijevanja..

«Halo?! Koka, šta mi lijepoga radiš?», dopirao je slatko kreštav zvuk iz telefonske slušalice.
- Ma ponovno igram FinalFantasy VII, zaboravio sam kako trulo izgleda..
«..Grump..khm,khm..hmm-da..A daj, više voliš taj svoj FinalFantasy nego mene..pa ako si imao vremena mogao si doći do mene..», ovo zadnje je rekla toliko maznim glasom da je Rastislavu odmah bilo jasno što bi to oni kod nje radili.
- Ma htjedoh se odmoriti, plus toga, šta se ti javljaš, šta ne gledaš neke svoje sapunice ili tak neć??
«A daj, a koka moja, ti mene više ne vojiš..», Rastislavu su se digle dlake na vratu kad je začuo tu rečenicu u obliku dječjeg prenemaganja..
- M da, da.. Ajd čujemo se kasnije, stara mi je došla..


Poklopio je slušalicu i odpauzirao igru. Rastislav je još jedanput postigao potpunu katatoniju sa svojim PS-om, sa svojim FF-om.
Nakon dva, tri dana, primijetio je kako opet boluje od sindroma FF depresije. Njegov život mu se činio tako siv i dosadan, sve te društvene norme, sve te pizdarije za koje ga nije bilo briga.. Htio je nestati, biti upijen u taj drugi svijet fantazije, putovati u dobrom društvu sa mačem u ruci po svijetu i ubijati čudovišta, a ne slušati prenemaganje svoje djevojke koja je odjednom postala silno napaljena (ili se on ohladio??), ili slušati dosadna predavanja koja nije shvaćao , ili svoje dosadne prijatelje kojima je vrhunac života bio napiti se, ili se pilati na poslu..
Shvaćao je da mora nešto napraviti, ali ni to mu se nije dalo, pa je stalno odgađao svoju ponovnu resocijalizaciju, tonući sve dublje i dublje u svoj svijet mašte..

kraj dijela drugog, treći ubrzo..

- 17:27 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

četvrtak, 12.10.2006.

Staklena zvona

Jedne mirne večeri na jednom mirnom krevetu u jednoj mirnoj sobi mirne zgrade u jednom mirnom gradiću..

"Ali ja ne želim nikada odrasti", ljutito je odbrusila.
-Ženo, imaš dvadeset godina, ideš na fax, imaš auto, ne možeš cijeli život ovisiti o drugima, o meni, svojim prijateljicama i starcima?!!
"Mogu i hoću, ja neću nikada biti odrasla", počela je vikati sa suznim očima.
-Molim te, nemoj plakati, znaš da to mrzim. Dobro, reci mi u čemu je problem, čega te točno strah??
"Ja..ja..ja..ja neznam..Svega..", plakala je.
-Ma kako te molim te može biti svega strah?? Pa vizualiziraj svoje strahove, lakše češ ih pobijediti, ne možeš se svaki put povući kad nešto krene, ili ima mogučnost krenuti krivo.
"Mogu i Hoću!"
-A što ćeš učiniti kad budeš imala djecu? Kad proplaču navečer? Zvati mamu?? Poslati muža?? Lupati glavom o zid??
"Neznam, ali neću odrasti..Strah me..", zajecala je.
-Hmm..a ma..radi što te volja, ali zapamti, svi mi moramo odrasti, inače nas društvo zgazi.


"Teški infantilizam", mislio je Rastislav nakon još jednog razgovora sa svojom djevojkom. Prošlo je već petnaest minuta otkako je sjela u svoj auto i odvezla se kući. Nikako mu nije išlo u glavu što on zapravo radi snjom. Volio ju je, ali nije mogao uz sav svoj teret, svoju odgovornost i obveze, preuzeti i njen. Nije. Došlo mu je da si puca u glavu. Razmišljao je koliko mnogo riba ima na ovome svijetu, a baš njegova mora paničariti svaki put kad sjedne za volanom. Baš njegova mora voditi svoju majku sa sobom kad ju je nešto trta, npr. kad ju je odvela da bi si otvorila žiro račun. Glava ga je ubijala, nije volio toliko razmišljati o takvim "emotivnim" pizdarijama. Upalio je Playstation da odmori mozak i da mu misli odlutaju.

"Ajoj koka, znaš da ja tebe jako puno volim", tepala mu je slijedećeg dana
-M daj, dođi ksebi dok još imaš kome.
"A daj, nemoj bit takav!?", pogledala ga je sa svojim simpa glumljenim ljutitim pogledom.


Nakon što je već milijardu puta iz ženskih ustiju čuo "nemoj bit takav" i "zašto si takav", Rastislavu jopš uvijek nitko nije uspio objasniti kakav je to.. Nije ljut..nije tužan..možda razočaran..jer ga nitko nije shvaćao..nitko, pa ni ona, dijete od dvadeset godina s kojim se već tri godine igra..A sam Lucifer zna da je pokušavao.. pokušao joj je reći - nije shvatila.. pokušao joj je pokazati - nije shvatila.. pokušao ju je uvesti u sebe, u svoje djetinjstvo, otvoriti se - nije shvatila i još se i naljutila na to.. Rastislav je ostao bez nade.. Neshvaćen..

Kraj dijela prvog


To je slikica, satelitska, noćna, S i J Koreje. Kako S koreja ima A-bombu, a nema struje, pitao me frend, a sad pitam ja vas??

- 18:23 -

Komentari (18) - Isprintaj - #

utorak, 10.10.2006.

