petak, 24.01.2014.

Winter textures

Prije nekoliko dana stigla mi je ova predivna mekana vesta sa malenim coflekima koja me osvojila iste sekunde! Zaintrigirala me zanimljiva tekstura i boja te sam je odlučila iskombinirati sa pomalo neobičnom bijelom minicom sa našivenim kružićima od kože te sa perzijaner bundom, koja također ima mekanu i neuobičajenu teksturu. Za damski dojam stavila sam novu masivnu ogrlicu koje se jednostavno ne mogu dovoljno nagledati.

Pročitajte zanimljiv članak o zimskim kombinacijama balkanskih modnih blogerica na Budi.in-u - KLIK

photo - Zvonimir Ferina

B.

kaput - Hrelić
pulover - 6ks
suknja - Zara
čizme - Woakao
ruksak - Hrelić
ogrlica - MyRarelove
plišane rukavice - Hrelić

_MG_5341

_MG_5370

_MG_5360

_MG_5372

_MG_5355

- 17:01 - Komentiraj (10) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.