petak, 16.08.2013.

Denim baby doll dress

Sunčano prijepodne bilo je rezervirano za prvu kavu i ćaskanje s prijateljima u kafiću na obali u Vodicama. Odjenula sam baby doll haljinicu od tankog trapera sa printom sitnih tratinčica i iskombinirala je sa različim ogrlicama, koje sam zajedno pomiješala.
Malo sam se poigrala s frizurom i isplela dvije riblje kosti od kojih sam potom izradila zanimljivu nisku punđu.

Večerašnji plan su palačinke i pivo, a kasnije Šibenik i Azimut :)

Uživajte u vikendu!

B.

Što sam nosila:

haljina - VJ Style - klik na haljinicu
sandale - Zara
torbica - Zara Kids
ogrlice - DIY, Accessorize, Hrelić
sunčane naočale - Ghetaldus (vintage)

image_1

image_2

3

4

5



- 17:13 - Komentiraj (7) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.