četvrtak, 25.09.2014.

H&M Concsious Denim Collection | 1.

Danas vam donosim prvi dio uvida u H&M Conscious Denim kolekciju, koja dolazi u H&M Cvjetni 2. listopada!
U narednih nekoliko dana objavit ću još 3 stylinga te nakon toga slijedi jedan fenomenalan giveaway! Stay tuned!

Prvi puta u H&M-u postupci ispiranja primijenjeni na traperu klasificirani su kako bi se procijenio njihov utjecaj na okoliš, uključujući uporabu energije i vode. Kolekcija uključuje odjevne komade za žene, muškarce i djecu i bit će raspoloživa u cijelom svijetu u otprilike 1000 prodavaonica za žene i 700 prodavaonica za muškarce.

Rezultat je zaokružena kolekcija s modernim krojevima u tamnim indigo tonovima. Za žene Conscious Denim ima neophodne sezonske stilove od uskih traperica s niskim strukom i visokim strukom do modela sa zavrnutim nogavicama i suženim gležnjevima. Uz nezamjenjive artikle od trapera tu su i artikli izrađeni od osviještenih materijala koji se nose poput trapera da se postigne puni izgled. Traper za trčanje u pletenoj indigo boji ima mekoću trenirki, dok kombinezon u indigo boji od Tencela® ima jasnu, tanku siluetu.

Svaki odjevni predmet u kolekciji Conscious Denim imat će oznaku Clever Care s detaljima o održivom nošenju i brizi, a privjesnice u prodavaonici opisivat će Conscious kvalitete svakog artikla.

B.

fotografirano sa Samsung NX2000

photo: Dan Divjak

SAM_0644a

SAM_0646a

SAM_0650a

SAM_0656a

SAM_0657a

- 09:45 - Komentiraj (5) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.