ponedjeljak, 26.12.2016.

Blue white combo

Dugo nisam surađivala sa stranim online shopovima jer mi je bilo dosta nekvalitetne odjeće i loših krojeva. Otkazala sam brojne suradnje jer nisam htjela stajati reklamirati lošu odjeću. Naravno da je tu bilo i sjajne odjeće te dobrih suradnji, ali nije mi to trebalo. Nakon dugo vremena prihvatila sam suradnju s online shopom METISU. U pitanju su stvarno kvalitetni komadi odličnih materijala te sam rekla why not. I nisam pogriješila. Oduševljena sam brzinom usluge, a odjeća koja mi je stigla je sjajna. Ugodno sam se iznenadila ponudom te definitivno preporučam ovaj online shop. Kod naručivanja pažljivo gledajte tablice s mjerama i sve će biti super.

Jučer sam obukla zanimljiv plavo-bijeli komplet koji se sastoji od mekane bijele veste te hlača i topa od tamnoplavog štofa sa tankim prugicama. Svidjelo mi se što za cijenu jednog komada zapravo dobivam 3 odlična odjevna predmeta koje mogu nositi zajedno ili odvojeno u nekim drugim kombinacijama. Izuzetno ugodna kombinacija. Komplet sam iskombinirala sa ludim cipelama koje sam jako jeftino nabavila. Nisu kvalitetne, ali su udobne.

Ukoliko imate ikakvih pitanja vezanih uz METISU, šibnite komentar!

B.

bunda - vintage
vesta, top i hlače (komplet) - METISU (link na proizvod)
cipele - Aliexpress
torbica - Hrelić
naušnice - H&M

SAM_2198

SAM_2211

SAM_2200

SAM_2196

SAM_2205

SAM_2208

SAM_2206

SAM_2215

- 09:13 - Komentiraj (2) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.