Laganini poetry III

Samoubilačka pjesma

Kako početi
kad znaš da nemožeš završiti?!
Kad ti mukli šum stvara negativni tlak između ušiju
a glava ti je teška
kao da će
ako je ne pridržiš
propasti kroz rupu
kroz vrijeme i prostor
kroz slojeve zemlje
do njene jezgre
gdje počiva gravitacija.

Oči te umorno bole
ako ih zatvoriš – glava propada u bezdan
ako ih držiš otvorenima – iskočit će iz duplji
iskočiti će u u prljavi i zagušljivi svijet
u nadi
da ih netko zgazi
glanc novim pumicama
i da im zauvijek okonča patnju..

Cijeli svijet
sva toplina i hladnoća
vrište svoju pjesmu kroz tvoju kožu..
Kako onda početi?!
Kad tvoje tijelo očajnički želi završiti..


Ispričavam se svim svojim čitateljima što trenutno neam baš puno vremena posjećivati vas, čitati i komentirati, ali mi ostavite linkove na refreshima koje budem objavljivao pa vam se bum javil prvom prilikom.. a do tada bacite oko tu i tamo, jer ću nastaviti objavljivati..
lijep pOzDrAv..

- 13:54 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 05.10.2006.

Pula=grad događanja?!

Eh, tko bi rekao da živim u gradu u kojem se sve nešto događa.. a još manje da ću se ja naći u centru većine tih događanja..njc,njc,njc..
Da počnem, u sjeni gospodarskog sajma koji se odvija nekih stotinjak metara od mjesta s kojeg ovo pišem, na pulskoj Karolini a koji je definitivno osviježio šaroliku tminu pulske svakodnevnice, ovih se dana događaju kulminacije već više mjesečnih prevrtanja u Glasu Istre, istarskim svakodnevnim novinama. Sve je to završilo na TV, u vijestima, dnevniku i na "Otvoreno", s onom Hloverka likicom.. Iako neam pojma o čemu se točno radi i , kako bi zagorci rekli: "Ne bih se štel mešat", meni se glavna urednica koja me intervjuirala kada sam došao pitati za posao i ostali urednici koji su dobili nogu činili simpatičnim osobama, da mi je znat u ćemu su pogriješili?? Ovdje vlada žešća strka, svih brinu te pizdarije, a mnogi se i smiju glupostima koje TV novinari pričaju o Glasu..a ma.. Jedino što nebi htio je da dobim otkaz (treba mi lova za plaćati fax), ili da nam odjednom zapovijede da moramo pisati samo ono ša se glavešinama sviđa (Ipak je Glas jedna od najobjektivnijih novina u Hrvatskoj, iako moramo imati nešto malo žutila kako nas smeće od kompeticije nebi skroz pokopalo, jer hej, ljudi ipak više vole prljavi veš i glasine od činjenica, zar ne?!), ili da mnogi moji suradnici dobe nogu, jer nas ionako malo ima, pa je ludnica..
Kao da to nije dosta, i moji bivši kolege, mladi medicinari, poveli su mirni prosvjed u kojem traže da ih se vrati sve u međusmjenu, tj. da imaju nastavu od 10:45 do 15:35 (Ja sam član blažene generacije koja je tako imala uređen raspored), jer sada imaju opet stari sistem, tj. prvi razredi su ujutro (od 8), jer nemaju vježbe, drugi imaju međusmjenu, a treći i četvrti popodnevnu smjenu (Od 13 do 19), ako na to dodate da treći i četvrti imaju vježbe svako jutro od 7 do 10 skoro pola školske godine, a da se na tim vježbama samo stoji, radi ili sluša (više-manje) dosadne sestre i doktore u tmurnim prostorijama pulske bolnice koje nerijetko smrde po dezinficijensu, mokraći, fekalijama i znoju usaftanih bolesnika koje su neke sestre malo zapostavile. Uglavnom sve u svemu katastrofa, no ipak ja to nemogu opisati, najbolje da vam prenesem izjavu koju sam uzeo danas od jedne učenice iz Rovinja koja svaki dan putuje u školu:

"Ustajem se u četiri ujutro da bi u pet stigla autobusom u Pulu, onda moram do sedam piti kavu okružena protuhama i alkosima. Od sedam do deset stojim na praksi, a nakon prakse se opet gubim po kavama do nastave koja nekad počinje tek u tri. Sad je još sunce, ali strah me što ću raditi kad dođe zima, kiša i studen? Na nastavi sam do sedam, a bus mi kreće pola sata kasnije, tako da doma stižem tek oko osam i po. Doma moram učiti i ispunjavati obiteljske obveze tako da najčešće idem spavati tek oko ponoći".

Evo, sve vam je jasno koji je to pasji život.
I tako su mladi medicinari odlučili bojkotirati nastavu ( sve detalje i cijelu priču možete popratiti na Glas Istre Online, na webu), naravno, profesori su apsolutno oduševljenim time što im nitko nije javio da će ovi štrajkati, neki brane ravnateljicu koja je na bolovanju, dok drugi seru po njoj ( a kako sam išao u tu školu većina je optužbi točna ili vrlo blizu istini.), svi se međusobno krive, medicinari su organizirani koliko mogu (ipak su to još samo učenici koji su pokrenuli pravi križarski rat), čak su im i panduri srali jer su učenici koji su otišli prijaviti prosvjed (Koje gluposti?!) u MUP bili maloljetni, i time je prijava bila nevažeća..sramota.. A ja zbog njih (izborio sam se da ja to pratim) i faxa koji je počeo neam vremena ni pojesti nešto u miru.. no ne žalim se, iako sam danas na posao došao u 11:20 i još sam tu..mislim da ću se večeras otići napiti..
Nemam force više pisati, ne osjećam više jagodice prstiju, budem nastavio sutra sa novim vijestima iz srca događanja..

