petak, 22.11.2013.

Black and Apocalips

U srijedu počeo je Dreft Fashion Week Zagreb. Nakon cjelodnevnog snimanja, na brzinu sam uskočila u ovaj outfit koji je nastao slučajno. Nisam stigla kući presvući se te sam iskoristila stvari koje sam imala u autu, koje sam iskombinirala sa prekrasnim i neobičnim topom koji je dizajn Silvija Ivkića aka Coded Edge. Koža, til, lak i čipka - crno ne mora biti dosadno!

Za make up je zaslužan Silvio, kojeg sam malo zagnjavila da isprobamo nešto ludo tako da smo se odlučili za Illamasquin Apocalips ruž u prekrasnoj zelenoj boji. Moram priznati da sam se odlično osjećala sa tom vrlo neobičnom bojom na usnama te bih ga mogla još nekad nositi.

photo by Jure Perišić

B.

jakna - Marni x H&M
top - Coded Edge, Silvio Ivkić
suknja - Woakao
čizme - Hrelić
ruksak - Hrelić

IMG_2823

IMG_2843

IMG_2844

- 10:56 - Komentiraj (9) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.