petak, 04.10.2013.

Houndstooth and the Dots.

Proteklih dana imala sam pune ruke posla. Obavili smo jedno divno snimanje, čije ćete fotke vidjeti sutra. Jedva čekam da ih prikeljim ovdje na blog! Behind the scenes možete pogledati na OVDJE na ItGirl.hr portalu, a sutra...jedno iznenađenje!

Jučerašnji outfit ispao je pomalo luckasto i zaigrano. Navukla sam na sebe točkaste najlonke, omiljenu mi bluzu iz second hand shopa te baby doll haljinicu pepito uzorka te odlučila začiniti kombinaciju lakiranim komadima i novom Kragrlica tokicom, za kojom su poludili svi u mojoj blizini. Nevjerojatno je efektna i doista posebna. Oduševljava me kako svakoj kombinaciji da neki kostimografski osjećaj te nisam mogla izdržati ne iskombinirati je i uz ovaj outfit.

B.

jakna - Marni x H&M
haljina - Zara Kids
bluza - second hand shop
najlonke - H&M
cipele - Zara
ruksak - Hrelić
tokica - Kragrlica
sunčane naočale - Giant Vintage

DSC06452

DSC06459

DSC06457

DSC06460

DSC06454

DSC06464

- 11:21 - Komentiraj (8) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.