- 19:38 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

utorak, 03.10.2006.

Mi je točna ura?!

Ima jedna stara, suhonjava, sijeda, brkata i nadasve dementna starica koja živi podno ulice kojom svaki dan prolazim.. Ta je bakica nadasve zanimljiva zbog toga što iz nekog meni nepoznatog razloga ona svako toliko izađe na tu nadasve kosu ulicu i tada zaustavlja prolaznike te ih pita ovim redom pritom im pokazujući svoj prilično stari ručni sat:
-koliko je sati?
-da li je točan moj sat?
-koji smo danas dan u tijednu?
Zaustavila je i mene nebrojeni put, na putu do/iz škole/grada, kad mi se nije žurilo i kad je, no uvijek bi joj stao i rekao točan sat, te provjerio njen (koji je ionako vjerojatno bio točniji od mog na mobitelu), a ukoliko bih je uočio prije no stigoh do nje, vadio bi mob i u letu joj vikao koliko je ura i koj je dan, bez da bi me išta stigla pitati.
Jedan sam dan igrom slućaja u toj istoj ulici ali na suprotnom nogostupu od staričina ulaza čekao jednu prijateljicu kojoj se očito nije žurilo.. Dok sam nervozan pušio ko turčin nebo se počelo mračiti od silnih oblaka.
«Tipičan jesenji dan», pomislih, kadli odjednom ugledam staricu kako izlazi iz svog portuna.
Zanimljivo, sjećam se da sam tog trenutka mislio o svojoj prijateljici tužnih očiju, zašto je moram toliko čekati, nisam imao novca na mobitelu pa je nisam mogao nazvati da provjerim.
Kišica je počela lagano padati, ja sam još uvijek čekao naslonjen na zid i promatrao staricu. Zagrmjelo je , ljudi su prolazili pokraj bakice ignorirajući njena pitanja, prvo su prošli neki klinci vraćajući se iz škole, petorica balavaca sa velikim torbama obučeni kao afroamerikanci iz hip-hop spotova. Mogao sam čuti kako dvojica raspravljaju o tome koliko je ko dobio na kladionici i koliki će biti rezultat između nekih španjolskih trećeligaša, druga su dvojca razmjenjivali pak neke podatke (slike,filmiće,pjesme) «plavimzubom», a posljednji je svojim mobitelom treće generacije reproducirao neki «čik pogodi..» turbofolk hit. Sva su petorica zadubljeni u svoje vitalne zanimacije u potpunosti zanemarili staricu pored koje su netom prošli, starica je ostala stajeti gledajući za njima kao da je u neodlučnosti da li da potrči za njima ili ih pusti u pizdu materinu, očito je odlučila ovo potonje, pa se lagano okrenula i vratila u portun. Pored nje je prošla i jedna "princeza", sva našminkana u visokim štiklama, no ona je samo pogledala jadnu staricu s neskrivenim gađenjem i brzo otišla u taktu tak-tak svojih štikli, vjerojatno joj se žurilo da joj kiša ne razmaže besprijekorno našminkanu facu.
Kiša je počela sve jače padati i počeo sam osjećati kako mi hladna voda prodire kroz majicu. Promatrao sam nestašne kapljica kako mi se zadržavaju na kosi, prošao sam rukom kroz nju i uvidjeo da je potpuno mokra, odlučio sam se pokupiti i ić doma na suho te nazvati prijateljicu i nasrati joj koji joj je kurac. No onda opet ugledah staricu kako stoji na suprotnoj strani ceste, imala je vrlo tužan pogled, kao da je plakala, a možda mi se to samo učinilo jer je sada već pljuštilo. Trenutak smo stajali tako, ko dvije dementne budale pod pljuskom koji je topio cestu, u izmaglici kapljica kiše, mokri do kože, pogled nam se sreo i postao vrlo suosjećajan, a zatim se starica okrenula i s haljinom koja se cijedila ušla u svoj portun i zatvorila vrata. Ja sam još malo stajao, sa promočenom cigaretom koja se raspadala u ustima, a čiji je žar odavna ugašen, zatim pogledah u nebo stadoh promatrati kako sivi oblaci plaču na moje lice, no onda mi je jedna krupnija kapljica sletila u desno oko, pa sam pomalo oslijepljen, pokisao i vrlo razočaran svojom prijateljicom (a da i ne spominjem vlastitu glupost) polagano krenuo penjati se po uzbrdici prema doma..

- 20:17 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

Lako ćemo...
< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Priče, poezija i kazalo..

Svašta, od osobnih iskustava do intimnih preokupacija koje imaju veze sa općeljudskim problematikom egzistencionalizma zapisanog u trenutku slabosti... u nekom svom sopstvenom stilu...lud

Za laklje snalaženje, evo linkova priča (onih glavnih), nije mi se dalo lektorirati ih, pa su u oriđiđi obliku.. linkove pjesama ću kad mi se bu dalo..

Arachidusove priče..
Cigareta i kalašnjikov
Nema mi do cigarete..
Jadanje jednog beskućnika (skoro pa autobiografija)
Dok nas smrt ne rastavi.. 1. dio
Dok nas smrt ne rastavi.. 2. dio
Televizija
Solus i Aspera..
Mi je točna ura?
Solus i vile
L' amour
"Ništa nije ni dobro ni loše"
Baš vas ne rade bez greške.. dio prvi..
Seasons
Per aspera ad astra - duga akcijska priča u pet djelova
Plavooki melem - za one romantične
Pero Drkalo - pulski hiperrealizam
Prilika

Staklena zvona - saga o prvom Rastislavu i njegovoj bezimenoj djevojci
prvi dio
dio drugi
dio treći
dio 3.5
dio četvrti

Finalmente sono finito - saga iz koje se izrodila saga o Alizi!..
dio prvi
dio drugi
Aliza.. idejno dio sage koji je sam prerastao u sagu..
dio prvi
dio drugi
dio treći
dio četvrti

Zajedničke priče..
U parkiću usred mraka..

