srijeda, 20.11.2013.

Black lace skirt

Ponedjeljak je poprilično zabavno počeo - u Karting Areni Zagrebačkog velesajma na predstavljanju Tele2 božićne kampanje. Uz ugodno druženje bila je organizirana i karting utrka koja je bila poprilično zabavna. Adrenalin se širio na sve strane, uz grlen smijeh i navijanje. Ovoga puta nisam se okušala u utrci jer mi je još uvijek organizam oslabljen pa sam bila u ulozi navijača, ali vjerujem da idući put neću dvaput razmišljati i da ću sjesti za volan.

Odjenula sam čipkanu suknju do koljena, koju sam iskombinirala sa mekanim toplim starim puloverom. Već danima se ne odvajam od novog kaputa koji je jako jednostavnog kroja, a opet zanimljive bukle teksture te sam se odlučila zaogrnuti baš njime. Za dašak boje tu je moj zimski suputnik, mekan crveni karirani šal.

photo - press

B.

kaput - Vateno
pulover - H&M
suknja - Woakao
šal - H&M
cipele - Shoebox

IMG_0175a

IMG_0173a

- 08:38 - Komentiraj (8) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.