srijeda, 23.10.2013.

Black velvet dress

Posljednji dan Perwoll Fashion.hr-a provela sam u backstageu pomažući mom dragom prijatelju Silviju. Odjenula sam usku dugu plišanu haljinu koju sam nedavno pronašla na Hreliću te je iskombinirala sa kaubojkama i traper košuljom. Jednostavan i udoban outfit u kojem sam mogla sa lakoćom obavljati sve što sam trebala. Frizuru mi je izradila divna Katica Topčić te mi instalirala genijalnu naušnicu, koja je dio Silvijeve nove kolekcije.

Jako sam ponosna na kolekciju koja je prekrasna, sve je prošlo u najboljem redu i presretna sam što je Silvio pokazao svoj talent i viziju!



B.

photo by Jure Perišić
traper košulja - H&M
plišana haljina - Hrelić
kaubojke - Shoebox
ukras za kosu - Coded Edge by Silvio Ivkić


brb (29)

brb (11)

brb (4)

- 17:46 - Komentiraj (2) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.