Rastislavove priče
bačkiZagre ićBak janDe
kronike jednog tupana, vol.1
kronike jednog tupana, vol.2
Parental care (o gerijatrijskoj kurvi)
Conanova kriza srednjih godina - dio prvi
Conanova kriza srednjih godina - dio drugi

Malo (puno) glazbe dok čitate, te o meni i drugu Rastislavu..


















Ljudi iza djela, myself & Rastislav

Image Hosted by ImageShack.us
By arachidus
A šta da kažem o sebi kad, više -manje, sve piše u pričama..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Drug Rastislav, "ON OSJEĆA...UUuuuuUUuuuu..." Okej frajer, piše solidne pjesme i solidnije priče.. p.s. (što god bilo na slici) Rastislav ne puši, studira u Zg-u i single je >:-)..




Linkovi i druge stvari..

Imate nešto pametno za reći? Kakav savjet, pohvalu il pokudu?? Pišite mi na: arachidus pri gmail točka com
Potražite me na MySpaceu ili Facebooku..

Plizno - službena maskota mog bloga i mojih priča..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vrijeme u Puli
The WeatherPixie




Hrvatski Web Pretraživač

..Bljuzgarije & stuff..

..Život je igra u kojoj porazom naučiš više nego pobjedom..
..Tko svoje tajne čuva za sebe ostaje zauvijek svojim gospodarom..
..Iskustvo je strog učitelj, prvo ti postavi test, a tek potom lekciju..
..Audaces fortuna iuvant..
..Ja sam kao magnet za žene; one su plus i ja sam plus..
..Biti ili živjeti, to je pravo pitanje.. ( a i biti ili piti, hehe..)



Millencolin - No Cigar
Tell us where you're from,
what you want to become.
And we'll say if you're OK.
Where did you go to school?
Right answer and you're cool.
Yeah, you're the kid the whole day.

You get a sticker in your face.
Information about the case,
so you know your potential.
Don't you think you can extend.
Don't you think you can extend, just comprehend.
But I don't wanna hear it,
no, it's more than I accept.

I don't care where I belong no more.
What we share or not I will ignore.

We will shut you out.
We'll put you in doubt.
If you think that you're special.
We'll tell you who you are.
Tell you that you're close but no cigar.
But I don't wanna hear it,
no, it's more than I accept.

'Cause I don't care where I belong no more.
What we share or not I will ignore.
And I won't waste my time fitting in.
'Cause I don't think contrast is a sin.

What they say is...
Go back, where you came from.
They'll tell you that, but I don't wanna hear.
No I don't wanna hear. No I don't wanna hear it.
No, it's more than I accept.

'Cause I don't care where I belong no more.
What we share or not I will ignore.
And I won't waste my time fitting in.
'Cause I don't think contrast is a sin.


The Cure - Boys don't cry
I would say I'm sorry
If I thought that it would change your mind
But I know that this time
I've said too much
Been too unkind

I try to laugh about it
Cover it all up with lies
I try and
Laugh about it
Hiding the tears in my eyes
'cause boys don't cry
Boys don't cry

I would break down at your feet
And beg forgiveness
Plead with you
But I know that
It's too late
And now there's nothing I can do

So I try to laugh about it
Cover it all up with lies
I try to
laugh about it
Hiding the tears in my eyes
'cause boys don't cry

I would tell you
That I loved you
If I thought that you would stay
But I know that it's no use
That you've already
Gone away

Misjudged your limits
Pushed you too far
Took you for granted
I thought that you needed me more

Now I would do most anything
To get you back by my side
But I just
Keep on laughing
Hiding the tears in my eyes
'cause boys don't cry
Boys don't cry
Boys don't cry

GALLOWS - "Orchestra Of Wolves"
My name is Casanova
I'm basically a man
I have the head of a wolf
The appetite of an entire land
This song is going out to the girls
You're all looking fucking fine
Baby spread those shaking legs
Because I'm feeling fucking hungry tonight
I like to feed on broken hearts
There ain't no taste like lovers falling apart

If I offer to buy you a drink
Trust me when I say it's non-alcoholic
You're no good to me if you can't even speak
I don't want you passing out I want you sucking my dick
If I offer to buy you a drink
Trust me when I say it's non-alcoholic
I want you to wake up and remember my name
When you're washing my cum off your fucking face

My name is Casanova
I'm basically a man
I have the head of a wolf
The appetite of an entire land
This song is going out to the girls
You're all looking well buff
I'm sick of all this long term shit
I just wanna fuck

My name is Casanova
I'm nothing but a beast
Baby the way you're shaking those hips
Has got me ready for a fucking feast
This song is going out to the girls
I want to feel your body close against mine
Why waste time with conversation
When we can fuck for the rest of our lives

The hardest thing you'll ever learn
Is just to love and be loved in return

subota, 28.10.2006.

Sivi oblaci sudbine opet klize svoj put nadamnom,
Put dalekog kraja,
Gdje moja nekadašnja sreća, te jedina nada
Snove pletu...
Zvonki šum minulih vremena
Tuče mi slatkorječivu pjesmu tuge,
u Uši...
Kraj mene jure vlažna polja raznih nijansa suza; Šume,
Prelijepe Šume, negostoljubive,
Stabala punih trnja kroz koje šiba Studen vjetar; Planine
Daleke Planine, crne, mrkle, Snježnih brada,
Vrhova obavijenih maglenim cilindrima,
Prijete mi,
Prijete u neznanju da ću proći njihovom utrobom,
Utrobom mračnom i zagušljivom
...Tama...
tisuće šarenih svjetala rasutih po obroncima kraj mora,
pijesak pun dragog kamenja...
...srca puna nade...

