četvrtak, 12.03.2015.

s.Oliver | "We are friends! We are family! We are s.Oliver!"

Proljeće službeno započinje za nekoliko dana, a s.Oliver kolekcije za proljeće 2015. nestrpljivo nas očekuju u trgovinama. Dobile smo zadatak poigrati se i osmisliti kombinacije koristeći ključne komade iz kolekcija, interpretirane na svoj način.
Odjeća je izuzetno nosiva, klasična sa trendovskim odmakom te vrlo lagana za kombiniranje.

Kreirala sam tri stylinga interpretirana na moj način: mladenački, šarmantno, zaigrano.

Više informacija o projektu možete naći OVDJE, gdje možete igrati nagradnu igru, glasati za omiljene kombinacije modnih blogerica i osvojiti pokon bon od 300kn!

Više o novoj filozofiji s.Olivera:

Kao globalno uspješna modna i lifestyle tvrtka s.Oliver je poznat po svojim atraktivnim proizvodima. Od proljeća/ljeta 2015. tvrtka će uvesti novi poredak svojih brandova i tako ojačati s.Oliver krovnu marku uz vodeći princip "We are friends! We are family! We are s.Oliver!". Strategija odražava interakciju između različitih aspekata suvremenog obiteljskog života. s.Oliver naglašava ono bitno s mnogo inspiracije i modne stručnosti: moderno i autentično, sa šarmantnim detaljima, a opet sasvim jednostavno.

s.Oliver predstavlja svoj novi poredak s različitim stilskim svjetovima usmjerenim na različite ciljne skupine i prilike, a opet ujedinjenim pod jednim brandom. Predsjednik Uprave Reiner Pichler postavlja nove standarde te zajedno sa savjetodavnim odborom, Upravom i vlasnikom potiče novu strategiju od kad je u siječnju 2014. preuzeo tu funkciju. "Naša strategija znači da možemo vjerovati u jaku krovnu marku koja nam omogućava učinkovito probijanje na tržištu te povećava poželjnost našeg branda. Tim je riječima Reiner Pichler predstavio glavne ciljeve strategije važnim gostima iz modnog i medijskog svijeta.

Kolekcije
Uvođenjem krovne marke s.Oliver nova strategija jasno diferencira različite stilove i njihove pojedinačne kolekcije. s.Oliver i dalje predstavlja casual stil s modernim up-to-date trendovima za svaki dan. SIR OLIVER postaje s.Oliver PREMIUM – segment visoke kvalitete u rasponu od elegantne do sportske odjeće. QS by s.Oliver postaje s.Oliver DENIM. Ta će podmarka u budućnosti nuditi vrlo moderan, trendovski stil koji prati današnju brzomijenjajuću modu. "Sa s.Oliver kao krovnim brandom te odgovarajućim podmarkama obraćamo se širem sloju kupaca s jedinstvenim brandom. Ulagat ćemo više nego ikada prije u komunikaciju branda i povećanje poželjnosti novog s.Oliver svijeta.", dodala je Maja Arsenovič, countra manager. Na taj način pristup širenju s.Olivera postaje dosljedan.


photo: Dan Divjak

B.

IMGP0010a

IMGP0017a

IMGP0031a

IMGP0016a

IMGP0020a

IMGP0037a


IMGP0053a

IMGP0057a

IMGP0067a

IMGP0059a

IMGP0062a

IMGP0079a


IMGP0080a

IMGP0098a

IMGP0121a

IMGP0113a

IMGP0119a

IMGP0141a

powered by s.Oliver


- 08:54 - Komentiraj (20) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.