utorak, 10.09.2013.

Tartan skirt in the rain

Posljednje dvije nedjelje provela sam sa starom prijateljicom na Hreliću prekopavajući po gomilama odjeće. Pronašle smo doista prekrasne komade i obnovile garderobu za nadolazeću jesen. Osim ove prekrasne karirane suknje, pronašla sam i nekoliko dizajnerskih stvarčica za pokoju kunu i jedva čekam da ih odjenem i pokažem vam! Osim genijalnih komada, uspjela sam izgoriti po ramenima unatoč visokom zaštitnom faktoru pa mi je jučer malo laknulo što je padala kiša.

Novu vintage kariranu suknju iskombinirala sam sa udobnim sweatshirtom, lakiranim damskim cipelicama i novim ruksakom, kojeg sam također pronašla na Hreliću.

Photo by: Jure Perišić

B.

sweatshirt - H&M Kids
suknja - Hrelić (vintage)
cipele - Blink
ruksak - Hrelić

IMG_3383

IMG_3386

IMG_3347

IMG_3403

IMG_3395

IMG_3411

- 10:07 - Komentiraj (10) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.