- 06:09 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 25.10.2006.

..za ljubav neću moliti već staklena zvona zvoniti..

Toplina, božanstvena toplina.. Rastislav se topio od miline dok je osjećao sve topline njegove drage; Toplinu njenog čvrstog zagrljaja, toplinu njenih mekih grudi, toplinu njenih leđa koja mu je palila dlanove, toplinu njenog daha na svom obrazu, te naposljetku toplinu njenih nježnih usnica na svojima. Nije se mogao sjetiti kada je zadnji put toliko uživao u jednom poljupcu; Točnije, mogao je, ali ne sasvim detaljno, jer je taj poljubac ujedno bio i jedan od prvih u njegovom životu. Dok su se Rastislavova čula prepuštala svoj milini hormonalne navale, njegov je um, kao i obično, radio punom parom. Zgražao se sam nad sobom; Kada i kako mu je sve ovo postalo rutina, običan ritual prije pražnjenja jaja?? Kada je on to zaboravio uživati u običnom poljupcu, zagrljaju, nježnom dodiru?? Nije si to olako priznao, no morao je, Rastislav je jednostavno imao obrambeni mehanizam, mehanizam koji je sprječavao emocije, mehanizam koji je svaku aktivnost pretvarao u igru.. Rastislav je sav život gledao kao jednu veliku igru sa mnoštvom čudnih pravila, pravila koja je on obožavao iz inata kršiti (ali zato u igrama nije volio varati op.a.)..

«Reci mi da si moj.», prekinula ga je djevojka iz njegove vantjelesne meditacije.
- Tvoj sam.
«Moj, moj i samo moj..ah..Mmmmm..», tepala mu je kao neka uvrnuta dječja brojalica dok ju nije ugrizao u vrat.


«Tvoj, moj i samo svoj..», nastavljao je brojati u svojim mislima.. Tužna istina je bila da je on sebe smatrao samo svojim.. «Private property», ili točnije «ničija zemlja», «solus» i te pizdarije.. Još tužnije je bilo to što je on nju smatrao samo svojom, samo on je imao pravo na nju, pravo gledati je požudno, milovati je, ljubiti i ..khm..ati. Već sto puta je vikao na sebe: «Sebična pizdo!», ali nije se osjećao previše krivim za to, on je znao da se ljudsko biće ne može posjedovati, naše meso da ( živo, mrtvo, cijelo, ili u komadima ), no ljudi sami, njihov razum, Ego, to im nitko ne može uzeti, kao i što oni sebe ne mogu dati, eventualno posuditi..
Žar ljubavne igre je prisilo Rastislava da prestane voditi filozofske rasprave sam sa sobom te se opusti i prepusti i duhom i tijelom svojoj zamamnoj djevojci.

«...jer ti me niiiisi..zna-o razuuumjeti..i ne bi mooooga-o..za mene uuuumrjeti...», tiho su stihovi Ninine pjesme prelazili iz auto-radija u Rastislavovu svijest.. «Umrijeti za Ninu, buahahaha..», smijao se Rastislav svojoj budalastoj misli. No onda ga je uhvatio njegov uobičajen slijed misli: Počeo je razmišljati i došao do zaključka da je to najveća glupost od sviju. Mi smo sebi samima sve što zapravo imamo, a svi drugi su nam zamjenjivi; Doduše, neki su kao potrošna «upotrijebi i baci» roba, dok gubitak drugih ljudi uzrokuje malo dublje rane koje je kasnije teško popuniti, pa ih vučemo za sobom kroz život u obliku bolne, stare uspomene. Nina ga je podsjetila na «Romea i Giuliu», za koje je Rastislav zaključio da ih je smislio ili netko tko godinama nije vidio pičke, pa je jako napaljen, ili žena, ili možda netko tko se tim dijelom htio dodvoriti ženi.. Jer muškarci su najromantičniji (i najagresivniji, ovisi o individui) kad su im jaja puna, ali su svejedno daleko od patetike ženskih emocija, jer muške emocije imaju svrhu (razmnožavati se), pa ih u tu svrhu i koriste, a žene su tobože emotivnije (jer dublje osjećaju >J), tj. njihova sama svrha i jesu emocije, pogotovo one obiteljske.. «Tipovi su tu da začnu obitelj, a ribe da je održavaju..», zaključio je Rastislav svoju pomalo šovinističku teoriju, te se zadovoljno uparkirao pred zgradom i izašao iz auta.

..Kraj trećeg..četvrti čim ga narišem..

- 18:31 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

nedjelja, 22.10.2006.

Laganini street made poetry volume no.1

Tužna je sudbina
Ja nisam netko,znam
Ja nisam ni nitko
Ja nisam kukavica da se bojim
Al nisam ni hrabar, da te volim

U tvom mesu ja nađoh mnoge dane utjehe
Znojne i slatke
U tvojim očima nađoh svo razumijevanje svijeta
Toplo i nerazumno

Ja nisam tvoj, makar me svojim zvala
Al nisam ni svoj, da ti se dam

Ja sam hrabri rob, kukavni vojnik sudbine
Kojem suđeno je
Da maršira sam

Krivo tražiš, kad u meni tražiš sreću
Zamnom ostaju
samo tuga i jad..

- 18:11 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

petak, 20.10.2006.

