nedjelja, 17.11.2013.

Red is the color of life

Nakon (pre)natrpanog rasporeda i upozoravanja prijatelja da moram malo usporiti, organizam se pobunio i završila sam s groznom želučanom virozom i migrenom u krevetu. Iako poprilično neugodan, bio je ovo jedan od rijetkih vikenda da sam provela kod kuće i na neki pomalo bizaran način odmorila se. Nedjeljno poslijepodne odlučila sam izaći na svjež zrak te iskoristiti malo poboljšano stanje da okinem nekoliko fotki udobne, a opet zanimljive kombinacije idealne za ovaj spor oblačan dan i druženje s prijateljima.

Odjenula sam šal koji je jedan od suvenira koje sam ponijela prije točno godinu dana iz Berlina, u mojoj omiljenoj crvenoj boji. Iskombinirala sam suknju koju sam sašila od komada materijala sa Hrelića, dodala maminu staru udobnu dolčevitu te topli kaput neobičnog kroja i pepito uzorka. Za dašak djetinje zaigranosti obula sam najdraže mi lakirane crvene cipelice sa zadnjeg sniženja iz Zare koje me uvijek vrate u djetinjstvo.

Nisam sigurna jesam li oduvijek voljela nositi crvenu boju. Sjećam se fotografija u crvenim haljinicama, crvenim lakiranim cipelicama, no ne mogu staviti ruku u vatru je li to bila moja omiljena boja. Jedno ljeto davne 1993. godine ludovala sam za narančastom i željela cijeli svoj svijet obojiti baš u tu boju pa su između ostalog malo nastradali zidovi i poneki komad namještaja u mojim pokušajima "bojenja". Crvena je došla tek kasnije, nekih petnaestak godina nakon tog "narančastog ljeta". Sve je krenulo otkrićem crvenog ruža i laka za nokte kroz zanimanje za pin-up fotografije, a prerasla je u ljubav prema toj intenzivnoj, toploj, hipnotizirajućoj i inspirativnoj boji.

Priznajem da se nisam oduvijek ugodno osjećala u toj boji, no nekim spletom okolnosti mi se baš ta crvena, u bezbroj zanimljivih i posebnih nijasni, uvukla pod kožu i postupno postala dio mog stila, mog karaktera i mene same.

Mnogi zaziru od crvene, stvara im nervozu te je izbjegavaju u odjevnim kombinacijama, no ponekad malen detalj u baš toj boji može dovoljno začiniti samu kombinaciju te ispričati neku posebnu, osobnu priču. Moj omiljen detalj u crvenoj boji su upravo crvene cipele, koje godinama marljivo skupljam. Nevjerojatno kako baš ta boja privuče poglede, bilo mladih, bilo starih, koji sa nekim malenim smješkom isprate veseli hod mojih crvenih cipelica po beživotno sivom asfaltu grada. Ponekad se opet osjećam kao ona mala djevojčica sa punđicom navrh glave, koja je bila u stanju demolirati svoje nove lakirane cipelice u nestašnim vratolomijama te se odmah osjećam življe i zaigranije.

Crvena boja potiče glad i žudnju, otvara put kreativnosti i pobuđuje želju, pokreće i nemoguće je ignorirati je. Znak je snažne osobnosti te daje samopouzdanje i polet. Zaslužna je za mnoge promjene, senzualna i hrabra u isto vrijeme. Podsjeća me na nove početke, toplinu i borbu, ponekad je kolerična, ali uvijek prisutna i upečatljiva.

Za baš tu boju odlučio se #dreft ususret Dreft Fashion Weeku Zagreb pokrenuvši suradnju sa radnicama Udruge Kamensko. Crvena boja na šalovima koje su izradile vrijedne radnice bivše tvornice Kamensko šalje poruku hrabrosti i borbe, čega ovim vrijednim ženama ne nedostaje. U borbi za radna mjesta i dostojanstvo, #dfwz i Udruga Kamensko predstavili su ovaj emotivan kratki video, u kojem radnice još jednom dokazuju da uvijek postoji nada, koja je možda ponekad nejasna i teška za razaznati u moru sivila i loših događaja te beskrajna volja i želja za boljim sutra.

Ružne se stvari događaju, i najvrijednijim i najpoštenijim ljudima. Svijet je naopak i ponekad se čini kao jedno surovo mjesto gdje ljudi životare i preživljavaju te su ovakve tople ljudske inicijative ono što bi se trebalo mnogo češće pokretati i nastojati pomoći ljudima. Teško je živjeti bez posla, bez sigurnosti, bez budućnosti i trebali bismo napokon početi pomagati jedni drugima pa makar to bilo u malenim znacima pažnje.



U sklopu ovogodišnjeg Dreft Fashion Weeka Zagreb pokrenut je još jedan zanimljiv natječaj, što nas je također razveselilo, a to jest da nas je Dreft odlučio nagraditi te povesti u London. Predivna gesta te izuzetno vrijedna nagrada pripremljena je za dvoje blogera. U svakom slučaju lijepo iznenađenje, pogotovo za mene koja nažalost još nikada nisam imala mogućnosti otputovati u taj grad. Više o samom natječaju čitajte od sutra na službenom Facebook page-u Dreft Fashion Weeka Zagreb.

Ovaj post dio je promotivne kampanje Drefta kao glavnog sponzora Dreft Fashion Weeka Zagreb ss 2014.

039

042

053

051

048

056a

- 19:41 - Komentiraj (21) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.