nedjelja, 28.09.2014.

Revlon Professional | Mini hair makeover

Genijalna Katica Topčić iz frizerskog salona Fabula de Forma (Revlon Professional/Kevin Murphy) odlučila mi je napraviti malu promjenu. Uz standardnu bakreno crvenu, obojila mi je unutarnji dio kose najnovijom Revlon tehnikom u tamnoružičasto-ljubičastu nijansu. Boja se prelijeva iz bakrene u tamniju, zaigraniju nijansu te izgleda naprosto fenomenalno!

Za više informacija o cijenama i tehnikama, posjetite Fabula de Forma Facebook page.

Sviđa li vam se ova promjena?

fotografirano sa Samsung NX2000

B.

SAM_0748a

SAM_0751a

SAM_0754a

SAM_0765a

SAM_0771a

SAM_0780a

SAM_0786a

SAM_0784a

- 08:49 - Komentiraj (7) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.