Duhovi imperfekta (kvazi-nastavak staklenih zvona)

PlayStation, dvije čarobne riječi koje su Rastislava vraćale u najljepše doba njegova djetinjstva. Toliki sati pred TV ekranom, Rastislav mjesecima nije redovito jeo, spavao, učio ni pisao zadaće, nije se tuširao, on bi postao likovi iz igri, a likovi iz igri su postajali on. Zajedno su spašavali svijet, vozili aute, sk8 bez ozljeda, zaljubljivali se, mrzili i bojali, Rastislav je upijao njihove vrline i mane te se trudio postati kao oni. Najviše je vremena Rastislav poklanjao Final Fantasy-u..VIII,IX,X,VII,VI..Igrao ih je sve, ali najviše osmicu, otišao je toliko daleko da je (namjerno ili slučajno) poprimio neke karakterne crte glavnog lika, asocijalnost, samotnjaštvo, bijes prema svijetu i nepravdi..
To su bila davna vremena, prisjećao ih se rado sad već skoro odrasli Rastislav, no, kad bi taj dio sebe, svoje djetinjstvo i idole pokušao približiti voljenoj djevojci, naišao bi na hladni zid indiferentnosti i nerazumijevanja..

«Halo?! Koka, šta mi lijepoga radiš?», dopirao je slatko kreštav zvuk iz telefonske slušalice.
- Ma ponovno igram FinalFantasy VII, zaboravio sam kako trulo izgleda..
«..Grump..khm,khm..hmm-da..A daj, više voliš taj svoj FinalFantasy nego mene..pa ako si imao vremena mogao si doći do mene..», ovo zadnje je rekla toliko maznim glasom da je Rastislavu odmah bilo jasno što bi to oni kod nje radili.
- Ma htjedoh se odmoriti, plus toga, šta se ti javljaš, šta ne gledaš neke svoje sapunice ili tak neć??
«A daj, a koka moja, ti mene više ne vojiš..», Rastislavu su se digle dlake na vratu kad je začuo tu rečenicu u obliku dječjeg prenemaganja..
- M da, da.. Ajd čujemo se kasnije, stara mi je došla..


Poklopio je slušalicu i odpauzirao igru. Rastislav je još jedanput postigao potpunu katatoniju sa svojim PS-om, sa svojim FF-om.
Nakon dva, tri dana, primijetio je kako opet boluje od sindroma FF depresije. Njegov život mu se činio tako siv i dosadan, sve te društvene norme, sve te pizdarije za koje ga nije bilo briga.. Htio je nestati, biti upijen u taj drugi svijet fantazije, putovati u dobrom društvu sa mačem u ruci po svijetu i ubijati čudovišta, a ne slušati prenemaganje svoje djevojke koja je odjednom postala silno napaljena (ili se on ohladio??), ili slušati dosadna predavanja koja nije shvaćao , ili svoje dosadne prijatelje kojima je vrhunac života bio napiti se, ili se pilati na poslu..
Shvaćao je da mora nešto napraviti, ali ni to mu se nije dalo, pa je stalno odgađao svoju ponovnu resocijalizaciju, tonući sve dublje i dublje u svoj svijet mašte..

kraj dijela drugog, treći ubrzo..

- 17:27 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

četvrtak, 12.10.2006.

Staklena zvona

Jedne mirne večeri na jednom mirnom krevetu u jednoj mirnoj sobi mirne zgrade u jednom mirnom gradiću..

"Ali ja ne želim nikada odrasti", ljutito je odbrusila.
-Ženo, imaš dvadeset godina, ideš na fax, imaš auto, ne možeš cijeli život ovisiti o drugima, o meni, svojim prijateljicama i starcima?!!
"Mogu i hoću, ja neću nikada biti odrasla", počela je vikati sa suznim očima.
-Molim te, nemoj plakati, znaš da to mrzim. Dobro, reci mi u čemu je problem, čega te točno strah??
"Ja..ja..ja..ja neznam..Svega..", plakala je.
-Ma kako te molim te može biti svega strah?? Pa vizualiziraj svoje strahove, lakše češ ih pobijediti, ne možeš se svaki put povući kad nešto krene, ili ima mogučnost krenuti krivo.
"Mogu i Hoću!"
-A što ćeš učiniti kad budeš imala djecu? Kad proplaču navečer? Zvati mamu?? Poslati muža?? Lupati glavom o zid??
"Neznam, ali neću odrasti..Strah me..", zajecala je.
-Hmm..a ma..radi što te volja, ali zapamti, svi mi moramo odrasti, inače nas društvo zgazi.


"Teški infantilizam", mislio je Rastislav nakon još jednog razgovora sa svojom djevojkom. Prošlo je već petnaest minuta otkako je sjela u svoj auto i odvezla se kući. Nikako mu nije išlo u glavu što on zapravo radi snjom. Volio ju je, ali nije mogao uz sav svoj teret, svoju odgovornost i obveze, preuzeti i njen. Nije. Došlo mu je da si puca u glavu. Razmišljao je koliko mnogo riba ima na ovome svijetu, a baš njegova mora paničariti svaki put kad sjedne za volanom. Baš njegova mora voditi svoju majku sa sobom kad ju je nešto trta, npr. kad ju je odvela da bi si otvorila žiro račun. Glava ga je ubijala, nije volio toliko razmišljati o takvim "emotivnim" pizdarijama. Upalio je Playstation da odmori mozak i da mu misli odlutaju.

"Ajoj koka, znaš da ja tebe jako puno volim", tepala mu je slijedećeg dana
-M daj, dođi ksebi dok još imaš kome.
"A daj, nemoj bit takav!?", pogledala ga je sa svojim simpa glumljenim ljutitim pogledom.


