subota, 05.10.2013.

4

Četiri godine. Prije točno četiri godine, upisala sam u editoru ar-ar i nastao je ovaj modni blog. Mijenjao je dizajn, čak i ime (možda se sjećate 1, 2, 3...sTyLe!), a pogotovo kvalitetu fotografija, no ostao je doslijedan sebi. Pomalo mi nevjerojatno zvuči da je prošlo toliko vremena jer se još uvijek nisam skroz navikla na fotkanje, žicanje prijatelja da "okinu koju" za outfit post i sve ostalo što mi se dogodilo, ali sve u svoje vrijeme. Nevjerojatno mi je i da me i dalje pratite u mojim modnim ludostima i hvala vam na tome!

Mnogo toga se dogodilo od te davne 2009. godine, a najviše sam zahvalna na iskustvu koje mi je ovaj blog donio.

Ovaj editorijal posvetila sam upravo vama, mojim čitateljima. Odlučila sam izraditi stilski presjek protekle četiri godine i koristiti omiljene mi komade koje ste ponekad (pre)često viđali na ovim stranicama te ih iskombinirati sa dizajnerskim komadima dizajnera koje volim i s kojima uvijek volim surađivati. Nisam predugo ni razmišljala o lokacijama snimanja, već sam željela da fotografije nastanu na mjestima koje sam najčešće posjećivala, fotografirala za blog i koja su mi prirasla srcu.

Fotografirala me moja draga prijateljica Bernarda Murn, koja je tu još od tih ranih početaka s foruma i bilo mi je veliko zadovoljstvo opet raditi nešto kreativno s njom.

Za predivan make up zaslužne su Ivana Bilandžija-Billy i Mihaela Dodić za Illamasqua Hrvatska, koje su me stvarno prekrasno našminkale i sredile za ovo snimanje. Od pin-up make up-a pa sve do ludog inspiriranog 20-im godinama prošlog stoljeća s pomakom, sve je ispalo savršeno.

Draga Katica Topčić za Revlon/KevinMurphy izradila je ovu neobičnu frizuru, koja također neodoljivo podsjeća na pin-up frizure, ali sa inovativnom tehnikom šivanja kose Kevin Murphy preparatima. Uvijek uživam u njenim frizurama, tako da me oduševila i ova koja se idealno uklopila u kombinacije.

Zahvaljujem se i Cukeraju, preslatkoj zagrebačkoj slastičarnici s Britanca, koji nam je ustupio prostor za snimanje, gdje smo se sjajno zabavile.

Na kraju prvog dijela, zahvaljujem se dizajnerima - sestrama Boudoir, Aleksandru Žarevcu te Pavli Aleksić, što su mi ustupili prekrasne komade te time pomogli ostvariti ovaj editorijal.

Snimanje je bilo pomalo kaotično, budući da smo se sve dogovorili koji dan prije te smo jurcale okolo po gradu do večeri, no doista sam sretna što sam imala tako fantastičan tim ljudi oko sebe te što se nisam morala brinuti hoće li sve na kraju ispasti dobro.

photo: Bernarda Murn
obrada: Barbara Repe
make up: Illamasqua Hrvatska
frizura: Katica Topčić

Prvi dio fotografija nastao je u Teslinoj ulici, koja je uvijek savršena podloga za fotografije te ima neku opuštenu notu. Odjenula sam vintage Valentino sako, kojeg sam dobila na poklon od drage mi prijateljice Petre, kojeg sam iskombinirala sa dobrom starom prugastom majicom i šos-hlačama hologramskog odsjaja, koje sam nedavno pronašla na Hreliću i instantno se zaljubila. Za završni touch tu je bio Boudoir cilindar, koji je dao neki pomaknuti šarm cijeloj kombinaciji.

sako - vintage (Valentino)
majica - Zara
cilindar - Boudoir
hlače - vintage (Hrelić)
cipele - Linzi
ruksak - Topshop

4_12

4_14

4_13

4_11


Drugi dio fotografija nastao je u Varšavskoj ulici, gdje sam mali milijun puta fotografirala outfit za blog. Taman kada smo stigle, granulo je sunce na desetak minuta i upravo ono je zaslužno za ove fotografije. Odjenula sam prekrasan kaput od mlade dizajnerice Pavle Aleksić, kojeg sam iskombinirala sa zanimljivom vestom sa Hrelića te puf suknjom na plišane točke, koja je nekada davno, kada sam imala 9 godina, bila haljina. Moglo bi se reći da su crvene cipele moj zaštitni znak te su bile savršen odabir za ovu kombinaciju. Vintage clutch iz Vintage Mademoiselle & Antiquité odlično se uklopio u čitavu kombinaciju, zar ne?

kaput - Pavla Aleksić
vesta - vintage (Hrelić)
suknja - prekrojena haljina
cipele - Shoebox
clutch - vintage (Vintage Mademoiselle&Antiquité)

4_21

4_24

4_23

4_22


Treći dio fotografija nastao je iduće jutro na mom omiljenom trgu u Zagrebu, gdje svakodnevno prolazim, pijem kavu i družim se s prijateljima. Jutro je bilo hladno, tmurno i imale smo punih dvadesetak minuta da stvorimo ove fotografije, da Bernarda ne zakasni na bus, no unatoč tome bilo je jako zabavno. Odjenula sam kratki pulover Aleksandra Žarevca, u koji sam se zaljubila još na reviji i iskombinirala sam ga sa prekrasnom vintage midi kožnom suknjom, koju sam također dobila na poklon od moje Petre. Budući da jednostavno obožavam nositi čarape u kombinaciji sa štiklama, iskombinirala sam crne sokne sa holografskim šljokicama sa lakiranim, od milja nazvanim "štulicama". Ova ogrlica mi je draga iz mnogo razloga, a nastala je od potrganih komada nakita i ostataka materijala te je bila idealan odabir za ovu kombinaciju.

pulover - Aleksandar Žarevac
suknja - vintage
ogrlica - DIY
čarape - H&M
cipele - Blink
ruksak - vintage (Hrelić)

4_31

4_32 copy

4_34

4_33


Posljednji dio fotografija nastao je u Cukeraju, maloj slastičarnici preslatkog ambijenta i još ukusnijih kolača i torti. Odjenula sam dekadentnu Boudoir haljinu, koju sam iskombinirala sa plišanom crnom pelerinom i rukavicama, koje sam također pronašla u Vintage Mademoiselle & Antiquité vintage dućančiću u Dežmanovom prolazu, a glitter sandale su bile logičan izbor, zar ne? Bilo je zabavno snimati u Cukeraju jer taman kada smo namontirale sve na mene, počeli su dolaziti ljudi na kolače pa smo isprva malo čekale, a kasnije snimale u društvu simpatične slovenske obitelji.

haljina - Boudoir
cipele - Zara
pelerina i rukavice - vintage (Vintage Mademoiselle&Antiquité)

4_41

4_42

4_43

4_44


Nadam se da vam se sviđaju fotografije i hvala vam za vjernost i kritike, bilo one dobre ili loše! :)

Pripremam mnoga rođendanska iznenađenja za vas, moje čitatelje, a o tome uskoro!
p.s. Aussie giveaway....pssst! :)

1184869_532826313453837_1455035682_n

- 09:34 - Komentiraj (58) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.