utorak, 29.10.2013.

Midi skirt? Yes please

Ova prekrasna suknja midi duljine ima zanimljivu priču iza sebe. Prije nekog vremena iskopala sam taj komad materijala na Hreliću iz nepregledne hrpe svega i svačega, platila ga jednu kunu i odlučila pretapecirati stolac. Dani su prolazili, a ja nikako da se bacim na taj posao, a materijal je strpjivo čekao. Prije nekoliko dana sinulo mi je da iskoristim taj materijal za suknju i to je bilo to! Isprva sam htjela napraviti minicu, no kada sam složila materijal i pogledala se u ogledalo, zaključila sam da želim iskoristiti ama baš cijeli komad i tako je nastala ova divna suknja midi duljine, koja se može nositi na dvije strane.

Za drugu večer Schwarzkopf Cro-a-Portera odjenula sam baš tu suknju te je iskombinirala sa zanimljivom kratkom vesticom koja ima pamučne prugaste rukave, preudobnim gležnjačama iz H&M-a, koje sam pronašla na sniženju za 50 kuna te omiljenim mi Kragrlica ukrasom za kosu.

Ekipa iz Kevin Murphyja me ošišala i napravila mi ovu ležernu frizuru, hvala Nikoli i Katici!

photo by Bernarda Murn

B.

vesta - Choies
suknja - DIY (Hrelić)
cipele - H&M
torbica - second hand shop (Prada)
ukras za kosu - Kragrlica

IMG_8987a

IMG_9003a

IMG_8999a

- 08:56 - Komentiraj (11) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.