Nakon što je već milijardu puta iz ženskih ustiju čuo "nemoj bit takav" i "zašto si takav", Rastislavu jopš uvijek nitko nije uspio objasniti kakav je to.. Nije ljut..nije tužan..možda razočaran..jer ga nitko nije shvaćao..nitko, pa ni ona, dijete od dvadeset godina s kojim se već tri godine igra..A sam Lucifer zna da je pokušavao.. pokušao joj je reći - nije shvatila.. pokušao joj je pokazati - nije shvatila.. pokušao ju je uvesti u sebe, u svoje djetinjstvo, otvoriti se - nije shvatila i još se i naljutila na to.. Rastislav je ostao bez nade.. Neshvaćen..

Kraj dijela prvog


To je slikica, satelitska, noćna, S i J Koreje. Kako S koreja ima A-bombu, a nema struje, pitao me frend, a sad pitam ja vas??

- 18:23 -

Komentari (18) - Isprintaj - #

utorak, 10.10.2006.

Laganini poetry III

Samoubilačka pjesma

Kako početi
kad znaš da nemožeš završiti?!
Kad ti mukli šum stvara negativni tlak između ušiju
a glava ti je teška
kao da će
ako je ne pridržiš
propasti kroz rupu
kroz vrijeme i prostor
kroz slojeve zemlje
do njene jezgre
gdje počiva gravitacija.

Oči te umorno bole
ako ih zatvoriš – glava propada u bezdan
ako ih držiš otvorenima – iskočit će iz duplji
iskočiti će u u prljavi i zagušljivi svijet
u nadi
da ih netko zgazi
glanc novim pumicama
i da im zauvijek okonča patnju..

Cijeli svijet
sva toplina i hladnoća
vrište svoju pjesmu kroz tvoju kožu..
Kako onda početi?!
Kad tvoje tijelo očajnički želi završiti..


Ispričavam se svim svojim čitateljima što trenutno neam baš puno vremena posjećivati vas, čitati i komentirati, ali mi ostavite linkove na refreshima koje budem objavljivao pa vam se bum javil prvom prilikom.. a do tada bacite oko tu i tamo, jer ću nastaviti objavljivati..
lijep pOzDrAv..

- 13:54 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 05.10.2006.

Pula=grad događanja?!

Eh, tko bi rekao da živim u gradu u kojem se sve nešto događa.. a još manje da ću se ja naći u centru većine tih događanja..njc,njc,njc..
Da počnem, u sjeni gospodarskog sajma koji se odvija nekih stotinjak metara od mjesta s kojeg ovo pišem, na pulskoj Karolini a koji je definitivno osviježio šaroliku tminu pulske svakodnevnice, ovih se dana događaju kulminacije već više mjesečnih prevrtanja u Glasu Istre, istarskim svakodnevnim novinama. Sve je to završilo na TV, u vijestima, dnevniku i na "Otvoreno", s onom Hloverka likicom.. Iako neam pojma o čemu se točno radi i , kako bi zagorci rekli: "Ne bih se štel mešat", meni se glavna urednica koja me intervjuirala kada sam došao pitati za posao i ostali urednici koji su dobili nogu činili simpatičnim osobama, da mi je znat u ćemu su pogriješili?? Ovdje vlada žešća strka, svih brinu te pizdarije, a mnogi se i smiju glupostima koje TV novinari pričaju o Glasu..a ma.. Jedino što nebi htio je da dobim otkaz (treba mi lova za plaćati fax), ili da nam odjednom zapovijede da moramo pisati samo ono ša se glavešinama sviđa (Ipak je Glas jedna od najobjektivnijih novina u Hrvatskoj, iako moramo imati nešto malo žutila kako nas smeće od kompeticije nebi skroz pokopalo, jer hej, ljudi ipak više vole prljavi veš i glasine od činjenica, zar ne?!), ili da mnogi moji suradnici dobe nogu, jer nas ionako malo ima, pa je ludnica..
Kao da to nije dosta, i moji bivši kolege, mladi medicinari, poveli su mirni prosvjed u kojem traže da ih se vrati sve u međusmjenu, tj. da imaju nastavu od 10:45 do 15:35 (Ja sam član blažene generacije koja je tako imala uređen raspored), jer sada imaju opet stari sistem, tj. prvi razredi su ujutro (od 8), jer nemaju vježbe, drugi imaju međusmjenu, a treći i četvrti popodnevnu smjenu (Od 13 do 19), ako na to dodate da treći i četvrti imaju vježbe svako jutro od 7 do 10 skoro pola školske godine, a da se na tim vježbama samo stoji, radi ili sluša (više-manje) dosadne sestre i doktore u tmurnim prostorijama pulske bolnice koje nerijetko smrde po dezinficijensu, mokraći, fekalijama i znoju usaftanih bolesnika koje su neke sestre malo zapostavile. Uglavnom sve u svemu katastrofa, no ipak ja to nemogu opisati, najbolje da vam prenesem izjavu koju sam uzeo danas od jedne učenice iz Rovinja koja svaki dan putuje u školu:

"Ustajem se u četiri ujutro da bi u pet stigla autobusom u Pulu, onda moram do sedam piti kavu okružena protuhama i alkosima. Od sedam do deset stojim na praksi, a nakon prakse se opet gubim po kavama do nastave koja nekad počinje tek u tri. Sad je još sunce, ali strah me što ću raditi kad dođe zima, kiša i studen? Na nastavi sam do sedam, a bus mi kreće pola sata kasnije, tako da doma stižem tek oko osam i po. Doma moram učiti i ispunjavati obiteljske obveze tako da najčešće idem spavati tek oko ponoći".

