nedjelja, 10.11.2013.

Nail Bar

Već mjesecima slušam o genijalnosti trajnih lakova za nokte, no nikako da se odlučim isprobati taj iznimno praktičan način nanošenja lakova. Prijateljica je još ljetos isprobavala trajne lakove i uvjerila me u postojanost istih te sam prije desetak dana napokon odlučila i sama na iste. Budući da puštam svoje nokte i ne želim ih uništiti sada kada sam ih dovela u red, nisam ih htjela zeznuti sa geliranjem, no stalno lakiranje mi ponekad zadaje glavobolje, pogotovo kad se žurim na neki sastanak i kada u zadnji tren skužim da je moja sinoćnja manikura sve samo ne friška. Trajni lak se čini kao idealno rješenje za sprečavanje takvih paničnih situacija (haha, žene).

Iako sam u većini slučajeva skeptična do bola i nisam vjerovala da će ta manikura ni potrajati, a i ako već potraje, bila sam uvjerena da će izgubiti sjaj i izgledati ne tako spektakularno, moram priznati da sam doista ugodno iznenađena! Prošlo je točno 11 dana, a moji nokti izgledaju kao da su nalakirani prije pola sata! Mislim da se neću tako brzo vratiti na obične lakove za nokte jer je ovo izuzetno praktičan način za održavanje manikure, a opet da je relativno prirodno, bez standardnog geliranja i plastike.

Odlučila sam se za klasičnu crvenu nijansu, koja uvijek izgleda elegantno i primjetno te nikada ne može dosaditi. Jedna sam od onih koje vole eksperimentirati s bojama, no tu i tamo me uhvati faza crvenih nijansi, mojih omiljenih te nema ništa ljepše od ovalne klasično crvene manikure.

Nail Bar u City Centru One East nudi razne vrste manikura, a cjenik i sve usluge možete naći na njihovom Facebook page-u. Simpatično okruženje i brza usluga je najbolji opis tog malog mjesta za uređivanje noktiju!

Željela bih čuti vaše mišljenje o trajnim lakovima!

p.s. U suradnji sa Nail Barom, koji je smješten u City Centru One East, poklanjamo vam manikuru + trajni lak po želji, a sve što trebate učiniti jest:

1. Like Nail Bar
2. Like ar-ar Facebook page (ako još niste)
3. ostavite u komentarima svoj e-mail kako bismo što lakše kontaktirali sretnu dobitnicu - OVDJE
4. sherajte fotku, ako želite

Sretnu dobitnicu objavit ćemo iduće nedjelje, 17. studenog u 18h na ar-ar Facebook page-u.

Sretno!

B.

image_1

image

image_2

- 17:50 - Komentiraj (3) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.