Evo, sve vam je jasno koji je to pasji život.
I tako su mladi medicinari odlučili bojkotirati nastavu ( sve detalje i cijelu priču možete popratiti na Glas Istre Online, na webu), naravno, profesori su apsolutno oduševljenim time što im nitko nije javio da će ovi štrajkati, neki brane ravnateljicu koja je na bolovanju, dok drugi seru po njoj ( a kako sam išao u tu školu većina je optužbi točna ili vrlo blizu istini.), svi se međusobno krive, medicinari su organizirani koliko mogu (ipak su to još samo učenici koji su pokrenuli pravi križarski rat), čak su im i panduri srali jer su učenici koji su otišli prijaviti prosvjed (Koje gluposti?!) u MUP bili maloljetni, i time je prijava bila nevažeća..sramota.. A ja zbog njih (izborio sam se da ja to pratim) i faxa koji je počeo neam vremena ni pojesti nešto u miru.. no ne žalim se, iako sam danas na posao došao u 11:20 i još sam tu..mislim da ću se večeras otići napiti..
Nemam force više pisati, ne osjećam više jagodice prstiju, budem nastavio sutra sa novim vijestima iz srca događanja..

- 19:38 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

utorak, 03.10.2006.

Mi je točna ura?!

Ima jedna stara, suhonjava, sijeda, brkata i nadasve dementna starica koja živi podno ulice kojom svaki dan prolazim.. Ta je bakica nadasve zanimljiva zbog toga što iz nekog meni nepoznatog razloga ona svako toliko izađe na tu nadasve kosu ulicu i tada zaustavlja prolaznike te ih pita ovim redom pritom im pokazujući svoj prilično stari ručni sat:
-koliko je sati?
-da li je točan moj sat?
-koji smo danas dan u tijednu?
Zaustavila je i mene nebrojeni put, na putu do/iz škole/grada, kad mi se nije žurilo i kad je, no uvijek bi joj stao i rekao točan sat, te provjerio njen (koji je ionako vjerojatno bio točniji od mog na mobitelu), a ukoliko bih je uočio prije no stigoh do nje, vadio bi mob i u letu joj vikao koliko je ura i koj je dan, bez da bi me išta stigla pitati.
Jedan sam dan igrom slućaja u toj istoj ulici ali na suprotnom nogostupu od staričina ulaza čekao jednu prijateljicu kojoj se očito nije žurilo.. Dok sam nervozan pušio ko turčin nebo se počelo mračiti od silnih oblaka.
«Tipičan jesenji dan», pomislih, kadli odjednom ugledam staricu kako izlazi iz svog portuna.
Zanimljivo, sjećam se da sam tog trenutka mislio o svojoj prijateljici tužnih očiju, zašto je moram toliko čekati, nisam imao novca na mobitelu pa je nisam mogao nazvati da provjerim.
Kišica je počela lagano padati, ja sam još uvijek čekao naslonjen na zid i promatrao staricu. Zagrmjelo je , ljudi su prolazili pokraj bakice ignorirajući njena pitanja, prvo su prošli neki klinci vraćajući se iz škole, petorica balavaca sa velikim torbama obučeni kao afroamerikanci iz hip-hop spotova. Mogao sam čuti kako dvojica raspravljaju o tome koliko je ko dobio na kladionici i koliki će biti rezultat između nekih španjolskih trećeligaša, druga su dvojca razmjenjivali pak neke podatke (slike,filmiće,pjesme) «plavimzubom», a posljednji je svojim mobitelom treće generacije reproducirao neki «čik pogodi..» turbofolk hit. Sva su petorica zadubljeni u svoje vitalne zanimacije u potpunosti zanemarili staricu pored koje su netom prošli, starica je ostala stajeti gledajući za njima kao da je u neodlučnosti da li da potrči za njima ili ih pusti u pizdu materinu, očito je odlučila ovo potonje, pa se lagano okrenula i vratila u portun. Pored nje je prošla i jedna "princeza", sva našminkana u visokim štiklama, no ona je samo pogledala jadnu staricu s neskrivenim gađenjem i brzo otišla u taktu tak-tak svojih štikli, vjerojatno joj se žurilo da joj kiša ne razmaže besprijekorno našminkanu facu.
Kiša je počela sve jače padati i počeo sam osjećati kako mi hladna voda prodire kroz majicu. Promatrao sam nestašne kapljica kako mi se zadržavaju na kosi, prošao sam rukom kroz nju i uvidjeo da je potpuno mokra, odlučio sam se pokupiti i ić doma na suho te nazvati prijateljicu i nasrati joj koji joj je kurac. No onda opet ugledah staricu kako stoji na suprotnoj strani ceste, imala je vrlo tužan pogled, kao da je plakala, a možda mi se to samo učinilo jer je sada već pljuštilo. Trenutak smo stajali tako, ko dvije dementne budale pod pljuskom koji je topio cestu, u izmaglici kapljica kiše, mokri do kože, pogled nam se sreo i postao vrlo suosjećajan, a zatim se starica okrenula i s haljinom koja se cijedila ušla u svoj portun i zatvorila vrata. Ja sam još malo stajao, sa promočenom cigaretom koja se raspadala u ustima, a čiji je žar odavna ugašen, zatim pogledah u nebo stadoh promatrati kako sivi oblaci plaču na moje lice, no onda mi je jedna krupnija kapljica sletila u desno oko, pa sam pomalo oslijepljen, pokisao i vrlo razočaran svojom prijateljicom (a da i ne spominjem vlastitu glupost) polagano krenuo penjati se po uzbrdici prema doma..

- 20:17 -

Komentari (7) - Isprintaj - #